אוטובוס התיירים בניס – המדריך המקיף בעברית | Hop-On Hop-Off Bus Tour

עדכון אביב 2024

האביב בניס מביא איתו אווירה אחרת וקסומה לעיר מצד אחד ומזג אוויר משתנה מצד שני - יכולים להיות ימים של גשם וגם ימים של שמש חמה. אוטובוס התיירים הוא פתרון נהדר לשני המקרים האלו. תוכלו לסוע ברחבי העיר ולראות את כל האתרים המפורסמים כמו אנדרטת ניקולס הקדוש באוטובוס מקורה לימים בהם יש גשם או ממוזג לימים החמים. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים בניס ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

אוטובוס התיירים בניס בכמה מילים

העיר ניס (Nice) שנמצאת בדרום מזרח צרפת, נחשבת לבירת הריביירה הצרפתית והיא אחד מהיעדים התיירותיים הגדולים והעמוסים ביותר במדינה. במידה והחלטתם לצאת לחופשה עירונית מושלמת, העיר ניס היא היעד האידיאלי עבורכם. כאן תוכלו לשוטט בסמטאות הססגוניות, ליהנות מחופים ותצפיות יפיפיות, לבקר במגוון המוזיאונים ולבלות במסעדות ובברים לפי בחירתכם. באמצעות אוטובוס התיירים בניס תוכלו ליהנות מנופים פנורמיים, לראות ולהכיר את ניס בקצב שלכם. באמצעות כרטיס אחד תוכלו לעלות לאוטובוס ולרדת ממנו בכל תחנה לאורך המסלול כמה פעמים שתרצו כשבמהלך הנסיעה תוכלו להקשיב דרך האוזנייה להסברים על מגוון המקומות והאטרקציות לבקר בהן. אתם מחליטים כמה זמן להקדיש לכל אטרקציה ואתר ובאילו אתרים ברצונכם לבקר.

מה רואים ומה עושים באוטובוס התיירים בניס

התחילו את הסיור באוטובוס בחלק הססגוני ביותר של העיר שהוא העיר העתיקה (Vieille Ville). אזור זה נמצא בבסיסה של גבעת המצודה, ואלו הם בעצם שרידים של ממלכת סבויה (Savoy Kingdom), שהיתה ממלכה היסטורית בצפון-מערב איטליה וחלק מהאימפריה הרומית הקדושה. הקשר שלה לצרפת נובע בעקבות כך שבמאה ה-18 הממלכה נכבשה ע”י צרפת ונשלטה על ידי הצרפתים עד שנמסרה לידיהם באופן רשמי כחלק מהסכם טורינו באמצע המאה ה-19.

המשיכו לחצות לאורך הרחובות הצרים של העיר העתיקה והתבוננו על הבתים הצבעוניים הבנויים בסגנון איטלקי קלאסי. תוכלו להתרשם מהאמנות והתרבות במוזיאון לאומנות מודרנית ועכשווית של ניס (Musée d’art Moderne et d’art Contemporain, או בקיצור MAMAC de Nice) שמוקדש כולו לאמנות מודרנית ועכשווית ומציג עבודות של אמנים כמו איב קליין, אנדי וורהול, ניקי דה סנט פאל ועוד. לאחר מכן, קפצו לביקור באנדרטת ניקולס הקדוש (St. Nicholas Russian Orthodox), שהיא אנדרטה לאומית של צרפת וגם הכנסייה המזרחית האורתודוקסית הגדולה ביותר במערב אירופה. כמו כן, במהלך כל הסיור תוכלו ליהנות מהנוף של הים ומקו השייט שלאורכו.

הקתדלרה האורתודוקסית בניס - אחת התחנות בהן תוכלו לרדת באוטובוס התייריםהקתדלרה האורתודוקסית בניס מבחוץ – אחת התחנות בהן תוכלו לרדת באוטובוס התיירים

סרטון על אוטובוס התיירים בניס

כרטיסים לאוטובוס התיירים בניס

אוטובוס התיירים יוצא כל שעה עגולה החל מ-10:00 עד 17:00 ומשלים את הסייקל תוך שעה וחצי במידה ולא יורדים בשום תחנה אלא נשארים באוטובוס לאורך כל הסיור. ניתן לממש את הכרטיס בכל אחת מ-12 התחנות שהאוטובוס עובר בהן, אך עם זאת, ההתחלה של כל סייקל הינה בכתובת: 4 Avenue des Phocéens, מול מלון אלברט 1. זהו מיקום מרכזי וניתן להגיע אליו בעזרת תחבורה ציבורית (קווי אוטובוס 8 ו- 12, קווי רכבת C13, C3 וקווי חשמלית L1 ו-L2). מחירו של הכרטיס עומד על 23 אירו לאדם, וניתן לרכוש אותו כאן  או כאן. הסיור באוטובוס התיירים בניס מומלץ בעיקר לאלו שרוצים לבקר במספר גבוה של אטרקציות ואתרים שונים בעיר תוך כדי נסיעה והקשבה להסברים וסיפורי רקע, כשבמקביל יש את האפשרות לרדת מהאוטובוס בכל תחנה ולחוות את האתר או האטרקציה בצורה יותר מעמיקה.

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים בניס

המלצות "הכל על" למבקרים באוטובוס התיירים בניס

  • מתאים לאלו שמעוניינים לבקר במספר אטרקציות ואתרים שונים בעיר בזמן קצר ולאלו שרוצים לעבור ממקום למקום בתוך העיר עם הדרכה מוקלטת ברקע.
  • הביקור בעיר ניס ובאטרקציות המרכזיות שהיא מציעה מומלץ בעיקר בעונות המעבר – ספטמבר-אוקטובר ומרץ-מאי. אמנם המזג אוויר נוח לטיולים גם בחודשי הקיץ, אך בעונות המעבר ישנם פחות תיירים והמחירים עשויים להיות נוחים יותר.
  • ניתן לעלות לאוטובוס בכל אחת מ12 התחנות שהוא עוצר בהן בתוך העיר, לכן תוכלו להגיע לאחת התחנות ברגל או בתחבורה ציבורית כמו אוטובוס, רכבת או חשמלית, תלוי במקום הימצאותכם.
  • שימו לב שמחירו של הכרטיס לילדים בגילאי 4-11 נמוך משמעותית מהמחיר המלא. בכל אופן, זוהי אטרקציה מומלצת מאוד למשפחות עם ילדים מכיוון שזו חוויה דינמית ומגוונת כך שילדים לא ישתעממו במהלכה.
  • שכונה פופולרית ללינה בניס היא העיר העתיקה שנמצאת במרחק של דקות ספורות מחוף הים, בה תוכלו להתמקם במלונות מפוארים או גם לבחור מקומות לינה צנועים יותר המתאימים לכל כיס. בתי מלון מומלצים באזור זה הינם Les Suites Massena ו- ABA Cote D’Azur.
  • עלות כרטיס אוטובוס התיירים הינה 23 אירו לאדם בוגר.
  • בניס, כמו בשאר הערים המתוירות, מומלץ לשמור את חפציכם קרוב אליכם בזמן שהייה במקומות הומי אדם. ישנם כמובן אזורים שעדיף לוותר על הביקור בהם מראש, אך לרוב הם די מרוחקים מהאזור התיירותי ואוטובוס התיירים לא יביא אותכם לשם בכל אופן. מומלץ להימנע מכיכר אריאן (Ariane) ושכונת הטחנות (Moulins).
  • לא מומלץ להיכנס למרכז העיר ניס עם רכב, מכיוון שכמו בכל עיר עמוסה ומתוירת, אתם עלולים למצוא את עצמכם מבזבזים יותר מדי זמן על עמידה בפקק וחיפוש מקום חניה פנוי.

שאלות נפוצות על אוטובוס התיירים בניס

ניתן לרכוש כרטיסים לאוטובוס התיירים בכמה פלטפורמות - בעיר עצמה או מראש במגוון אתרים. אנו ממליצים על האתר הזה בו תוכלו לקבל הנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5, או באתר הזה בו תוכלו לרכוש כרטיס הכולל אפשרות ביטול בחינם.

האוטובוס מומלץ למבקרים מוגבלים בזמן בעיר שמעוניינים לחוות את המיטב שיש לניס להציע יחד עם הדרכה מפורטת. כמו כן, אוטובוס התיירים של ניס מומלץ למשפחות עם ילדים, כך תוכלו לעבור בין רוב אתרי העיר בלי הליכה מרובה.

כן, כרטיס דיגיטלי מתקבל בכל קווי האוטובוס.

לרוב, קיימים שלטי הכוונה בולטים המסייעים באיתור נקודות העצירה של האוטובוס.

מידע שימושי

  • אוטובוס התיירים יוצר כל שעה עגולה בין השעות: 10:00-17:00
  • מחירו של כרטיס הוא 23 אירו למבוגר ו8 אירו לילד בגילאי 4-11
  • ניתן לעלות לאוטובוס ולרדת ממנו בכל אחת מתוך 12 התחנות אך ההתחלה של כל סייקל נמצאת בכתובת: 4 Avenue des Phocéens
  • ניתן להגיע לנקודת ההתחלה של כל סייקל בעזרת תחבורה ציבורית (קווי אוטובוס 8 ו- 12, קווי רכבת C13, C3 וקווי חשמלית L1 ו-L2) וגם במונית או אפילו ברגל, תלוי מאיפה אתם מגיעים.