מלונות מומלצים באזור המדרגות הספרדיות ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור המדרגות הספרדיות ברומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים ליד המדרגות הספרדיות ברומא

Grand Hotel Plaza

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גראנד פלאזה (Grand Hotel Plaza) הוא מלון ותיק בדירוג חמישה כוכבים. המלון ממוקם במרכז רומא, לצד רחוב הקניות הפופולרי ויה דל קורסו (Via del Corso) ורחוב חנויות המעצבים ויה די קונדוטי (Via dei Condotti),במרחק הליכה של כ-2 דקות ממוקמות המדרגות הספרד למידע נוסף…

Hotel Sistina

⭐⭐⭐⭐
מלון סיסטינה (Hotel Sistina) שוכן סמוך לכיכר ומזרקת ברבריני (Piazza Barberini) ליד אתרי רומא הרנסנסית כדוגמת: המדרגות הספרדיות (Spanish Steps), מזרקת טרווי (Trevi Fountain), רחוב ויה ונטו (Via Veneto) והפנתיאון (Pantheon) שנמצאים במרחק הליכה קצר מהמל למידע נוסף…

Hotel Piazza Di Spagna

⭐⭐⭐
מלון פיאצה די ספניה (Piazza di Spagna) הוא מלון 3 כוכבים, הממוקם בליבה של רומא, ממש ליד המדרגות הספרדיות (Scalinata di Puazza di Spagna). אזור זה הוא האזור המבוקש ביותר ללינה ברומא ומאפשר מרכזיות ונגישות לרוב האתרים המרכזיים של רומא… למידע נוסף…

Hotel Madrid

⭐⭐⭐
מלון מדריד (Hotel Madrid) הוא מלון בדירוג 3 כוכבים בעיר רומא, הממוקם באיזור המדרגות הספרדיות (Scalinata di Piazza di Spagna) – מיקום מרכזי ונוח, המאפשר נגישות לאטרקציות רבות בעיר כמו מזרקת טרווי (Fontana Di Trevi)… למידע נוסף…

J.K Place Roma

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון ג’יי קיי פלייס (J.K Place Roma) הינו מלון בוטיק ברומא ברמת חמישה כוכבים המציע 30 חדרים. המלון ממוקם על-יד הגדה המזרחית של נהר הטיבר, ממש על יד החלק התיירותי המפורסם של רומא – המדרגות הספרדיות… למידע נוסף…

Residenza Canova Tadolini

⭐⭐⭐
מלון רזידנצה קאנובה טאדוליני (Residenza Canova Tadolini) הוא מלון שלושה כוכבים הממוקם בליבה של רומא. המלון ממוקם ברחוב ויה דל הבמבינו (דרך הילדים) באזור, שקט ומרכזי בין המדרגות הספרדיות לבין פיאצה דל… למידע נוסף…

The First Roma Arte

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון פרסט רומא (The First Roma Arte) הינו מלון בוטיק בדירוג של 5 כוכבים ארטה הממוקם במרכזה ההיסטורי של רומא. זהו מלון מבוקש ומומלץ במיוחד בעיר, המלון נמצא במרחק של 8 דקות הליכה מכיכר אספניה… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור המדרגות הספרדיות הוא מאזורי הלינה הפופולאריים ברומא ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה ולבחור באפשרות לינה המציעה ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות עד הרגע האחרון (חשוב רק לשים לב כמובן מהו התאריך האחרון האפשרי לביטול בחינם).

מידע כללי על מלונות באזור המדרגות הספרדיות

המדרגות הספרדיות (Scalinata di Piazza di Spagna) המפורסמות של רומא שמופיעות באין סוף גלויות, סרטים ותמונות ואשר אליהן זורמים אלפי תיירים מכל העולם, המדרגות נמצאות במרכז החלק התיירותי הצפוני של רומא ורבים מתייחסים אליהם כ”ה”מוקד התיירותי של העיר. הם נמצאים במרחק הליכה מאתרים כמו הגנים של וילה בורגוזה, כיכר ברבריני והפונטנה די טרווי.

מדובר באזור שוקק חיים ומלא בתיירים. חלק גדול מהאתרים המרכזיים של רומא נמצאים באזור זה, למשל – כיכר דל פופולו, כיכר וארמון ברבריני, וילה בורגוזה וכמובן המדרגות הספרדיות ומזרקת הסירה. יחד עם היותו רובע שוקק חיים, יש בו חלקים שקטים מאוד ובעלי נוף מקסים, מה שהופך אותו לאחד האתרים המבוקשים לבחירת מלון ברומא.
האזור מבוקש מאוד על ידי כמעט כל סוגי התיירים – ניתן למצוא פה מלונות מכל הרומת חשוב רק לזכור שביחס לביקוש הרב, אין הרבה מלונות באזור ולכן המחירים יחסית גבוהים.




המלצות על מלונות ליד המדרגות הספרדיות ברומא

  • רבים מבקשים ללון באזור ולחלק גדול מהתיירים אנו באמת ממליצים על האזור כאזור לינה לחופשה שלהם (מושלם לחופשה רומנטית! או תיירים שרוצים לינה מפנקת ומרכזית ומוכנים לשלם על כך). אך כאמור בגלל הביקוש הרב ומיעוט יחסי של היצע, אנו לא תמיד ממליצים לכולם על כך. לעיתים, כפי שנפרט בהמשך, לקבוצות מסויימות של תיירים (למשל משפחות, או תיירים המגיעים לרומא עם רכב) האזור פחות מתאים ולא כדאי לחפש מלון דווקא כאן.
  • לכל מי שמעוניין ללון באזור בקיץ – זוהי עונת השיא באיזור זה, לכן מומלץ להזמין חדר מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים גם ברגע האחרון.
  • חשוב לדעת כי בחלק מהמלונות הנמצאים באזור זה ישנם קשיי נגישות עם כלי רכב עקב העובדה כי חלק מהכבישים חסומים לכניסת רכבים. לכן אזור אינו מתאים למי שמתקשה בהליכה ומומלץ לבדוק זאת עם המלון טרם ההזמנה (למידע נוסף על מלונות ברומא עם נגישות לבעלי מוגבלויות).
  • יש לקחת בחשבון כי אזור זה יחסית יקר ללינה ולכן פחות מתאים למי שמחפש לינה זולה ברומא (למידע נוסף על רומא בחינם ומלונות לחופשה זולה ברומא).
  • אזור זה אינו מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר, במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – למשל טרסטוורה (ראו מלונות באזור טרסטוורה) או אף לינה בחלקים שאינם נמצאים במרכז רומא (רצוי מאוד לקרוא על כך מידע נרחב בעמוד זה: מלונות עם חניה ברומא).
  • המלונות באזור זה עלולים לסבול מרעש רב מהרחובות הסמוכים, בעיה זו מתעצמת בעיקר בקיץ. למי שהרעש מפריע לו אך עדיין מעוניין ללון באזור מרכזי – מומלץ לוודא טרם ההזמנה כי למלון הנבחר יש חלונות אטומים לרעש.
  • זהו אחד האזורים היפים של רומא והוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד, לכן הוא מתאים מאוד ללינה כחלק מחופשה רומנטית ברומא, ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראו גם מלונות לחופשה רומנטית ברומא).
  • אזור זה מציע אפשרויות בילוי וחיי לילה שוקקים המתאימים גם לתיירים, לכן זהו אזור מתאים מאוד למי שמחפש לינה בעלת גישה לחיי לילה.
  • בין המלונות המומלצים הנמצאים באזור זה ניתן למנות למשל את Hotel Teatro Di Pompeo (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), Hotel Hiberia (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון Hotel Gregoriana (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון Hotel Centrale (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ומלון Hotel Accademia (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).

 



Booking.com