הידרומניה – כרטיסים בהנחה, איך מגיעים ולמי הפארק מתאים | Hydromania

עדכון אביב 2024

חודשים אלו, אחרי החורף, מביאים איתם התעוררות מחודשת לא רק של הטבע אלא גם של הפארקים ברומא והסביבה. עם התחממות הימים וההתקרבות לקיץ, תיירים חוזרים אל הפארקים וגם אל פארק הידרומניה וכדאי להזמין כרטיסים מראש. אומנם הפארק לא עמוס כמו הקיץ, והתורים עוד לא ארוכים כמו בשיא עונת התיירות, אבל ככל שנתקרב לקיץ ככה כמות המבקרים תגדל. בעיקר אם אתם מתכננים להגיע בסוף שבוע (או מתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ שלכם) כדאי להזמין כרטיסים מראש וככה להיכנס ישירות לפארק בלי להמתין לרכישת הכרטיסים בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש לפארק הידרומניה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5).

הידרומניה בכמה מילים

הידרומניה (Hydromania) הוא אחד מפארקי המים הפופולאריים ביותר באזור רומא, לצד זומארין. הפארק מציע מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות מים לכל הגילים, לרבות מגלשות מים, בריכות גלים ועוד. זהו יעד פופולרי הן עבור המקומיים והן עבור תיירים המעוניינים להתקרר וליהנות במהלך חודשי הקיץ החמים ולגוון את החוויה בעיר. הפארק כולל גם שירותים כגון מסעדות, מזנון חטיפים וכסאות נוח עבור המבקרים להירגע וליהנות מהיום שלהם. שימו לב שהידרומניה פתוח רק בין החודשים יוני לספטמבר, ושמרבית המתקנים רגועים יחסית ולא מדובר בפארק מים מאוד אקסטרימי, ולכן מתאים מאוד למשפחות עם ילדים בטווח גילים גדול או עם ילדים יחסית קטנים (עוד על חופשה ברומא עם ילדים כאן). הפארק נמצא בחצי שעה נסיעה מחוץ לרומא, והדרך הנוחה ביותר להגיע אליו עם רכב שכור מרומא. אפשר לקנות כרטיסים במקום או להזמין כרטיסים מראש בהנחה בקישור הזה (קוד קופון HAKO5).

הידרומניה

הידרומניה היא אטרקציה אהובה על משפחות המגיעות לרומא (צילום מתוך אתר Tiqets)

7 מתקנים שאסור לפספס בהידרומניה

TOBOGA
זוג מגלשות מפותלות אשר מתאימות לכל המשפחה, אין הגבלת גובה בעלייה למתקן

WAVE RIDE
מגלשת אבובים זוגית באורך 69 מטרים

Dual Spin Bowl
מגלשת אבובים זוגית בה שתי מגלשות שונות שמחוברות במשטח גדול ומחליק

מגלשת Dual Spin Bowl בהידרומניה

 

MULTI-TRACK
6 מגלשות צמודות לכל הגילאים בהן אפשר לעשות תחרות מי מגיע ראשון למים

TRECCIA
שתי מגלשות אשר מסתובבות זו סביב זו, מהמגלשות שמוגדרות כיותר אקסטרימיות ומהירות של הפארק

BIG RIVER
מגלשת אבובים זוגית שחלקה במגלשה פתוחה וחלקה במגלשה סגורה

BLACK HOLE
מהמגלשות האקסטרימיות של הפארק בה מתגלשים במהירות גבוהה ובחושך מוחלט

שימו לב שהמגלשות השונות סגורות בכל יום לשעה בצהריים (בין 14:00-13:00), ושכלל המתקנים נסגרים כחצי שעה לפני סגירת הפארק.

איך מגיעים להידרומניה?

הפארק נמצא במרחק חצי שעה נסיעה מהמרכז התיירותי של העיר ולכן כאשר מתכננים את הביקור בו יש לתכנן גם את אופן ההגעה. אנו ממליצים להגיע אליו בעיקר במידה ואתם יוצאים מרומא עם רכב שכור לטיול רחב יותר באיטליה (או חוזרים לרומא עם רכב שכור) ורוצים לעצור בדרך בפארק. יחד עם זאת לא היינו ממליצים לשכור רכב רק לטובת ההגעה לפארק מהעיר. הפארק נמצא מעברית לרומא, בסמוך לכביש A90.
ההגעה עם תחבורה ציבורית מהעיר אפשרית, אבל לוקחת בערך שעה ודורשת החלפת קווים.

עוד על השכרת רכב ברומא אפשר לקרוא בעמוד הזה, תוכלו גם לקרוא בהרחבה על השכרת רכב איטליה בעמוד הזה.

לינה ליד פארק הידרומניה

חלק מהמבקרים בהידרומניה בוחרים ללון באזור הפארק, אשר נמצא לא רחוק משדה התעופה פיומיצ’ינו, אליו מגיעות וממנו ממריאות מרבית הטיסות מישראל. מרבית התירים שבוחרים לעשות זאת שוכרים רכב משדה התעופה ומגיעים לפארק לפי תחילת הטיול באיטליה, או שמגיעים לפארק בתור אטרקציה אחרונה באיטליה לפני שממריאים חזרה הביתה. במקרים כאלו אני ממליצים ללון בפיומיצ’ינו הסמוכה לשדה התעופה, כדאי להסתכל במקרה זה על דירת Relais Maria Luisa LocazioneDomus Porto Di Traiano Resort ומלון Hotel Isola Sacra Rome Airport.

חוות דעת של מבקרי הפארק

ערכנו עבורכם סקירה של מאות תגובות גולשים שביקרו בהידרומניה וריכזנו את הנושאים העיקריים שעלו בהן.
מבקרים שיבחו את הניקיון של הפארק ואת פינות הישיבה הרבות, שתרמו לחוויה נעימה בפארק. כמו כן ציינו לטובה גם את צוות הפארק שהיה קשוב ונעים. יחד עם זאת חלק מהמקרים ציינו שבסופי השבוע בקיץ הפארק היה צפוך והיו תורים ארוכים יחסית לאטרקציות, בנוסף לכך הלינו על מחירי השתייה והאוכל בפארק.

 




מידע שימושי

  • אתר רשמי: https://hydromania.it/en
  • כתובת: Vicolo del Casale Lumbroso, 200, 00166 Roma RM
  • שעות פתיחה:
    הפארק פתוח רק בין יוני לספטמבר וסגור בשאר השנה. במהלך חודשים אלו בימים שני-שישי הפארק פתוח בשעות 18:30-9:30, ובימים שבת-ראשון הוא פתוח בשעות 19:00-9:30.
    המתקנים נסגרים כחצי שעה לפני סגירת הפארק, המלתחות כרבע שעה לפני סגירות הפארק וקופות הכרטיסים נסגרות בשעה 16:00