שיט בניס – המדריך המקיף בעברית | Cruise from Nice

עדכון אביב 2024

שייט הוא דרך נהדרת לחוות את האביב בניס שחוץ מהתעוררות של הטבע מביא עימו תיירים רבים, ומבשר את פתיחת עונת התיירות. הימים אומנם הולכים ומתחממים, אבל מזג האוויר עדיין הפכפך, כך שכדאי להתכונן עם לבוש בהתאם, ולקחת בחשבון שיכול להיות שבשייט יהיה קריר יותר בגלל הרוח, במיוחד עם מדובר בשייט בשעות הערב. בגלל הפופולאריות של שייט מול חופי ניס מרגישים גם בו את העומס ההולך וגובר של התיירים. אומנם במרבית המקרים ישארו כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון (לעומת סופי שבוע בקיץ למשל), אך למי שרוצה להבטיח שעה מסויימת לשייט כדאי להזמין כרטיסים מראש, במיוחד במידה ומדובר בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט בניס ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

שיט בניס בכמה מילים

במהלך הביקור בניס (Nice) – בירת הריביירה הצרפתית, מומלץ מאוד לצאת לשייט של שעה או מספר שעות בחופי הריביירה. השייט בניס הוא חוויה ייחודית ומאוד מתאים למשפחות שחובבות אטרקציות ימיות ומעוניינות להכיר את הריביירה הצרפתית בדרך מקורית ומיוחדת. ישנם כמה סוגי שייט שיוצאים מניס, כשההבדלים העיקריים ביניהם הם האזורים בהם הם עוברים, האפשרות לבקר כמה שעות בעיר שכנה, האפשרות להיכנס למים במהלך הסיור וכמות הזמן שנשמך השייט. השייט נותן אפשרות לראות מגוון של נופים שונים באותו הסיור. בחלק מהסיורים, ניתן יהיה לעבור ליד החופים המרהיבים של סן ז’אן קאפ פראט (Saint-Jean-Cap-Ferrat), לראות את נמל הדייגים הצבעוני והמיוחד של וילפרנש סור מר (Villefranche-sur-Mer) שכה מאפיין את אזור הקוט דאזור, כשבאופק תוכלו להבחין בכפרים הציוריים שיושבים על הגבעות. ובחלק מהסיורים ישנה אפילו אופציה לצלול עם שנורקל במים היפהיפיים ומלאת החיים של הריביירה.קיימת אופציה נוספת ומעט שונה לשייט מניס, והיא מעבורת מניס לערים באזור כמו מונקו (Monaco) וסן טרופה (Saint-tropez) או לאי סנט מרגריט (l’île Sainte-Marguerite), ביקור רגלי של מספר שעות בעיר/אי וחזרה לנמל ניס. כך אפשר ליהנות מהנופים המרהיבים במהלך השייט וגם להכיר את הערים/אי השכנות המדהימות והאווירה המיוחדת שלהן באותו היום.

על חווית השייט בניס

סיורי השייט השונים שיוצאים מניס, הם דרך מצויינת להכיר את אזור הריביירה הצרפתית (Côte d’Azur) מזווית ייחודית.
ישנם שני סוגי שייט עיקריים שיוצאים מניס:
הראשון הוא שייט של שעה עד שעתיים עם הדרכה מקצועית על האזורים בהם עוברים. ניתן יהיה לראות את מפרץ המים הידוע – וילפרנש סור מר (Villefranche-sur-Mer) ועוברת ליד נמל הדייגים הצבעוני והמיוחד שלו שכה מאפיין את האזור. אפשר יהיה לראות את הכפרים שעומדים בראש הגבעה ומקו החוף המפואר של סן ז’אן קאפ פראט (Saint-Jean-Cap-Ferrat), לעבור ליד החופים המרהיבים שלו, בו האצולה האירופאית מרבה לבקר ולעבור לקראת סוף הסיור במפרץ המפורסם – Baie des Anges שמתשרע מניס ועד הקאפ ד’נטיב (Cap d’Antibes). ובחלק מהסיורים, ישנה אפילו אופציה לצלול עם שנורקל ולחקור ולגלות את החיים התת ימיים המרתקים באזור שמוסברת על ידי לוחות תת ימיים, להנאה מירבית.
האופציה השנייה והיוקרתית יותר היא, שייט במעבורת עד לעיר שכנה כמו מונקו (Monaco) או סן טרופה (Saint-tropez) או האי סנט מרגריט (l’île Sainte-Marguerite), טיול יומי בעיר/אי וחזרה באותו יום לנמל ניס. במהלך השייט אפשר ליהנות מנופים פנורמיים ועוצרי נשימה על חופי וערי הריביירה הצרפתית ותזכו גם כן ליהנות ולהכיר את הערים/אי בהם תעצרו לביקור יומי, כמו את ארמון הנסיכים והקזינו הגדול במעבורת למונקו, הכנסייה והמצודה במעבורת לסן טרופה או את המבצר המלכותי הידוע והחיות הבר המדהימות במעבורת של סנט מרגריט.

סרטון על שייט בניס – נקודת מבט יחודית לעיר היפה

כרטיסים לשייט בניס

ניס היא עיר מאוד פופולארית ומתויירת בעיקר בחודשי הקיץ הקייצים והשמשיים, לכן כדאי להזמין כרטיסים מראש כדי ליהנות מכמה שיותר אטרקציות שהעיר מציעה במהלך החופשה. ההבדלים העיקריים בין סוגי השייט, הם: משך הסיור, האפשרות להיכנס למים במהלך השייטה והאפשרות לעצור במהלך הסיור בעיר שכנה.

סוגי הכרטיסים לשייט מניס

כרטיסים לשייט מניס באורך של כשעה לכיוון סן ז’אן קאפ פראט (Saint-Jean-Cap-Ferrat).

כרטיס זה יאפשר לכם להכיר את אזור הריביירה בסיור ימי קצר ומעשיר. אופציה זו מתאימה למשפחות או זוגות שאוהבים אטרקציות ימיות ומעוניינים להכיר את אזור הריביירה הצרפתית בצורה ייחודית בזמן קצר.
להזמנת כרטיס זה באתר גט יור גייד  – לחצו כאן

להזמנת כרטיס זה באתר ויאטור – לחצו כאן

כרטיסים לשייט מניס עם עצירה לצלילה עם שנורקל במהלך הסיור.

כרטיס זה מאפשר שייט לאורך החופים של הריביירה וצלילה עם שנורקל לאורך 200 מטרים במהלך הסיור.
כרטיס זה מתאים למי שמעוניין לשלב בין סיור ימי לצלילה במים צלולים ויפהפיים לעבר עיירות החוף הסמוכות לניס לצד הנופים עוצרי הנשימה של הריביירה.
להזמנת כרטיס זה באתר ויאטור  – לחצו כאן
להזמנת כרטיס זה באתר גט יור גייד  – לחצו כאן

כרטיסים לשייט במעבורת מניס לערים/אי שכנות.

כרטיס זה מאפשר לכם לצאת לשייט לעבר ערים כמו מונקו, סן טרופה או האי סנט מרגריט ולעצור שם לביקור יומי.
כרטיס זה מתאים למי שמעוניין לשלב את חוויית השייט הייחודית באזור עם נופים מרהיבים לביקור רגלי מעשיר ומרתק בעיר/אי הסמוכה לניס ביום אחד.
להזמנת כרטיס לאי סנט מרגריט (l’île Sainte-Marguerite) באתר  – לחצו כאן

להזמנת כרטיס למונקו (Monaco) באתר ויאטור  – לחצו כאן
להזמנת כרטיס לסן טרופה (Saint-Tropez) באתר ויאטור – לחצו כאן

המלצות "הכל על" למבקרים בשייט בניס

  • השייט מומלץ למשפחות וזוגות חובבי אטרקציות ימיות שמעוניינים להכיר את הריביירה הצרפתית מזווית ייחודית.
  • הסיורים מתקיימים בין חודש אפריל לאוקטובר, לכן כדאי להגיע בחודשים אלה לסיור ימי.
  • מומלץ להשקיע חצי יום עד יום לשייט בניס והאזור, במהלך שהותכם בעיר.
  • אם אתם מבקרים בניס ואתם מעוניינים לחבר את השייט לאתרקציות נוספות באזור, מומלץ לשלב את הסיור עם טיול של כמה שעות לערים הסמוכות של הריביירה הצרפתית, כמו מונאקו וקאן.
  • כדאי להימנע מלהגיע לאזור הנמל עם רכב, היות והאזור הוא מרכזי וישנה הרבה תנועה ברוב שעות היממה.

שאלות נפוצות על שייט בניס

התקופה המומלצת לביקור היא בין חודש אפריל לאוקטובר, מכיוון שרק בחודשים אלה ניתן לשוט בחופי הריביירה הצרפתית.

השייט מניס מומלץ למשפחות עם ילדים וזוגות חובבי אטרקציות ימיות.

מידע שימושי

  • שעות היציאה לשייט לסיור של שעה הן: 11:0, 15:00, 16:15
  • מחיר לשייט של שעה לאורך החופים – 22 יורו, מחיר לשייט + צלילה לאורך הסיור עם שנורקל – 59 יורו.
  • כתובת: Quai du Commerce, 06300, Nice, France
  • האתר הרשמי של נמל ניס: https://leportdenice.com/en/
  • ניתן לרכוש כרטיסים לשייט של שעה בחופי הריביירה רק לחודשים אפריל- אוקטובר.
    לסיור השני (+צלילה) אין אפשרות להזמין כרטיסים כרגע.