1. עמוד הבית
  2. »
  3. שוודיה 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים ואטרקציות בשטוקהולם
  6. »
  7. מוזיאון אבבא, שטוקהולם – המדריך המקיף ביותר בעברית | Abba Museum

מוזיאון אבבא, שטוקהולם – המדריך המקיף ביותר בעברית | Abba Museum

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בשטוקהולם עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון אבבא עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון אבבא: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון אבבא בכמה מילים

מוזיאון אבבא (Abba Museum) נמצא בשטוקהולם שבשבדיה. הוא מוקדש ללהקת הפופ השבדית המצליחה אבבא שפעלה בין השנים 1972 ל-1982 ומכרה יותר מ-380 מיליון אלבומים. הלהקה כללה משני זוגות, שמשמם הורכב שם הלהקה (בני אנדרסון, ביורן אולבאוס, אנייטה פלטסקוג ואנני פריד לינגסטד) והם אף זכו באירוויזיון 1974 עם השיר “Waterloo”. המוזיאון נפתח בשנת 2013 ביוזמת אחד מחברי הלהקה, ביורן, בשיתוף עם עיריית שטוקהולם. המוזיאון מציג מגוון תערוכות, כולל מזכרות נדירות, תלבושות וכלי נגינה אשר שימשו את הלהקה, וכן תצוגות ותערוכות אינטראקטיביות המאפשרות למבקרים לחוות את העולם של אבבא.

מוזיאון אבבא שטוקהולם
במוזיאון מגוון תערוכות ביניהם תערוכת תלבושות של הלהקה (צילום: AleWi,רישיון)

מה רואים במוזיאון אבבא

מוזיאון אבבא מציע מגוון רחב של תערוכות ופעילויות המאפשרות למבקרים ללמוד על ההיסטוריה והמורשת של להקת הפופ השוודית האייקונית. ראשית, המוזיאון כולל אוסף של מזכרות הלהקה, כולל כלי נגינה, תקליטי זהב ותלבושות שלבשו חברי הלהקה במהלך הופעותיהם. שנית, מוצגת תערוכת סאונד בה ניתן להאזין למוזיקה של אבא וללמוד על תהליך כתיבת השירים וטכניקות ההקלטה של ​​הלהקה. בנוסף, המבקרים יכולים לשיר ולרקוד לצלילי הלהיטים של הלהקה בדוכני הקריוקי, הדיסקו ורחבת הריקודים של המוזיאון ולשחק במשחק “Name That Song”. גם יש מגוון של תערוכות אינטראקטיביות, כמו קונצרט הולוגרמה שבו תוכלו לעמוד על הבמה עם הלהקה, ואולפן שבו תוכלו להקליט מוזיקה משלכם בהשראת הלהקה ואף להתלבש בתלבושות בהשראתם ולהצטלם. יתרה מכך, המוזיאון מספק היסטוריה מקיפה של אבבא, החל מהקמת הלהקה ושנותיה הראשונות ועד להצלחתה הבינלאומית ולפירוקה. המוזיאון גם מקרין סרטים וראיונות עם חברי הלהקה, המעניקים למבקרים תובנה על חייהם האישיים ועל תהליך היצירה שלהם. מעבר לכך, במוזיאון יש חנות מתנות בה תוכלו לרכוש סחורה של אבבא ובית קפה בו תוכלו ליהנות מאוכל ושתייה שוודיים.

מוזיאון אבבא שטוקהולם
במוזיאון תחשפו לבובות המייצגות את דמויות הלהקה ומגוון אטרקציות נוספות (צילום: JIP, רישיון)

כרטיסים למוזיאון אבבא

מבקרים רבים המגיעים לשטוקהולם מעוניינים להגיע למוזיאון אבבא, אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה ובאיזה כרטיס מבין כל הכרטיסים לבחור, על כל השאלות הללו ננסה לענות בעמוד זה.

כרטיס דילוג על תור

כרטיס מסוג זה מאפשר כניסה למוזיאון אבבא, מדריך שמע (אם נבחר) ודילוג על תור הכרטיסים. כרטיס זה מתאים לאלו המעוניינים לבקר במוזיאון אך אינם חפצים להמתין בתורים הארוכים.
להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן
להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

אוטובוס תיירים

כרטיס זה מציע כרטיס 24 שעות לאוטובוס ו/או סירה (בהתאם לאפשרות שנבחרה), מדריך שמע, אוזניות
אינטרנט אלחוטי בסירה ובאוטובוס ובית קפה על סיפון הסירה. האוטובוס והסירה עוצרים במגוון אטרקציות כולל מוזיאון אבבא אך אינם כוללים את מחיר הכניסה לאטרקציות.
להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

הזמנת כרטיסים למוזיאון אבבא- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים למוזיאון אבבא

  • הביקור במוזיאון אבבא מומלץ עבור מעריצי להקת הפופ השוודית אבבא ולכל מי שמתעניין בהיסטוריה של מוזיקת ​​הפופ.
  • מומלץ לבקר במוזיאון אבבא עדיף בשעות הבוקר בסמוך לפתיחתו או בשעות אחר הצהריים המאוחרות מאחר ובדרך כלל בשעות אלה יש פחות מבקרים.
  • מומלץ להשקיע בביקור במוזיאון אבבא בין שעה לשעתיים על מנת להספיק לראות את כל המוצגים.
  • אנו ממליצים לשלב את הביקור במוזיאון אבבא יחד עם ביקור במוזיאון הויקינגים (The Viking Museum), מוזיאון ואסה (Vasa Museum) או מוזיאון סקאנסן (Skansen Museum) הנמצאים במרחק הליכה מהאתר.
  • ביקור במוזיאון אבבא מתאים לילדים מאחר והמוזיאון מציע מגוון תערוכות אינטראקטיביות מרתקות שנועדו לפנות למבקרים בכל הגילאים, כולל ילדים.
  • בקרבת מוזיאון אבבא יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל המוזיאון ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Hotel Hasselbacken אשר ממוקם במרחק של 150 מטרים ממוזיאון אבבא. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון STF af Chapman & Skeppsholmen אשר ממוקם במרחק של 0.9 ק”מ מהמוזיאון. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
  • כדאי להימנע מהגעה למוזיאון אבבא ברכב מאחר והחנייה במקום מוגבלת. כמו כן, המוזיאון נגיש בתחבורה ציבורית.

שאלות נפוצות על מוזיאון אבבא

מומלץ להשקיע בביקור במוזיאון אבבא בין שעה לשעתיים על מנת להספיק לראות את כל המוצגים.

מומלץ לבקר במוזיאון אבבא עדיף בשעות הבוקר בסמוך לפתיחתו או בשעות אחר הצהריים המאוחרות מאחר ובדרך כלל בשעות אלה יש פחות מבקרים.

הביקור במוזיאון אבבא מומלץ עבור מעריצי להקת הפופ השוודית אבבא ולכל מי שמתעניין בהיסטוריה של מוזיקת ​​הפופ.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: בחודשי דצמבר-אפריל בימים א’-ד’ ו-ו’-ש’ 18:00-10:00, יום ה’ 20:00-10:00. בחודש מאי כל יום 19:00-10:00. בחודשי יוני-אוגוסט כל יום 20:00-10:00.
  • מחיר: נכון לשנת 2023 כרטיס כניסה למבוגר עולה 22.80 יורו.
  • כתובת: Djurgårdsvägen 68, 115 21 Stockholm, Sverige
  • דרכי הגעה: בחשמלית (טראם) מספר 7 עצירה בתחנת Liljevaljchs/Gröna Lund. באוטובוס קו 67 עצירה ב-Liljevaljchs/Gröna Lund. במעבורת Djurgården או M/S Emelie עצירה ב-Allmänna Gränd.
  • קישור לאתר הרשמי