מלונות מומלצים באזור שדה תעופה מרסיי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באזור שדה תעופה מרסיי - הסקירה המקיפה על מלונות באזור שדה תעופה מרסיי. אזורי הלינה המומלצים באזור שדה תעופה מרסיי, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באזור שדה תעופה מרסיי.

5 מקומות לינה מומלצים באזור שדה תעופה מרסיי

Best Western Marseille Aeroport

⭐⭐⭐
מלון בסט ווסטרן מרסיי איירפורט (Best Western Marseille Aeroport) – מלון 3 כוכבים בקרבת שדה התעופה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל שנמצא בשדה התעופה ובגלל הבריכה.
למידע נוסף על המלון

B&B HOTEL Marseille Aéroport Saint-Victoret

⭐⭐
מלון B&B מרסיי איירופורט סן-ויקטורה (B&B HOTEL Marseille Aéroport Saint-Victoret) – מלון 2 כוכבים בקרבת שדה התעופה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות השאטלים לשדה התעופה (בשעות 5:00-22:00) ובזכות הצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Chambres d’Hôtes Les Oliviers – Marignane

צ’אמברס דה הוטס לס אוליוורס – מריניאן (Chambres d’Hôtes Les Oliviers – Marignane) – מקום אירוח B&B בקרבת שדה התעופה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות מרכז הספא ושרות ההסעות מ/אל נמל התעופה.
למידע נוסף על המלון

Escale villa

וילה אסקייל (Escale villa) – מקום אירוח B&B בקרבת שדה התעופה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות הבריכה והמתקנים בחדר שכוללים בין היתר מטבח פרטי.
למידע נוסף על המלון

Appartement à Marignan

דירה א מריניאן (Appartement à Marignan) – דירה בקרבת שדה התעופה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות האירוח האדיב והמיקום השקט.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בשבועות אלו מידת הביקוש ללינה במרסיי במגמת עלייה, לא רק באזורים הפופולאריים ביותר אלא גם באזור שדה תעופה מרסיי ולכן מומלץ להזמין מקום לינה מראש - במיוחד אם מגיעים לסוף שבוע. כדי לשמור על גמישות למרות ההזמנה מבעוד מועד כדאי לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באזור שדה תעופה מרסיי

באזור שדה תעופה מרסיי ישנם יחסית מעט מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות, כאשר אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה מלונות (למשל מלון Best Western Marseille Aeroport).
הלינה בקרבת נמל התעופה מרסיי-פרובאנס (Marseille Provence Airport) מתאימה במיוחד למי שממריא או נוחת בטיסות בשעות מוקדמות או מאוחרות מאוד – אז ההגעה אל ומהעיר מסורבלת יותר, לא מומלץ להישאר במלון באזור זה לאורך כל החופשה. כדאי לקחת בחשבון שככל שתבחרו אפשרות לינה אשר קרובה יותר לשדה התעופה, למשל מלון B&B HOTEL Marseille Aéroport Saint-Victoret, כך לרוב גם המחיר יעלה, אך בכל מקרה לינה באזור שדה התעופה תהיה זולה יותר מאשר לינה במרכז העיר.

קיימות מעט אפשרויות לינה סמוך לשדה התעופה של מרסייקיימות מעט אפשרויות לינה סמוך לשדה התעופה של מרסיי




המלצות ללינה באזור שדה תעופה מרסיי

  • למי מכם שמגיע ללון ליד שדה תעופה מרסייעם רכב שכור כדאי להסתכל על מקומות לינה אפשר מציעים גם חניה על מנת להיות בראש שקט בנושא, אנו מציעים להסתכל על מלון 3 כוכבים Best Western Marseille Aeroport, מלון 2 כוכבים B&B HOTEL Marseille Aéroport Saint-Victoret ומקום אירוח B&B Chambres d’Hôtes Les Oliviers – Marignane.
  • באזור ליד שדה תעופה מרסיי יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות מאחר ויש מעט מקומות מומלצים באזור זה. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור סביב שדה תעופה מרסיי מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה באזור שדה תעופה מרסיי

למשפחות הבוחרות ללון באזור שדה תעופה מרסיי אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 2 כוכבים B&B HOTEL Marseille Aéroport Saint-Victoret ומקום אירוח B&B Chambres d'Hôtes Les Oliviers - Marignane, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור שדה תעופה מרסיי אנו מציעים להסתכל על Escale villa .

במידה ואתם מגיעים עם רכב לשדה תעופה מרסייכדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, ניתן כמובן להחנות את הרכב בשדה התעופה, אך לרוב חניון זה יהיה יקר יחסית. לכן, כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חניה, אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון 3 כוכבים Best Western Marseille Aeroport, מלון 2 כוכבים B&B HOTEL Marseille Aéroport Saint-Victoret ומקום אירוח B&B Chambres d'Hôtes Les Oliviers - Marignane.

Booking.com