מלונות מומלצים במרכז מרסיי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במרכז מרסיי - הסקירה המקיפה על מלונות במרכז מרסיי. אזורי הלינה המומלצים במרכז מרסיי, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במרכז מרסיי.

5 מקומות לינה מומלצים במרכז מרסיי

InterContinental Marseille – Hotel Dieu

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון אינטרקונטיננטל מרסיי – דיו (InterContinental Marseille – Hotel Dieu) – מלון 5 כוכבים במרכז מרסיי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות העיצוב המפואר והבריכה.
למידע נוסף על המלון

NH Collection Marseille

⭐⭐⭐⭐
מלון NH קולקשיין מרסיי (NH Collection Marseille) – מלון 4 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום הנוח והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Hôtel Carré Vieux Port

⭐⭐⭐
מלון קר ויאו פורט (Hôtel Carré Vieux Port) – מלון 3 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל הקרבה לנמל והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

The People – Marseille

דה פיפל – מרסיי (The People – Marseille) – אכסנייה מלון 5 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי והתמורה למחיר.
למידע נוסף על המלון

Les Appartements du Vieux Port

לס אפרטמנט דו ויו פורט (Les Appartements du Vieux Port) – מלון דירות מלון 4 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות הדירות המרווחות והמיקום הנוח.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקופה זו הביקוש ללינה במרסיי במגמת עלייה, לא רק באזורים הפופולאריים ביותר אלא גם באזור מרסיי ולכן מומלץ להזמין מקום לינה מראש - במיוחד אם מגיעים לסוף שבוע. כדי לשמור על גמישות למרות ההזמנה מבעוד מועד כדאי לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במרכז מרסיי

במרכז מרסיי ישנם כ-550 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל דירות Marseillement votre).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של הנמל הישן של מרסיי (Vieux-Port de Marseille), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון La Residence Du Vieux Port. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.




המלצות ללינה במרכז מרסיי

  • מלונות נוספים מומלצים במרכז מרסיי הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון New Hotel Le Quai – Vieux Port, מלון Maisons du Monde Hôtel & Suites ומלון La Residence Du Vieux Port ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Alex Hotel & Spa, מלון Hôtel Life Marseille VP – Vieux Port ומלון Hôtel Maison Montgrand – Vieux Port. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בית הארחה Marseille City Chambres&Appartements ומקום אירוח B&B Un Mas en Ville. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות Breteuil – Appart au Vieux Port, דירות Les appartements chics du Vieux-Port ומלון דירות Appart hôtel Maison Montgrand-Vieux Port.
  • למי שמגיע עם רכב שכור למלון או דירה במרכז מרסיי כדאי לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה בהשוואה לשאר העיר. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של העיר או לבחור באפשרות לינה המציעה גם חנייה, למשל מלון 5 כוכבים InterContinental Marseille, מלון 4 כוכבים La Residence Du Vieux Port ומלון דירות Les Appartements du Vieux Port.
  • במרכז מרסיי יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • במרכז מרסיי מלונות זולים יחסית לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה במרכז מרסיי

למשפחות הבוחרות ללון במרכז מרסיי אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות Les Appartements du Vieux Port, מלון 4 כוכבים Maisons du Monde Hôtel & Suites ומלון 3 כוכבים Hôtel Maison Montgrand, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות במרכז מרסיי אנו מציעים להסתכל על The People - Marseille, בית הארחה Marseille City Chambres&Appartements ומקום אירוח B&B Un Mas en Ville.

מי שמגיע עם רכב לבמרכז מרסיי מגלה כי חניה הינה דבר מאוד בעייתי - קשה למצוא חניה פנויה, וגם כאשר מוצאים צריך להכין את הכיס לתשלום גבוה בעבורה. על מנת למנוע מראש בעיה זו כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חנייה לאורחיו, אנו מציעים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 5 כוכבים InterContinental Marseille, מלון 4 כוכבים La Residence Du Vieux Port ומלון דירות Les Appartements du Vieux Port.

Booking.com