מרסיי סיטי פאס – המדריך המקיף בעברית | Marseille CityPass

מרסיי סיטי פאס בכמה מילים

כרטיס מרסיי סיטי פאס מאפשר לחוות את מרסיי, בירת חבל פרובאנס, בצורה מיטבית, משתלמת ומבלי להתעסק בקניית כרטיסים לכל אתר בנפרד. הכרטיס כולל גישה בלתי מוגבלת לתחבורה הציבורית בעיר וכניסה למגוון אטרקציות ומוזיאונים. מרסיי סיטי פאס מתאים במיוחד למעוניינים לחוות כמה שיותר ממרסיי בפרק זמן של יום אחד עד שלושה ימים.

מה רואים ומה עושים עם מרסיי סיטי פאס

הגעה בשייט למצודת איף (If Castle) -זהו מבצר היסטורי הממוקם על אי במרחק של כקילומטר וחצי מחופי מרסיי. המבצר שימש בעבר ככלא לאסירים פוליטיים ומפורסם בין השאר בזכות הספר “הרוזן ממונטה כריסטו” בו חלק מהעלילה מתרחשת במצודה.

מוזיאון תרבויות הציוויליזציה של הים התיכון (Mucem) -המוזיאון ממוקם בסמוך לחופי מרסי ומציג תערוכות קבועות ומתחלפות הנוגעות להיסטוריה של התרבויות השונות סביב הים התיכון

Regards de Provence museums – זהו מוזיאון לאומנות מודרנית, הנועד להעצים את המורשת האומנותית של מרסיי. במוזיאון מוצגות מאות יצירות אומנות מתקופות שונות.

בנוסף לכך, מרסיי סיטי פאס מאפשר גישה ללא הגבלה לתחבורה ציבורית, דבר שהופך את ההגעה ממקום למקום לפחות מסורבלת

סרטון על מרסיי סיטי פאס

קניית מרסיי סיטי פאס

ניתן לרכוש את כרטיס מרסיי סיטי פאס באתר Get Your Guide בקישור הזה. באתר תוכלו כמובן לבחור לרכוש כרטיס ליום, ליומיים או לשלושה ימים, זאת בהתאם לאורך הביקור בעיר. לפני רכישת הכרטיס אנו ממליצים לבדוק אם קנייתו תשתלם לכם או שעדיף לכם לקנות כרטיס לכל אחת מהאטרקציות בנפרד. אם אתם מעוניינים לבקר בחלק גדול מהאטרקציות שמציע הכרטיס, סביר להניח שהוא משתלם עבורכם אך אם אתם מתכננים לבקר באטרקציות בודדות, יתכן כי רכישת הכרטיס היא אינה האופציה האידיאלית.

הזמנת כרטיסים למרסיי סיטי פאס

המלצות "הכל על" למבקרים במרסיי סיטי פאס

  • הכרטיס מומלץ למי שמתכנן לבקר בכמה שיותר אטרקציות בעיר ולהתנייד בתחבורה ציבורית. במידה ואתם מתכננים ביקור של פחות מיום במרסיי או מעוניינים בכמות מצומצמת של אטרקציות, יתכן שהכרטיס הוא אינו אידיאלי עבורכם. ככל שאתם מעוניינים ביותר אטקרציות מבין המבחר שהכרטיס מציע, כך גובר הסיכוי שהכרטיס מתאים לאופי הטיול שלכם.
  • ניתן לרכוש את הכרטיס בתוקף של יום אחד, יומיים או שלושה ימים. זאת כמובן בהתאם לצרכים שלכם ולאורך הביקור המתוכנן בעיר.
  • כרטיס מרסיי סיטי פאס כולל כניסה למוזיאונים שונים, במידה ואתם מגיעים עם ילדים ושוקלים לרכוש את הכרטיס, שווה לבדוק האם הילדים מעוניינים בתוכן שהמוזיאונים מציגים.

שאלות נפוצות על מרסיי סיטי פאס

הכרטיס מומלץ לתיירים שמתעניינים באומנות ובהיסטוריה, מגיעים לעיר ליותר מיום אחד ומתכננים לבקר בכמה שיותר אטרקציות.

מומלץ לבקר במרסיי בחודשי הקיץ, בין חודש מאי לאוגוסט.

מומלץ להשקיע בביקור במרסיי כיומיים או שלושה.

מידע שימושי

  • ניתן לרכוש את הכרטיס ל24 שעות, 48 שעות או 72 שעות, כמובן שמומלץ להתאים את אורך הכרטיס לאורך הביקור בעיר.
  • מחיר הכרטיס ל24 שעות הוא 27 אירו (כ100 שקלים), כרטיס ל48 שעות עולה 37 אירו (כ131 שקלים) ומחיר כרטיס התקף ל72 שעות הוא 43 אירו (כ153 שקלים)