מלונות מומלצים במרכז ניס ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במרכז ניס - הסקירה המקיפה על מלונות במרכז ניס. אזורי הלינה המומלצים במרכז ניס, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במרכז ניס.

5 מקומות לינה מומלצים במרכז ניס

Hotel Le Negresco

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון לה נגרסקו (Hotel Le Negresco) – מלון 5 כוכבים במרכז ניס. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות העיצוב המפואר והחדרים המרווחים.
למידע נוסף על המלון

Best Western Plus Hôtel Massena Nice

⭐⭐⭐⭐
מלון בסט ווסטרן פלוס מאסנה (Best Western Plus Hôtel Massena Nice) – מלון 4 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי סמוך לכיכר מסינה ובזכות הצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Hotel Florence Nice

⭐⭐⭐
מלון פירנצה ניס (Hotel Florence Nice) – מלון 3 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות תמורה טובה למחיר והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Hôtel Du Centre

⭐⭐
מלון דו סנטר (Hôtel Du Centre) – מלון 2 כוכבים מלון 5 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הצוות השירותי והמיקום הנוח.
למידע נוסף על המלון

Ajoupa Aparthotel AMMI Massena

⭐⭐
מלון דירות אז’ופה אמי מסנה (Ajoupa Aparthotel AMMI Massena) – מלון דירות מלון 4 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות השרות האדיב והמיקום המרכזי סמוך לכיכר מסינה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אזור מרכז ניס הוא אחד מאזורי הלינה האהובים בניס ובשבועות אלו הביקוש ללינה בו הולך ועולה. אם אתם מגיעים לחופשה בפסח כדאי להקדים ולהזמין מקום לינה מראש לאחד מהמלונות באזור. מומלץ לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המציעים ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות למרות ההזמנה מראש.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במרכז ניס

במרכז ניס ישנם כ-1,100 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל דירות Appartements Nice Centre Carré d’or).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של כיכר מסינה (Place Masséna), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון Best Western Plus Hôtel Massena Nice. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

כיכר מסינה הוא האזור הפופולארי ביותר ללינה בליסכיכר מסינה הוא האזור הפופולארי ביותר ללינה בליס




המלצות ללינה במרכז ניס

  • מלונות נוספים מומלצים במרכז ניס הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Boscolo Nice Hotel & Spa ומלון Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון The Deck Hotel by Happyculture, מלון Best Western Plus Hôtel Brice Garden Nice ומלון Westminster Hotel & Spa Nice ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Albert 1er, מלון Best Western Hotel Lakmi Nice ומלון Hôtel Byakko Nice. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון 2 כוכבים Hotel De La Mer, מלון 2 כוכבים Hotel Lepante ומקום אירוח Les Suites Massena. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Share Inn, מלון דירות Résidence Lamartine ודירות Appartements Nice Centre Carré d’or.
  • למי שמגיע עם רכב שכור למלון או דירה במרכז ניס כדאי לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה בהשוואה לשאר העיר. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של העיר או לבחור באפשרות לינה המציעה גם חנייה, למשל מלון 5 כוכבים Hotel Le Negresco, מלון 4 כוכבים Best Western Plus Hôtel Massena Nice ומלון 3 כוכבים Hotel Florence Nice.
  • במרכז ניס יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • במרכז ניס מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה במרכז ניס

למשפחות הבוחרות ללון במרכז ניס אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות Ajoupa Aparthotel AMMI Massena, מלון 3 כוכבים Hôtel de France ומלון 4 כוכבים Holiday Inn Nice, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות במרכז ניס אנו מציעים להסתכל על Hôtel Du Centre, מלון 2 כוכבים Hotel De La Mer, מלון 2 כוכבים Hotel Lepante ומקום אירוח Les Suites Massena.

מי שמגיע עם רכב לבמרכז ניס מגלה כי חניה הינה דבר מאוד בעייתי - קשה למצוא חניה פנויה, וגם כאשר מוצאים צריך להכין את הכיס לתשלום גבוה בעבורה. על מנת למנוע מראש בעיה זו כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חנייה לאורחיו, אנו מציעים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 5 כוכבים Hotel Le Negresco, מלון 4 כוכבים Best Western Plus Hôtel Massena Nice ומלון 3 כוכבים Hotel Florence Nice.

Booking.com