מלונות מומלצים ברובע היהודי של רומא ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ברובע היהודי של רומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים ליד הרובע היהודי של רומא

Hotel Raphael – Relais & Châteaux

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון רפאל – רלה אנד שאטו (Hotel Raphael – Relais & Châteaux) נמצא במרחק של רחוב אחד מן הפיאצה נאבונה (Piazza Navona), הפנתיאון של רומא נמצא במרחק של כ-5 דק’ הליכה וטירת סאנטאנג’לו למידע נוסף…

Hotel Campo De’ Fiori

⭐⭐⭐
מלון קמפו דה פיורי (Campo De Fiori) הוא מלון מומלץ ונעים ברומא. מותאם למשפחות ולמי שמחפש לינה נעימה ונוחה למידע נוסף…

Donna Camilla Savelli

⭐⭐⭐⭐
מלון דונה קמילה סאבלי (Donna Camilla Savelli) הוא מלון ארבעה כוכבים מעוצב, שקט באזור בילויים וחיי לילה של רומא למידע נוסף…

Hotel Lunetta

⭐⭐⭐⭐
מלון לונטה (Hotel Lunetta) הינו מלון בדירוג של 4 כוכבים שזוכה לביקורות טובות מאוד מהמבקרים בו ומשלב מיקום טוב בחלקה היפה של רומא ושירות מצויין למידע נוסף…

Palazzo Navona Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון פלאצו נאבונה (Palazzo Navona Hotel) הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרחק הליכה מאתרי תיירות רבים בעיר. בתוך דקות ספורות ניתן להגיע לכיכר נאבונה (Piazza Navona) ולפנתיאון (Pantheon) למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור הרובע היהודי הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה ברומא ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו אופציות רבות עם אפשרות ביטול בחינם - כך שתוכלו להיות עם ראש שקט מצד אחד, אבל לשמור על גמישות מצד שני.

מידע כללי על מלונות ברובע היהודי של רומא

רובע סנט אנג’לו הוא היום אתר עליה לרגל לתיירים רבים שמעוניינים לראות את רומא העתיקה ולצפות באזור ששימר את הבנייה העתיקה מימי הביניים. מלבד האתרים היהודיים הרובע כולל גם אתרים מרכזיים נוספים, כמו תיאטרון מרקלוס, אכסדרת אוקטביה וכמה כנסיות יפות נוספות.

אזור הרובע היהודי הוא אזור מומלץ ללינה בעיקר למי שמחפש לינה בסמוך למסעדות כשרות או לבית הכנסת הגדול, אין הרבה מאוד מלונות ברובע עצמו, אך אם הולכים לאזורים הסמוכים לו, לכיוון הפנתאון וכיכר נבונה מצפון או לטרסטוורה מדרום, ישנם מלונות נוספים. מרבית התיירים המחפשים מלון באזור זה הם דתיים או שומרי מסורת ואזור זה מתאים להם מאוד – ראו גם מלונות לדתיים ברומא.

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות ברובע היהודי ברומא

הדירות המומלצות על ידנו הינן:

Jadore Monic: מקום הארחה הנמצא במרחק 9 דקות הליכה מבית חב"ד בכיכר בולוניה (בכתובת Chabad Piazza Bologna, Viale di Villa Massimo, 39, 00161 Roma RM, איטליה).מדובר בחדר (25 מ"ר) בו מיטה זוגית ומיטת קומותיים בנוסף אליה.
B&B Il Viandante Romano: בבית הארחה על בסיס bed & breakfast הנמצא במרחק 7 דקות הליכה מבית חב"ד בכיכר בולוניה. מדובר בחדר זוגי קטן (11 מ"ר).
Vittorino Guest House: בבית הארחה הנמצא במרחק 6 דקות הליכה מבית חב"ד בכיכר בולוניה. מדבור בחדר דלוקס זוגי (16 מ"ר).

בין הדירות המומלצות ברובע היהודי ניתן למנות את:

Apartments in Trastevere Toc Toc:
דירת סטודיו, דו מפלסית, יש בה מיטה זוגית אחת וספה-מיטה אחת. הדירה ממוקמת בטרסטוורה, סמוך לגשר סיסטו ולכן הגישה אל הרובע היהודי ממש נוחה. הדירה מאובזרת לחלוטין - כספת, מיזוג אויר, פינת ישיבה, חדר רחצה, מיבש שיער, מוצרי רחצה חינם, מטבחון עם מקרר, תנור, כיריים, מיקרוגל, קומקום חשמלי, כלי מטבח, מכונת קפה ופינת אוכל.

Rome as you feel - Vicolo delle Grotte:
דירת חדר שינה אחד, יש בה מיטה זוגית אחת וספה-מיטה אחת. היא גדולה בהפרש מהקודמת, היא ממוקמת סמוך לפיאצה נבונה, מה שמשאיר אתכם קרובים לרובע היהודי אך גם מעט יותר במרכז העניינים. גם פה מדובר בדירה מאובזרת ובעלת מיזוג אוויר.

Cozy Corallo - My Extra Home:
מדובר בדירה הנמצאת ברובע סנט אנג'לו. הדירה נמצאת במרחק רבע שעה הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא והמסעדות הכשרות סביבו, כמו כן נמצאת במרחק 3 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 7 דקות הליכה מגשר סנט אנג'לו, 6 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי ו-9 דקות הליכה מהפנתאון.
מדובר בדירה עם חדר שינה אחד (65 מ"ר) בה מיטה זוגית ומיטת ספה, הדירה מאובזרת במטבחון.

sanny side trastevere:
מדובר בדירה הנמצאת ברובע טרסטוורה. הדירה נמצאת במרחק 8 דקות הליכה מבית הכנסת והמסעדות הכשרות סביבו, כמו כן נמצאת במרחק 10 דקות הליכה מגלריית ספדה, 11 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי ו-11 דקות הליכה משוק הפשפשים פורטה פורטזה‎‎‎‏. מדובר בדירה (75 מ"ר) בה שני חדרי שינה, בכל חדר מיטה זוגית, הדירה מאובזרת במטבחון.

Suites in Rome 2:
מדובר בדירה הנמצאת באזור רומא העתיקה. הדירה נמצאת במרחק 9 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא והמסעדות הכשרות סביבו, כמו כן נמצאת במרחק 7 דקות הליכה מגבעת הקפיטולין, 9 דקות הליכה מפיאצה ונציה ורבע שעה הליכה מהקולוסיאום. מדובר בדירה (45 מ"ר) בה חדר שינה אחד, בה מיטה זוגית ומיטת ספה, הדירה מאובזרת במטבחון.

למידע נוסף על דירות ברומא.

המלונות המומלצים על ידנו הינם:

Lh Royal Suites Terrace
נמצא בסמוך לרובע היהודי, במרחק הליכה של 6 דקות בית הכנסת הגדול של רומא (באיטלקית: Tempio Maggiore di Roma) ובמרחק הליכה של 10 דקות מאתריה המרכזיים של רומא.
מדובר בחדר טריפל (21 מ"ר) תוכלו לבחור בין 3 מיטות יחיד למיטה זוגית אחת ומיטת יחיד אחת.

Sonnino Suite: מדובר במלון הנמצא באזור טרסטוורה. המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו מסעדות כשרות רבות. כמו כן נמצא במרחק 10 דקות הליכה מגלריית ספדה ו-12 דקות הליכה משוק קאמפו דה פיורי.

Alla Renella Guest House: מדובר בבית הארחה הנמצא ברובע סנט אנג'לו. נמצא במרחק 5 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו כמו גם סביב המלון מסעדות כשרות רבות. כמו כן נמצא במרחק 5 דקות הליכה מגלריית ספדה, 6 דקות הליכה משוק קאמפו דה פיורי, 9 דקות הליכה מפיאצה ונציה, ו-11 דקות מפיאצה נבונה.

Hotel Locanda Cairoli: מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים, נמצא באזור רומא העתיקה. נמצא במרחק 4 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו יש מספר מסעדות כשרות. כמו כן המלון נמצא במרחק 4 דקות מגלריה ספדה, 5 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה ו-11 דקות הליכה מגבעת קפיטולין.

Hotel Barrett: מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, נמצא באזור רומא העתיקה. נמצא במרחק 6 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו מסעדות כשרות. כמו כן המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה, הפנתאון ושוק קמפו די פיורי.

בין המלונות המומלצים ניתן למנות את:

Hotel Locanda Cairoli:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים, נמצא באזור רומא העתיקה. נמצא במרחק 4 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו יש מספר מסעדות כשרות. כמו כן המלון נמצא במרחק 4 דקות מגלריה ספדה, 5 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה ו-11 דקות הליכה מגבעת קפיטולין.
מדובר בשני חדרים זוגיים (14 מ"ר).

Hotel Alexandra
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, נמצא בויה ונטו. נמצא במרחק 2 דקות הליכה מכיכר ברביני סביבה מסעדות כשרות. כמו כן המלון נמצא במרחק 4 דקות הליכה מארמון ברביני, 9 דקות הליכה מפיאצה אספניה והמדרגות הספרדיות, 10 דקות הליכה מפונטנה די טרווי.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר) ובחדר דלוקס זוגי (18 מ"ר).

Hotel Barrett
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, נמצא באזור רומא העתיקה. נמצא במרחק 6 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו מסעדות כשרות. כמו כן המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מפיאצה נבונה,
7 דקות הליכה מפיאצה ונציה, הפנתאון ושוק קמפו די פיורי.
מדובר בשני חדרי טריפל (18 מ"ר). יש לציין כי במלון זה, בניגוד למלונות האחרים במייל זה, אין מעלית. כולל ארוחת בוקר (המלון אינו מלון כשר).

Sonnino Suite:
מדובר במלון הנמצא באזור טרסטוורה. המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו מסעדות כשרות רבות. כמו כן נמצא במרחק 10 דקות הליכה מגלריית ספדה ו-12 דקות הליכה משוק קאמפו דה פיורי.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר).
עלות השהות בעבור 4 לילות הינה 1,566 ₪ (לא כולל ארוחת בוקר).

Alla Renella Guest House:
מדובר בבית הארחה הנמצא ברובע סנט אנג'לו. נמצא במרחק 5 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו כמו גם סביב המלון מסעדות כשרות רבות. כמו כן נמצא במרחק 5 דקות הליכה מגלריית ספדה, 6 דקות הליכה משוק קאמפו דה פיורי, 9 דקות הליכה מפיאצה ונציה, ו-11 דקות מפיאצה נבונה.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר) בחדר גם מטבחון.
עלות השהות בעבור 4 לילות הינה 2,000 ₪ (לא כולל ארוחת בוקר).

Sant'Angelo Apartments:
מדובר בדירה הנמצאת ברובע סנט אנג'לו. נמצאת במרחק 2 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו כמו גם סביב המלון מסעדות כשרות רבות. כמו כן נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה מהמוזיאונים הקפיטלנים ו-11 דקות הליכה מהפנתאון.
מדובר בסטודיו (35 מ"ר) המאובזרת גם במטבחון.
עלות השהות בעבור 4 לילות הינה 2,441 ₪.

ישנם שני אזורים עיקריים מומלצים בהם מסעדות ומקומות כשרים ברומא, האחד נמצא באזור בית הכנסת הגדול של רומא ברובע היהודי של רומא - רובע סנט אנג'לו - אשר קרוב למרכז התיירותי של העיר והשני באזור כיכר בולוניה המרוחק מעט יותר מרוב אתרי התיירות של העיר, אך קרוב לבית חב"ד.

למידע נוסף על מסעדות כשרות ברומא.

HT6 Hotel Roma:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים המגיש ארוחת בוקר כשרה ונמצא ברובע היהודי. המלון נמצא במרחק הליכה של דקת הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא ובאזור זה מספר מסעדות כשרות. כמו כן נמצא במרחק 6 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה משוק קמפו דה פיורי, 10 דקות הליכה מהפנתאון ו-11 דקות הליכה מפיאצה נבונה.
מדובר סופיריור זוגי (22 מ"ר).

King Rome Center:
מדובר בבית הארחה כשר המגיש ארוחת בוקר כשרה, המקום אינו נמצא ברובע היהודי ונמצא במרחק 20 דקות נסיעה בערך, תלוי לאן בדיוק ברובע ברצונכם להגיע. כמו כן המקום נמצא במרחק 7 דקות הליכה מוילה בורגזה, ובין 20-15 דקות הליכה ממספר אתרים תיירותים כמו ארמון ברבריניהמדרגות הספרדיות ופונטנה די טרווי.
מדובר בחדר באדג'ט זוגי (14 מ"ר).

Hotel Carmel:
מדובר במלון בעל דירוג של שני כוכבים המגיש ארוחת בוקר כשרה. המלון אינו נמצא ברובע היהודי ונמצא במרחק של בין 15-20 דקות הליכה ממנו. המלון נמצא באזור טרסטוורה ובמרחק 12 דקות הליכה מהגנים הבוטניים, 11 דקות הליכה משוק הפשפשים פורטה פורטזה ו-12 דקות הליכה מוילה פרנזינה.
מדובר בחדר זוגי (12 מ"ר) עם חדר אמבט פרטי.

Lea Luxury Rooms
מדובר במלון טוב מאוד. הבבניין משופץ (כמו הרבה מלונות אחרים באזור) מה שאולי מחזק את התחושה הרומנטית אבל יוצר לעיתים בעיות עם זרם המים והמעלית - אך זה באמת דברים שוליים. סה"כ המלון זוכה לתשבוחות רבות. בגלל מיקומו ליד הרובע היהודי ובגלל שהוא מאפשר לקחת ארוחת בוקר כשרה הוא בעיקר אהוד על שומרי מסורת וכשרות.

בנוסף מומלץ לבחון אופציה ללון במלון שאינו מספק ארוחת בוקר כשרה אך נמצא באזור מסעדות כשרות ובכך לשמור על קרבה לרובע היהודי אך במחיר זול יותר מאשר המלון הכשר בו חדרים פנויים ברובע. דוגמא לכך הוא המלון הבא:
Hotel Locanda Cairoli
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא ברובע היהודי. המלון נמצא במרחק של 4 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו מספר מקומות כשרים, 4 דקות הליכה מגלריית ספדה, 5 דקות הליכה לשוק קמפו די פיורי, 7 דקות הליכה לפיאצה ונציה, 8 דקות הליכה מפיאצה נבונה ו-11 דקות הליכה מהפנתאון.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר).

בין המלונות המומלצים למשפחות שומרות כשרות ברומא ניתן למנות את:

King Rome Center:
מדובר בבית הארחה כשר המגיש ארוחת בוקר כשרה, המקום אינו נמצא ברובע היהודי ונמצא במרחק 20 דקות נסיעה בערך, תלוי לאן בדיוק ברובע ברצונכם להגיע. כמו כן המקום נמצא במרחק 7 דקות הליכה מוילה בורגזה, ובין 20-15 דקות הליכה ממספר אתרים תיירותים כמו ארמון ברבריניהמדרגות הספרדיות ופונטנה די טרווי.
מדובר בחדר באדג'ט זוגי עם מרפסת (14 מ"ר) וחדר באדג'ט טריפל עם מרפסת (16 מ"ר).

G55 Design Hotel:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הנמצא באזור רומא העתיקה. המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 3 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 6 דקות הליכה מהפנתאון, 10 דקות הליכה מפונטנה די טרווי ו-7 דקות הליכה מגבעת הקפיטולין.
מדובר בחדר דלוקס קינג (30 מ"ר) וחדר סופיריור זוגי (18 מ"ר).

Hotel dei Barbieri
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא באזור רומא העתיקה. המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 8 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 6 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 8 דקות הליכה מהפנתאון ו-6 דקות הליכה משוק קמפו דה פיורי.
מדובר בשני חדרי סופריור זוגי (19 מ"ר).

HT6 Hotel Roma:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים המגיש ארוחת בוקר כשרה ונמצא ברובע היהודי. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 6 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה משוק קמפו דה פיורי, 10 דקות הליכה מהפנתאון ו-11 דקות הליכה מפיאצה נבונה.
מדובר בחדר סופיריור זוגי (22 מ"ר) ובחדר סוויטת ג'וניור (35 מ"ר).

Sant'Angelo Apartments:
מדובר בדירה הנמצאת באזור רומא העתיקה. הדירה נמצאת במרחק 2 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, בסביבה זאת מספר מקומות כשרים. כמו כן הדירה נמצא במרחק 4 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 8 דקות הליכה מהמוזיאונים הקפיטולינים ו-9 דקות הליכה מגלריית ספדה.
מדובר בדירת חדר שינה אחד סופריור (50 מ"ר) בה חדר שינה אחד ובו מיטה זוגית, מיטת יחיד, ומיטת ספה הנמצאת בסלון. הדירה מאובזרת במטבחון.

Appartamento Il Tempio:
מדובר בדירה הנמצאת באזור רומא העתיקה. הדירה נמצאת במרחק דקת הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא. כמו כן הדירה נמצאת במרחק 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 8 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי ו-11 דקות הליכה מהפנתאון.
מדובר בדירה (40 מ"ר) בה חדר שינה אחד ובו מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד. הדירה מאובזרת במטבחון.

Portico D'ottavia:
מדובר בדירה נמצאת באזור רומא העתיקה. הדירה נמצא במרחק 3 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, כמו כן הדירה נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, ו-9 דקות הליכה מהמוזיאונים הקפיטולינים כמו גם מהפנתאון.
מדובר בדירת סופיריור (95 מ"ר) בה שני חדרי שינה, בכל חדר מיטה זוגית. הדירה מאובזרת במטבחון.

Holiday-In Trastevere - המיקום של הדירה הוא 500 מ' דרומית לרובע היהודי. אומנם זה לכיוון המנוגד למרכז העירוני של רומא (טרסטוורה), אך גם קל להגיע לכל מקום עם תחבורה ציבורית וגם הטרסטוורה יפהפיה כשלעצמה ומעניקה מסעדות ואפשרויות בילוי רבות.

אנו ממליצים לקרוא את העמודים המקיפים שלנו על: לינה למשפחות ברומא ורומא עם ילדים – המדריך המקיף ביותר למשפחות המבקרות בבירת איטליה.

Hotel Barrett:
מדובר במלון בעל דירוג שלושה כוכבים הממוקם ברומא העתיקה. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו מספר מקומות כשרים. כמו כן המלון נמצא במרחק 6 דרות הליכה מפיאצה נבונה, 7 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, מהפנתאוןפיאצה ונציה וגלריה ספדה. כולל ארוחת בוקר.

Hotel Smeraldo:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם ברובע סנט אנג'לו. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 3 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 3 דקות הליכה מגלריה ספדה, 6 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 8 דקות הליכה מפיאצה ונציה ו-9 דקות הליכה מהפנתאון. כולל ארוחת בוקר.

לקריאה נוספת על מלונות לחופשה זולה ברומא

Hip Suites:
מדובר בבית הארחה הממוקם באזור טרסטוורה. המקום נמצא במרחק 9 דקות הליכה מגלריה ספדה, 10 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול, 11 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי ורבע שעה הליכה משוק פורטה פורטזה ומפיאצה ונציה.
מדובר בחדר זוגי (14 מ"ר), ניתן להוסיף עריסת תינוק ללא תוספת תשלום.

Over the Ghetto:
מדובר בדירה הנמצאת באזור רומא העתיקה. הדירה נמצאת במרחק 3 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 6 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 7 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 10 דקות הליכה מהפנתאון ומפיצאה נבונה ו-12 דקות הליכה מהפורום הרומי.
מדובר בדירה עם חדר שינה אחד (35 מ"ר), ניתן להוסיף עריסת תינוק בתוספת תשלום.

גם סוויטת Sonnino Suite היא אופצייה טובה בה הוספת העריסה אינה כרוכה בתשלום נוסף. בנוסף המקום נמצא במרחק דקות ספורות מאזור המסעדות והמקומות הכשרים, כמו גם במרחק הליכה של עד רבע שעה מכמה אתרים תיירותים בניהם שוק קמפו די פיורי, גלריה ספדה, שוק פורטה פורטזה והפורום הרומי.




המלצות על מלונות ברובע היהודי של רומא



Booking.com