טיולי יום מניס – המדריך המקיף בעברית | Day trips from Nice

טיולי יום מניס בכמה מילים

העיר ניס נמצאת במחוז אלפ-מריטים (-כינוי לאזור הגובל עם איטליה והים התיכון) בדרום מזרח צרפת ושוכנת למרגלות הרי האלפיים הצרפתיים, אחרי מרסיי זו העיר הצרפתית הגדולה ביותר לאורך חופי הים התיכון, העיר שוכנת 13 ק”מ מנסיכות מונקו ו30 ק”מ מהגבול הצרפתי-איטלקי. האקלים בניס שונה מכל צרפת החורפית ויש בו אקלים ים תיכוני עד שגם החורפים שלו מתונים- מה שמושך אליו הרבה תיירים. פרוורי ניס מגוונים הן בנופים והן באטרקציות שיש בהם, בטיולי יום השונים אשר יוצאים מניס ניתן לטעום את תקופת ימי הביניים בכפרים קסומים ובאותה נשימה להנות מהמלכותיות של העיר מונקו. קיים מגוון אפשריות של טיולים בהתאם למשך הביקור בניס, למגיעים מספר ימים לניס ניתן להנות מטיולים באורך של כ5 שעות אך למבקרים את ניס למשך 4 ימים ומעלה יש אפשרות להקדיש יום להיכרות מעמיקה אם האזור בטיולים של 8 שעות ויותר.

מה רואים ומה עושים בטיולי יום מניס

טיולי יום היוצאים מניס מגוונים מאד ולכן מתאימים לקהל רחב. רוב הטיולים הפופולאריים מניס יוצאים אל העיר מונקו (Monaco) ואל הרובע העשיר של העיר מונטה-קרלו (Monte-Carlo) אך בדרך לשם משלבים עצירות בכפר אזה (Èze).

למשל באחד מהטיולים הקצרים היוצאים מניס (5 שעות) אל מונקו ניתן לצאת ולחזור אל המלון בהסעה מסודרת עם מדריך לאורך הטיול, להיחשף לנוף פנורמי המרהיב מפרצי וילפרנש-סור-מר (Villefranche-sur-Mer) וסנט ז’אן קאפ פראט (Saint Jean Cap Ferrat) בדרך ישנה עצירה בכפר עוד מימי הבניים אזה (Èze) בו ניתן להנות מהדרכה חינמית של המקום על ייצור הבושם -Fragonard Perfumery בהמשך מגיעים אל העיר העתיקה במונקו, וניתן לראות את ארמון הנסיך וגם את הקתדרלה הניאו-רומנסקית ולסיום ממשיכים אל האזור היוקרתי מונטה קרלו. הסיור לא כולל א. צהרים- ניתן להנות ממגוון המסעדות במונקו, לפרטים נוספים ורכישת הכרטיס לחצו כאן

למעוניינים בסיור דומה אך אינטימי יותר (מוגבל ל8 אנשים) שאורך יותר זמן (9 שעות) ניתן להצטרף לסיור שיעצור גם בעיר קאן (Cannes) בה מתרשמים מארמון הפסטיבלים והסרטים ונהנים משופינג יוקרתי, בנוסף עוברים דרך אנטיב בה מסיירים בשכונה חואן-לה-פינס (Juan les Pins) ובעיר העתיקה שם רואים את היכטות המפוארות צפות בנמל, לפרטים נוספים על הכרטיס לחצו בקישור הבא.

אחד מטיולי היום הפופולארים מניס יוצא לאז (Èze)אחד מטיולי היום הפופולארים מניס יוצא לאז (Èze)

סיור דומה (נמשך כ10 שעות) עובר בנוסף גם דרך הכפר אזה (וכולל סיור בשמים במקום) ממשיך למונקו, לאחר שמסתובבים בעיר העתיקה וממשיכים למונטה קרלו ישנה עצירה לא. צהרים באחת המסעדות היוקרתיות במקום, לאחר מכן ממשיכים למרינה היוקרתית של אנטיב. בהמשך הסיור מצפינים אל סן-פול-דה-ונס (Saint-Paul-de-Vence) המכונה ‘התכשיט של פרובאנס‘ בשל האומנים הרבים שחיו בו, שם ניתן להנות מטיול במבצר מימי הביניים ולסיום עוברים בעיר הכוכבים קאן בה ניתן להנות מחנויות יוקרה וכמובן לדרוך על השטיח האדום המפורסם, לפרטים נוספים על הכרטיס לחצו בקישור הבא.

למי שתחום היין מדבר אליו יותר או למעוניינים לטיול רומנטי מומלץ להתעניין בסיור ארוך (9 שעות) שעובר דרך העיר ביוט (Biot) בה לומדים על הכנת כלי זכוכית מהמומחים בתחום, ממשיכים לכפר אופיו (Opio) השוכן על צלע הר בין מטעי זיתים ומבקרים בטחנת רוח עוד מהמאה ה15 בנוסף ניתן לטעום מוצרים אזוריים עם שמן זית טעים. ממשיכים דרך כפר גורדון (Gourdon) שנמצא בראש גבעה עם נוף משגע וטירה מהמאה ה9 ונחשפים למפל בגובה של 40 מטר. לסיום עוברים באזור הכפרי בסן ז’נה (Saint-Jeannet) באחוזת היין בה ניתן לטעום 6 יינות מסוגים שונים אדומות, רוזה, לבנות ומתוקות, עם הסבר מיינן מקצועי. בסיום הסיור מחזירים את המבקרים למלון ממנו אספו אותם, לפרטים נוספים על הכרטיס לחצו בקישור הבא.

עוד סיור שיוצא מניס אך הפעם לפנים צרפת לגלות את הריביירה הצרפתית ב9 שעות. בדרך רואים את המפל בגובה 40 מטר ובמהלך הנסיעה ניתן להנות מנהר ורדון (Verdon) שצבוע בטורקיז מהמם ומהקניון המתנשא לגובה 700 מטר. בתחנה הראשונה עוברים בכפר מוסטייר-סנט-מארי (Moustiers-Sainte-Marie) המוקף בהרים, בו ניתן להנות מזמן חופשי לחקור את הכפר הידוע בהיסטוריה עשירה בתחום הקרמיקה בו מומלץ לקנות מזכרות בחנויות. ניתן להנות משדות הלבנדר האינסופיים למרגלות האלפים- נוף מרהיב לתמונות. בין לבין מומלץ לאכול צהרים במקום במגוון המסעדות ובתי הקפה. בנוסף ניתן לצפות באגם סנט-קרואה אחד האגמים היפים ביותר בפרובאנס– בסיום הסיור מחזירים את המבקרים למלון ממנו אספו אותם, לפרטים נוספים על הכרטיס לחצו בקישור הבא.

סרטון על טיולי יום מניס

כרטיסים לטיולי יום מניס

רבים מהתיירים המגיעים לבקר בניס ליותר מיום בוחרים להנות לא רק מהעיר אלא גם לגלות את האזורים הקסומים שנמצאים בקרבת מקום. ישנו מגוון רחב של טיולי יום שיוצאים מניס לרוב יאספו אתכם מהמלון שאתם לנים בו ויחזירו אתכם אליו, או לחלופין נקודת האיסוף והורדה תהיה ממלונות במקומות מרכזיים. מומלץ לבדוק במעמד ההזמנה מהי האופציה המוצעת למשתתפים בכל סיור. משפחות המעוניינות לצאת לסיור מודרך יש לשים לב לשפות בה מדריך הטיולים מעביר את הסיור ולראות שהילדים אכן מבינים את השפה. ישנו מגוון גדול של טיולי יום בעלויות שונות בהתאם למשך הסיור וגודל הקבוצה- נפרוט בפניכם מספר טיולים:

כרטיסים לטיולים בריברייה הצרפתית מניס

מומלץ להצטרף לטיול שאוסף ומחזיר אתכם מהמלון בניס ואורך בין 9-10 שעות עם מדריך טיולים מקצועי במגוון רחב של שפות (ספרדית, אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, ערבית, פורטוגזית, רומנית ורוסית) ובו עוברים בכפרים פסטורליים וכן סיור מרתק במפעל בשמים ומסיימים בעיר מונקו ומונטה קרלו וגם בביקור באנטיב, סיור זה מתאים לכל מי שרוצה לגלות את הכפרים והערים הסמוכים לניס, עלות של הסיור היא 75 יורו לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי, ניתן לרכוש סיור כאן.

מי שמעוניין לחוות סיור זה בקבוצה קטנה (עד 8 אנשים) ולהנות מיחס אישי ממדריך הטיולים ולגלות את האזור הקסום של ניס מוזמן להתעניין בסיור בעלות של 114 יורו לאדם, ניתן לרכוש את הסיור כאן.

כרטיסים לטיולי חצי יום מניס

כרטיס זה מתאים יותר לתיירים שבאים לבקר בניס למספר ימים ספורים ורוצים בכל זאת להרוויח טעימה מהמרחבים היפים באזור, כרטיס זה מאפשר לתייר לצאת לסיור למשך 5 שעות ולבקר בכפר פסטורלי אזה שכולל גם סיור במפעל בשמים ומסיים במונקו, עלות של הכרטיס היא 40 יורו לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי, ניתן לרכוש את הכרטיס כאן.

כרטיסים לזוגות בעקבות היין

כרטיס זה כולל סיור באזורים כפריים יותר ומתאים לאוהבי טבע ונופים מרהיבים, וגם לזוגות מבוגרים או לחלופין זוג שמחפש לבלות יום רומנטי יחד (9 שעות), בסיור זה זוכים לטעימות בכפרים וגם ל6 סוגי יינות עם הסבר מיינן מקצועי, עלות של הכרטיס היא 80 יורו לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי, ניתן לרכוש את הכרטיס כאן.

הזמנת כרטיסים לטיולי יום מניס - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים בטיולי יום מניס

  • היות והסיורים מגוונים ומותאמים לתחומי עניין מגוונים, כל אוכלוסיה תוכל לבחור את הסיור המתאים לה, כאשר הסיורים הכוללים טבע ומרחבים הם המותאמים ביותר למשפחות, ואלו ההיסטורים כמו גם אלו הכוללים טעימות יין יתאימו יותר לזוגות ומבוגרים.
  • עונת הקיץ, יוני – אוגוסט, אם תרצו לחזות בשדות הלבנדר מומלץ להגיע בין התאריכים 15 במאי עד 15 ביולי.
  • אם הגעתם לניס ואתם מחפשים פעילויות נוספות, מומלץ לקחת ביום אחר שייט בניס.
  • הסיורים מותאמים בחלקם למשפחות, והמומלצים בניהם הם הטיולים הכוללים טבע וביקור בשדות הלוונדר.
  • אם אתם מגיעים לניס ומחפשים מקום ללון מומלץ להתעניין במלון 4 כוכבים Sonder at Yelo Jean Médecin בקישור הבא או לחלופין במלון 3 כוכבים Hôtel Byakko Nice בקישור הבא.

שאלות נפוצות על טיולי יום מניס

טיולי היום מניס מומלצים למשפחות, זוגות, צעירים ומבוגרים, תלוי בתחומי העניין של המשתתפים

מומלץ לקחת את טיולי היום ממרסיי בעונת הקיץ.

מרבית הסיורים נמשכים כ-9 שעות, אך חלקם נמשכים 5 שעות בלבד.

מידע שימושי

  • מחירי סיורי ליום שלם (בין 8- 10 שעות) משתנים ונעים בין 400-280 ש”ח לאדם תלוי בגודל הקבוצה ובמספר יעדי הביקור של הסיור, ואילו סיורים לחצי יום יורדים לעלות של 167 ש”ח לאדם