מלונות ודירות זולים ברומא – למשפחות וזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון הזול ביותר ברומא: מלונות מומלצים, איזה איזור הכי מומלץ? איך לחסוך במחיר? ולמה כדאי לשים לב?

7 מלונות מומלצים לחופשה זולה ברומא

Hotel De Monti

⭐⭐
מלון דה מונטי (Hotel De Monti) הינו מלון שני כוכבים הממוקם בין אזור הטרמיני לעיר העתיקה של רומא. המלון ממוקם באזור מונטי (Monti) התוסס שברומא, מוקף בשפע מסעדות וברים… למידע נוסף…

Hotel Orlanda

⭐⭐
מלון אורלנדה (Hotel Orlanda) הממוקם בין תחנת טרמיני (Termini) והבזיליקה היפה של סנטה מריה מג’ורה (Santa Maria Maggiore), הינו מלון שני כוכבים קלאסי המיועד לצעירים ולדלי תקציב שרוצים ליהנות מהעיר רומא במינימום כסף… למידע נוסף…

Residenza Praetoria

רסידנזה פרטוריה (Residenza Praetoria) – בית הארחה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Boutique Hotel Galatea

⭐⭐⭐
מלון הבוטיק גאלתיאה (Boutique Hotel Galatea) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Fellini

⭐⭐⭐
מלון פליני (Hotel Fellini) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Serena

⭐⭐⭐
מלון סרנה (Hotel Serena) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Des Artistes

⭐⭐⭐
מלון דז ארטיסט (Hotel Des Artistes) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אחרי סיומו של החורף ולקראת בואו של הקיץ, מחירי הלינה ברומא הופכים יקרים יותר משבוע לשבוע. אנו ממליצים להזמין את מקום הלינה מראש, אפילו כמה שבועות מראש אם מדובר על חופשה בקיץ או סביב הפסחא שחל השנה בסוף מרץ. הזמנה מראש תאפשר לכם השוואת מחיר בין מגוון רחב יותר של מלונות ומקומות לינה במחירים נמוכים יחסית ומקומות מרכזיים יהיו עוד פנויים - בניגוד להזמנה ברגע האחרון. כדאי להזמין מראש בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המציעים אפשרות ביטול בחינם - מה שיאפשר לכם להמשיך ולהשוות מחירים, ובמידה ותמצאו מקום לינה שיתאים לכם יותר או במחיר זול יותר ובכך לחסוך בעלות הלינה. אופציה נוספת היא להסתכל על הנחות שמוצעות על מקומות לינה, למשל כאן.

מידע כללי על מלונות ברומא - לחופשה זולה

לא תמיד יש באפשרותנו את האמצעים והיכולת להשקיע בחופשה יוקרתית, ולמזלנו יש יעדים שבהם אפשר גם אחרת. ברומא למשל, תוכלו לבחור בלינה במלון שני כוכבים או שלושה כוכבים שמעניק שירותים בסיסיים או באכסניות עם חדרים משותפים (לעיתים קיים גם חדר פרטי לזוג). שתי האופציות לרוב יהיו ממוקמות מעט מרוחק יותר מהמדרגות הספרדיות והפונטנה די טרווי המרכז התיירותי של העיר אך עם נגישות לתחבורה ציבורית (למשל לחפש מלונות באזור הותיקן שהופך פופלארי מאוד לתיירים שרוצים לחסוך כסף, מלונות באזור הטרמיני שמתאים למי שמהגרים והומלסים לא מפריעים לו, מלונות באזור הטרסטוורה שמתאים לתיר המחפש חיי לילה שוקקים או לחילופין קרבה לרובע היהודי), וכל זאת במחירים נוחים ושווים לכל כיס.
בעוד שלתייר הבודד שרוצה לחסוך מומלץ לחפש הוסטלים או B&B למשפחות וקבוצות יש אפשרות טובה מאוד והיא לקחת דירה ולא מלון – באזור הותיקן וטרסטוורה יש ריכוז של דירות נוחות מאוד במחירים טובים. מומלץ לקרוא על כך עוד תחת מלונות למשפחות ברומא, תוכלו לראות מידע נוסף ומפורט תחת אכסניות ברומא, מלונות שני כוכבים ברומא, מלונות שלושה כוכבים ברומא.

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות לחופשה זולה ברומא

המלונות המומלצים על ידנו הינם:

Hotel Croce Di Malta- המלון ממוקם 5 דקות מכיכר אספניה והמדרגות הספרדיות. מיקום מעולה.

Roma dei Papi Hotel de Charme- המלון ממוקם בסמוך לטירת סנט אנג'לו.

Hotel Altavilla- המלון ממוקם בסמוך לתחנת הרכבת המרכזית טרמיני. מיקום קצת פחות מרכזי אך עדיין נגיש.

למידע נוסף על מלונות שני כוכבים ברומא.

המלונות המומלצים על ידנו הינם:
Hotel Barrett- המלון נמצא באזור רומא העתיקה. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מפיאצה ונציההפנתאון ושוק קמפו די פיורי, 6 דקות הליכה מפיאצה נבונה ו-11 דקות הליכה מגבעת הקפיטולין.

Hotel Navona- המלון נמצא באזור הפנתאון. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מפיאצה נבונה, 3 דקות הליכה מהפנתאון, 6 דקות הליכה משוק קמאפו די פיורי, 9 דקות הליכה מפיאצה ונציה ו-11 דקות הליכה מפונטנה די טרווי.

Navona Essence Hotel- המלון נמצא ברובע סנט אנג'לו. המלון נמצא במרחק דקת הליכה משוק קמפו די פיורי, 4 דקות הליכה מגלריה ספדה, 5 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 5 דקות הליכה ממוזיאון רומא ו-11 דקות הליכה מהפנתאון.

Hotel Gravina San Pietro
מדובר במלון תיירים קלאסי לאזור הותיקן, יש באזור זה כמה מלונות כאלה שהם פשוטים וזולים, שמאוד אהובים על צליינים שרוצים לינה סבירה במחיר זול ויותר חשוב להם להיות קרובים לותיקן מלאזור המרכז התיירותי (אזור המדרגות הספרדיות -נבונה-טרווי). מבחינת אבזור וחדרים הוא סביר + ומעניק בדיוק את מה שמצופה ממלון שלושה כוכבים המיועד לתיירים המחפשים לינה פונקציונאלית וזולה. מבחינת מיקום חשוב לדעת שאין לנו אמירה מוחלטת. אזור זה אומנם רחוק יחסית מהמרכז התיירותי, אבל יש לו יתרונות כמו מחיר, אזור מעניין ומרתק גם עבור תיירים והרבה מסעדות וחנויות אותנטיות יחסית.

Trevi Palace Hotel
מדובר במלון שלושה כוכבים קלאסי שמתאים מאוד לתיירים שרוצים לטייל בעיר ולקבל לינה פונקציונאלית במחיר סביר. לא לצפות למשהו יותר מזה מבחינת רמת הלינה. האזור הוא מהמבוקשים ביותר שיש ברומא. שימו לב שיש כמה סוגים של חדרים, כולל חדרים זולים מאוד שלא נמצאים במבנה המרכזי והביקורות עליהם פחות טובות (והם כמובן יותר זולים).

למידע נוסף על מלונות שלושה כוכבים ברומא.

בתי הארחה המומלצים על ידנו הינם:

Dimora Frattina : בית ההארחה נמצא במרחק 3 דקות הלכיה מפיאצה אספניה, 8 דקות הליכה מויה ונטופונטנה די טרווי וכיכר ברבריני ו-13 דקות הליכה מפארק וילה בורגזה.

Inn Rome Rooms & Suites: בית ההארחה נמצא במרחק 6 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי ופיאצה נבונה, 7 דקות הליכה מטירת סנט אנג'לו, 8 דקות הליכה מגלריה ספדה, 13 דקות הליכה מהפנתאון ורבע שעה הליכה מפיצאה ונציה.

impero vaticano: ה-B&B נמצא צמוד לותיקן.

Houspitality nero: ה-B&B נמצא צמוד למטרו.

למידע נוסף על בתי הארחה ואכסניות ברומא.

Venustas Roma Hotel:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הנמצא באזור הותיקן. המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מטירת סנט אנג'לו, 10 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 13 דקות הליכה מהפנתאון, 12 דקות הליכה מפיאצה אספניה והמדרגות הספרדיות ו-20 דקות הליכה מכיכר סנט פטרוס וממוזיאון הותיקן.
מדובר בחדר סטנדרט זוגי (17 מ"ר).

Hotel San Silvestro:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מפונטנה די טרווי, 7 דקות הליכה מפיאצה אספניה והמדרגות הספרדיות, 10 דקות הליכה מכיכר ברבריניויה ונטוהפנתאון ופיאצה נבונה.
מדובר בחדר זוגי (15 מ"ר).

Hotel Trastevere:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם באזור טרסטוורה. המלון נמצא במרחק 9 דקות הליכה מפורטה פורטזה, 12 דקות הליכה מגלריה ספדה ורבע שעה הליכה משוק קמפו די פיורי.
מדובר בחדר זוגי (17 מ"ר).

Hotel Tirreno:
המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה מבזיליקת סנטה מריה מג'ורה  14 דקות הליכה מהקולוסיאום והפורום הרומי.
מדובר בחדר זוגי (17 מ"ר).

Hotel Virgilio:
המלון נמצא במרחק 9 דקות הליכה מבזיליקת סנטה מריה מג'ורה, 8 דקות הליכה מארמון ברביני ו-15דקות הליכה מפונטנה די טרווי, הקולוסיאום ופיאצה ונציה.
מדובר בחדר אקונומי זוגי (10 מ"ר) או חדר קלאסיק זוגי (17 מ"ר)

Eccelso Hotel:
המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מהותיקן, 12 דקות הליכה מטירת סנט אנג'לו ו-22 דקות הליכה מפיאצה נבונה.
מדובר בחדר דלוקס זוגי (20 מ"ר).

Hotel Hiberia:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מפיאצה ונציה, 9 דקות הליכה מפונטנה די טרווי ומארמון ברבריני, 11 דקות הליכה מהמוזיאונים הקפיטוליניים ורבע שעה הליכה מהפנתאון.
מדובר בחדר קלאסיק זוגי (14 מ"ר).

Hotel Cinquantatre:
מדובר במלון סביר ביותר. גודל החדרים קטן יחסית והמתקנים פשוטים. האזור של המלון הוא מרכזי מאוד ויוקרתי. סה"כ הוא מלון פשוט המיועד לתיירים שרוצים לינה זולה במרכז התיירותי.

A&F Colosseo
מדובר במלון קטן הפונה למחפשים לינה זולה ברומא. יש לנו עליו ביקורת אחת טובה. מבחינת אבזור וחדרים הוא כאמור זול ופשוט - האבזור פונקציונאלי, מאוד נקי וטוב, החדרים בחלקם קטנים (הגודל לא אחיד) והמבנה ישן אך החדרים משופצים ולא מרגישים זאת בתוכם. מבחינת מיקום הוא אומנם נקרא קולסאו אבל המרחק שלו מהקולוסיאום הוא יותר מחצי ק"מ והוא נמצא בסמוך לכנסיית סנטה מריה מג'ורה במרחב שאנו מכלילים כאזור הטרמיני.

Exe International Palace
מדובר במלון ברמה גבוהה יחסית למלונות המיועדים לתיירים. מבחינת אבזור וחדרים הוא כאמור ברמה גבוהה יחסית, החדרים יחסית רחבים. מבחינת מיקום- המיקום בינוני. הוא לא בתוך החלק התיירותי של רומא אך בנסיעה קצרה אפשר להגיע לכל נקודה בעיר, האזור מאוד נגיש מבחינת תחבורה ציבורית ואפשר למצוא בו אין סוף של מסעדות וחניות זולות. בנוסף, לא בתוך הרחוב של המלון אבל ברחובות הסמוכים יש מהגרים וזרים וזה מפריע לחלק מהתיירים.

Arenula Studio
דירת חדר שינה אחד, ממוקמת בסמוך לרובע היהודי של רומא, במרחק 10 דקות הליכה מהפנתיאון ופיאצה נבונה.
בדירה- מיזוג אויר, ספה, מקלחת, טלוויזיה, מטבחון, מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, כלי מטבח, כיריים, טוסטר, מכונת קפה. שימו לב כי מדובר במיטת-ספה.

Lofts In Rome
יחידת סטודיו - דו-מפלסית (ללא חלונות), ממוקמת בסמוך לרובע היהודי של רומא, במרחק 10 דקות הליכה מהפנתיאון ופיאצה נבונה.
בדירה- מיזוג אויר, מקלחת, מיבש שיער, טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבחון, מקרר, פינת אוכל, קומקום חשמלי, כלי מטבח, טוסטר, מכונת קפה, שולחן אוכל.

Orso Studio
לופט, ממוקם בסמוך לנהר הטיבר ולטירת סנט אנג'לו, מרחק 4 דקות הליכה מפיאצה נבונה.
בדירה- מטבחון, כיריים, מקרר, קומקום חשמלי, טוסטר, מיקרוגל, כלי מטבח, מיטת ספה, מיזוג אוויר, שולחן אוכל.
שימו לב כי מדובר במיטת-ספה.

Liv'in Roma Navona
דירת חדר שינה אחד, ממוקמת בסמוך לרובע היהודי של רומא, במרחק 8 דקות הליכה מהפנתיאון ופיאצה נבונה.
בדירה- פינת ישיבה, ספה, מקלחת, חדר רחצה, בידה, מטבחון, כיריים, שולחן אוכל.

Hotel Barrett:
מדובר במלון בעל דירוג שלושה כוכבים הממוקם ברומא העתיקה. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא סביבו מספר מקומות כשרים. כמו כן המלון נמצא במרחק 6 דרות הליכה מפיאצה נבונה, 7 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, מהפנתאוןפיאצה ונציה וגלריה ספדה. כולל ארוחת בוקר.

Hotel Smeraldo:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם ברובע סנט אנג'לו. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא, 3 דקות הליכה משוק קמפו די פיורי, 3 דקות הליכה מגלריה ספדה, 6 דקות הליכה מפיאצה נבונה, 8 דקות הליכה מפיאצה ונציה ו-9 דקות הליכה מהפנתאון. כולל ארוחת בוקר.

לקריאה נוספת על מלונות ברובע היהודי של רומא

Aurelio אינו אזור מרכזי מאוד מבחינה תיירותית - אבל הוא מאוד נגיש ונח - והוא מתאים למי שמחפש לינה זולה ברומא.
לכן קל למצוא בו מלונות - במחירים זולים יותר ממחירים במדרגות הספרדיות למשל - אך יש להתכונן לכך שהשינה היא לא באזור הכולל אתרים מאוד מעניינים. אם אתם מחפשים באזור זה מומלץ מאוד ללון ליד תחנת מטרו שתאפשר הגעה מהירה למרכז.




המלצות על מלונות לחופשה זולה ברומא

  • בנוסף למלונות המופיעים ברשימה מעלה אנו מציעים להסתכל גם על המלונות הבאים אשר מדורגים בשני כוכבים:
    Hotel Principe Eugenio, Hotel Giuliana,Hotel Filippo, Hotel Andreina, Hotel Sweet Home.
  • כמו בכל עיר גדולה אחרת באירופה, גם ברומא יש לא מעט אכסניות והוסטלים אשר מתאימים למי שרוצה לקחת מקום לינה זול, תוכלו להסתכל על האפשרויות הללו:
    Quo Vadis Roma 2, Settembre 95,Relais Fori Imperiali, The Bluehostel.
  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com