מלונות מומלצים למעשנים ברומא

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור למעשנים למצוא את המלון המתאים ביותר ברומא: מלונות מומלצים, למה לשים לב? ומה החלופות לחדר מעשנים?

7 מלונות מומלצים למעשנים ברומא

Grand Hotel Plaza

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גראנד פלאזה (Grand Hotel Plaza) הוא מלון ותיק בדירוג חמישה כוכבים. המלון ממוקם במרכז רומא, לצד רחוב הקניות הפופולרי ויה דל קורסו (Via del Corso) ורחוב חנויות המעצבים ויה די קונדוטי (Via dei Condotti). למידע נוסף…

NH Collection Palazzo Cinquecento

⭐⭐⭐⭐⭐
NH קולקשן פלאצו צ’ינקווצ’נטו (NH Collection Palazzo Cinquecento) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel The Building

⭐⭐⭐⭐
ד’ה בילדינג (Hotel The Building) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Arenula

⭐⭐⭐⭐
צ’פטר רומא (Hotel Arenula) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Villafranca

⭐⭐⭐⭐
וילה-פרנקה (Hotel Villafranca) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

DOM Hotel Roma

⭐⭐⭐⭐
מלון דום רומא (DOM Hotel Roma) הוא מלון חמישה כוכבים הנמצא באזור נבונה, אחת משכונות רומא הרנסנסית לא רחוק מהטיבר ומרחוב ויטוריו עימנואל. למידע נוסף…

Hotel Le Petit

⭐⭐⭐
לה פטיט (Hotel Le Petit) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

במהלך האביב עולה כמות התיירים ברומא והביקוש למקומות לינה עולה גם הוא - במיוחד באזורים הנחשבים, בסופי שבוע וסביב חג הפסחא בסוף מרץ. על מנת להישאר עם מגוון אופציות לבחירה כדאי להזמין מקום לינה מראש, במיוחד אם מחפשים מקום לינה אשר מאפשר עישון - בין אם באזור עישון או במפרסת. אנו ממליצים להזמין מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול מראש - כך שתוכלו להישאר גמישים ולהשאיר לעצמכם את האופציה לשנות את מקום הלינה בהמשך במידת הצורך.

מידע כללי על מלונות למעשנים ברומא

בשנים האחרונות אירופה בכלל וגם רומא בפרט מתנקה ממעשנים, ולמצוא חדר במלון המאפשר עישון הופך למשימה לא פשוטה בכלל. גם בגלל ביקוש ושל לקוחות לחדרים ללא עישון וגם בגלל גלאי העשן המותקנים ברוב החדרים ואינם מספיק רגישים להבחנה בין סיגריה לבין שריפה.

כיום רוב המלונות ברומא כלל לא מאפשרים את האופציה לעשן בחדרים ולרוב תאלצו להסתפק באזור מעשנים במקרה הטוב, או לצאת החוצה במקרה הפחות טוב.

אז מה האופציות העומדות בפני האורח חובב הסיגריות?

במקרים מעטים מאוד תצליחו למצוא חדר ובו קיימת האפשרות לעשן בתוך החדר, במקרים קצת פחות נדירים – חדר עם מרפסת בה אפשר לעשן. שימו לב כי החדרים למעשנים לרוב נמצאים בקומות התחתונות במלונות הגדולים ויש לסמן בהזמנה שאתם מעוניינים בחדר למעשנים.

אפשרות נוספת היא אזור עישון שמוגדר מראש ככזה (לעיתים בכל קומה יהיה אזור שכזה, לעיתים רק במיקום אחד ספציפי בבניין). אך שימו לב, יש גם מלונות שלא יאפשרו כלל עישון בשטחם ויבקשו מכם לצאת אל מחוץ למלון. ריכזנו עבורכם את רשימת המלונות (נכון ל2017) שמאפשרים עישון בשטחי המלון.

במידה והינכם מעשנים – מומלץ לבדוק טרם ההזמנה אם קיים במלון אזור המיועד לעישון.




המלצות על מלונות למעשנים ברומא

  • בין המקומות לינה הנוספים המומלצים ניתן למנות את מלון Hotel Re Testa



Booking.com