מלונות מומלצים באזור שדה תעופה ניס ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באזור שדה תעופה ניס - הסקירה המקיפה על מלונות באזור שדה תעופה ניס. אזורי הלינה המומלצים באזור שדה תעופה ניס, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באזור שדה תעופה ניס.

5 מקומות לינה מומלצים באזור שדה תעופה ניס

Novotel Suites Nice Airport

⭐⭐⭐⭐
מלון סויטות ניס איירפורט (Novotel Suites Nice Airport) – מלון 4 כוכבים בקרבת שדה התעופה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל החדרים המרווחים והבריכה.
למידע נוסף על המלון

OKKO Hotels Nice Aéroport

⭐⭐⭐⭐
מלון או-קיי-קיי-או ניס אירופורט (OKKO Hotels Nice Aéroport) – מלון 4 כוכבים בקרבת שדה התעופה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות העיצוב היפה והמוקפד ובזכות הטרקלין בחינם.
למידע נוסף על המלון

Holiday Inn Express Nice Grand Arenas

⭐⭐⭐
מלון הולידיי אין אקספרס ניס גראנד ארנה (Holiday Inn Express Nice Grand Arenas) – מלון 3 כוכבים בקרבת שדה התעופה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הצוות האדיב והנוחות בהגעה לשדה ע”י רכבת חשמלית בחינם.
למידע נוסף על המלון

Logis Hôtel Villa Victorine

⭐⭐
מלון וילה ויקטורין (Logis Hôtel Villa Victorine) – מלון 2 כוכבים בקרבת שדה התעופה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות מארחים ידידותיים והקרבה לחוף הים.
למידע נוסף על המלון

Residhome Nice Aéroport

רזידהום ניס אירופורט (Residhome Nice Aéroport) – מלון דירות בקרבת שדה התעופה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל שהמלון חדש והדירות מאובזרות.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקופה זו הביקוש ללינה בניס במגמת עלייה, גם באזורים מעט פחות מבוקשים כמו באזור שדה תעופה ניס ולכן אם מגיעים בסוף שבוע או מחפשים מקום ליותר מ-3 נפשות כדאי להזמין מלון או דירה מראש. מומלץ לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באזור שדה תעופה ניס

באזור שדה תעופה ניס ישנם יחסית הרבה מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות, כאשר אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל מלון דירות Residhome Nice Aéroport).
הלינה בקרבת נמל התעופה ניס קוט ד’אזור (Nice Côte d’Azur Airport) מתאימה במיוחד למי שממריא או נוחת בטיסות בשעות מוקדמות או מאוחרות מאוד – אז ההגעה אל ומהעיר מסורבלת יותר, לא מומלץ להישאר במלון באזור זה לאורך כל החופשה. כדאי לקחת בחשבון שככל שתבחרו אפשרות לינה אשר קרובה יותר לשדה התעופה, למשל מלון ibis Styles Nice Cap 3000, כך לרוב גם המחיר יעלה, אך בכל מקרה לינה באזור שדה התעופה תהיה זולה יותר מאשר לינה במרכז העיר.

באזור שדה התעופה של ניס יש מבחר מקומות לינה באזור שדה התעופה של ניס יש מבחר מקומות לינה




המלצות ללינה באזור שדה תעופה ניס

  • מלונות נוספים מומלצים באזור שדה תעופה ניס הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Crowne Plaza Nice Grand Arenas, מלון Holiday Inn Nice Port St Laurent ומלון Sheraton Nice Airport ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון ibis Styles Nice Aéroport Arenas ומלון ibis Styles Nice Cap 3000. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מקום אירוח B&B Villa Calliste. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירה Deux pieces Moderne et Chaleureux ודירה Beautiful apartment by the sea front.
  • למי מכם שמגיע ללון ליד שדה תעופה ניס עם רכב שכור כדאי להסתכל על מקומות לינה אפשר מציעים גם חניה על מנת להיות בראש שקט בנושא, אנו מציעים להסתכל על מלון 4 כוכבים Crowne Plaza Nice Grand Arenas, מלון 3 כוכבים Holiday Inn Express Nice Grand Arenas ומקום אירוח Villa Calliste.
  • באזור ליד שדה תעופה ניס יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור סביב שדה תעופה ניס מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה באזור שדה תעופה ניס

למשפחות הבוחרות ללון באזור שדה תעופה ניס אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירה SEA FRONT SUITE ומלון 4 כוכבים Novotel Suites Nice Airport, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור שדה תעופה ניס אנו מציעים להסתכל על Logis Hôtel Villa Victorine, מקום אירוח B&B Villa Calliste.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לשדה תעופה ניס כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, ניתן כמובן להחנות את הרכב בשדה התעופה, אך לרוב חניון זה יהיה יקר יחסית. לכן, כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חניה, אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון 4 כוכבים Crowne Plaza Nice Grand Arenas, מלון 3 כוכבים Holiday Inn Express Nice Grand Arenas ומקום אירוח Villa Calliste.

Booking.com