מלונות מומלצים במרכז ליון ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במרכז ליון - הסקירה המקיפה על מלונות במרכז ליון. אזורי הלינה המומלצים במרכז ליון, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במרכז ליון.

5 מקומות לינה מומלצים במרכז ליון

Boscolo Lyon Hotel & Spa

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון וספא בוסקולו ליון (Boscolo Lyon Hotel & Spa) – מלון 5 כוכבים במרכז ליון. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל מרכז הספא המפואר והמיקום המרכזי.
למידע נוסף על המלון

Alexandra

⭐⭐⭐⭐
מלון אלכסנדרה (Alexandra) – מלון 4 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות הצוות האדיב והמיקום הנוח במרכז.
למידע נוסף על המלון

Bayard Bellecour

⭐⭐⭐
מלון באיאר בלקור (Bayard Bellecour) – מלון 3 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות העיצוב המיוחד והמיקום המרכזי.
למידע נוסף על המלון

Hôtel Vaubecour

⭐⭐
מלון ואובקור (Hôtel Vaubecour) – מלון 2 כוכבים מלון 5 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל האירוח הטוב והעיצוב המוקפד של החדרים.
למידע נוסף על המלון

Citadines Presqu’île Lyon

⭐⭐⭐
מלון דירות סיטאדין פרסקיל (Citadines Presqu’île Lyon) – מלון דירות מלון 4 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל הקרבה לאטרקציות והתמורה הטובה למחיר.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אזור מרכז ליון הוא מאזורי הלינה הפופולאריים ביותר במרכז ליון ובשבועות אלו הביקוש ללינה בו הולך ועולה. אם אתם מגיעים לחופשה בפסח כדאי להקדים ולהזמין מקום לינה מראש לאחד מהמלונות באזור. מומלץ לעשות זאת בקישור הזה ולבחור באחת מאפשרויות הלינה המציעות ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות ולשנות או לבטל במידת הצורך כאשר תתקרבו למועד החופשה (חשוב לשים לב למועד האחרון לביטול).

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במרכז ליון

במרכז ליון ישנם כ-300 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל דירה Appartement Saint Jean).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של בזיליקת נוטרדאם דה פורבייה (La Basilique Notre Dame de Fourvière), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון Fourvière Hôtel. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

האזור סביב הנמל הישן הוא אחד האהובים ביותר על תיירים המגיעים למרסייהאזור סביב הנמל הישן הוא אחד האהובים ביותר על תיירים המגיעים למרסיי

האזור סביב בזיליקת נוטרדאם דה פורבייה הוא אחד האהובים ביותר על תיירים המגיעים לליוןהאזור סביב בזיליקת נוטרדאם דה פורבייה הוא אחד האהובים ביותר על תיירים המגיעים לליון




המלצות ללינה במרכז ליון

  • מלונות נוספים מומלצים במרכז ליון הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון InterContinental Lyon – Hotel Dieu ומלון Hotel Le Royal Lyon – MGallery, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Best Western Hotel du Pont Wilson, מלון Maison Nô – Hôtel et Rooftop ומלון Mercure Lyon Centre Beaux-Arts ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hôtel Des Artistes, מלון Republik Hotel ומלון Hotel De Verdun 1882 . בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון 2 כוכבים Hotelo Lyon Charité, מלון 2 כוכבים Hotel Elysée ומלון 2 כוכבים Hôtel du Simplon. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירה Appartement Saint Jean, דירות Hyper centre : Appartement Déco Atelier ודירה 3 כוכבים La Nuit Saint Georges.
  • למי שמגיע עם רכב שכור למלון או דירה במרכז ליון כדאי לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה בהשוואה לשאר העיר. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של העיר או לבחור באפשרות לינה המציעה גם חנייה, למשל מלון 4 כוכבים Alexandra, מלון 3 כוכבים Hôtel Des Artistes ומלון 2 כוכבים Hotel Elysée.
  • במרכז ליון יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • במרכז ליון מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה במרכז ליון

למשפחות הבוחרות ללון במרכז ליון אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות Citadines Presqu'île Lyon ומקום אירוח La Loge Du Vieux Lyon, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות במרכז ליון אנו מציעים להסתכל על Hôtel Vaubecour, מלון 2 כוכבים Hotelo Lyon Charité, מלון 2 כוכבים Hotel Elysée ומלון 2 כוכבים Hôtel du Simplon.

מי שמגיע עם רכב לבמרכז ליון מגלה כי חניה הינה דבר מאוד בעייתי - קשה למצוא חניה פנויה, וגם כאשר מוצאים צריך להכין את הכיס לתשלום גבוה בעבורה. על מנת למנוע מראש בעיה זו כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חנייה לאורחיו, אנו מציעים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 4 כוכבים Alexandra, מלון 3 כוכבים Hôtel Des Artistes ומלון 2 כוכבים Hotel Elysée.

Booking.com