1. עמוד הבית
  2. »
  3. צרפת 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. ליון, צרפת 2024 – המדריך המקיף | Lyon
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בליון
  8. »
  9. כרטיסי הנחה בליון – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Lyon City Card and pass

כרטיסי הנחה בליון – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Lyon City Card and pass

כרטיסי הנחה בליון בכמה מילים

העיר ליון (בצרפתית: lyon) הינה השניה בגודלה במדינה ושוכנת במזרח צרפת. העיר מהווה מרכז מסחרי עצום והיא בעלת אופי בורגני ומלא קסם ואלגנטיות המושך אליה תיירים רבים בכל שנה בשל הארכיטקטורה הייחודית, הקולינריה, והאווירה הצרפתית הקלאסית שתוכלו למצוא בכל מקום בעיר.
ליון נחשבת לבירת הקולינריה של צרפת, ומהווה מרכז תרבותי וקולינרי חשוב. העיר משופעת בביסטרואים מקומיים ומסעדות האופייניות למטבח צרפתי קלאסי וביניהן מגוון של מסעדות בעלות כוכב מישלן. כמו כן, העיר היתה ידועה כאימפריית משי עוד מימי הביניים וגם היום תעשיית המשי משגשגת בה.
עם זאת, כיאה למטרופולין צרפתי, העיר ליון מציגה מגוון גדול של מבנים מתקופות שונות, שמשמשות עדות לתקופות השונות שעברו על העיר, כמו התקופה הרומאית והמהפכה הצרפתית. ליון מציעה שפע של מוזיאונים, פארקים, קניונים ושווקי רחוב. בתוך העיר, עוברים הנהרות רון (בצרפתית: Rhône) ו-“סון” (בצרפתית: Seine) אשר מתמזגים יחד באזורה הדרומי של העיר ויוצרים גבול טבעי המרכז בתוכו את אזורה התרבותי המרכזי של העיר. מרכז העיר מוקף מצידו המערבי והמזרחי בשתי גבעות אשר על אחת מהן קיימים מרכזי דת רבים ועל השניה מתקיימות סדנאות שזירה בחוטי משי. פנינה נוספת בעיר היא העיר העתיקה של ליון (מצרפתית: Vieux Lyon) אשר שמשה בעבר כמרכז תעשיית המשי הידועה בעיר ומאופיינת ברחובות צרים ומבנים היסטוריים, וכיום מלאה בחנויות בוטיק ומוזיאונים. כרטיסי הנחה בליון ייקנו לכם אפשרות לטרוף את העיר בכמה ימים מקצה האחד עד קצה האחר של העיר הגדולה. באמצעות התחבורה הציבורית החינמית שהכרטיס מקנה, תוכלו לבקר בחינם בכ23 מוזיאונים, שלל תערוכות זמניות, תאטראות, מופעי בובות, סיורים מודרכים ואפילו שייט בסירה. כמו כן עם כרטיסי הנחה בליון תוכלו לקבל מגוון הנחות באתרים השונים ובקניות ברחבי העיר וכן, להנות מהנחות במגוון מסעדות עם טעמי המטבח הצרפתי הקלאסי.

מה רואים ומה עושים באמצעות כרטיסי הנחה בליון

באמצעות כרטי ההנחה בליון תוכלו להנות מגישה חופשית אל התחבורה הציבורית להנות ממעבר קל בין כ-23 מוזיאונים חינמיים המוצעים לכם בכרטיס, בניהם מוזיאון קונפלואנס (Musée des Confluences), מוזיאון חדש ומודרני השוכן במבנה בעל חזות מרשימה ועתידנית כמעט, המציג תערוכות בנושא אנתרופולוגיה ומדע ועוסק בהתפתחות התרבות האנושית מסביב לעולם ושל הטבע ובעלי החיים העוטפים אותה. כמו כן, תוכלו להנות ממגוון תאטראות ומופעי בובות וכן גם לצאת לשייט בסירה בנהרות צרפת, לקבל סיור מודרך בעיר (בשפה האנגלית) וכן להנות מהנחות ענק על פעילויות הפנאי הטובות ביותר של העיר, קניות ועוד!
לרשימה מלאה של כלל המוזיאונים והאתרים אליהם תוכלו להיכנס בחינם וכן להנות מהנחות, לחצו כאן

סרטון על כרטיסי הנחנה בליון

סוגי כרטיסי הנחה בליון

למעוניינים בהיכרות מעמיקה עם העיר ליון, בצורה קלה ונוחה המאפשרת גישה חופשית לתחבורה הציבורית, כניסה חינמית/הנחות למגון אתרים, מוזיאונים, סיורים מודרכים ושייט בסירה, נמליץ לרכוש את כרטיס העיר של ליון, לרכישה לחצו כאן.
שימו לב, כרטיס זה בא במספר אופציות. רכישה ל24 שעות, 48 שעות, 72 שעות, ו96 שעות. על מנת להנות ממגוון רחב יותר בעיר נמליץ לכם לרכוש את הכרטיס של כ-72 שעות בהם תוכלו לחוות ולהנות מהעיר במלואה.

כמו כן, למעוניינים בהעברה משדה התעופה בליון, קיים כרטיס המקנה לכם את כרטיס העיר ליון הרגיל וכן העברה משדה התעופה בליון אל מרכז העיר ובחזרה באמצעות רכבת הרון אקספרס. לרכישת הכרטיס, לחצו כאן.

כרטיסי הנחה בליון - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים בכרטיסי הנחה

  • כרטיסי הנחה בליון מומלצים לכל המעוניינים לטייל בליון ולהכיר אותה לעומקה. כמו כן, מומלץ לחובבי ההיסטוריה והאדריכלות וכן לחובבי הקולינריה שכן ליון ידועה בתחומי הקולינריה שלה.
  • אנו ממליצים לכם לתכנן את הטיול לחודשי הקיץ או עונות המעבר, בשביל ליהנות מהנוף הפנורמי וממזג אוויר נוח וכן משלל אטרקציות שפעילות בעיר בזמנים אלו.
  • מומלץ להשקיע בין 3-4 ימים על מנת להנות מליון באופן מעמיק וכן מכל האטרקציות שמוצעות לכם בחינם ברכישת כרטיס העיר
  • בשל היות הכרטיס כולל בתוכו המון מקומות ואתרים בליון בחינם נוכל להמליץ לכם לשלב ולהזמין גם כרטיסים לסיורים הקולינריים בליון, על מנת להשלים את החוויה ולהנות גם מהעולם הקולינרי המפורסם של ליון.
  • שימו לב, הכרטיס עצמו מקנה כניסה חופשית לתחבורה הציבורית. אך יש לאסוף את הכרטיס מאתר התיירות על מנת להשתמש בו.
    אתר התיירות נמצא במרכז העיר ולכן ההגעה ממרכז העיר קלה, אך ממקומות מחוץ לעיר (לדוגמה משדה התעופה) הכי נוח לתפוס את אחד מקווי המטרו/חשמלית. כמו כן, התחבורה הציבורית בליון פזורה בצורה טובה וכמעט ולא תצטרכו ללכת מרחקים ארוכים בין תחנת הירידה ליעד שלכם.
  • למשפחות המגיעות ליעד ומעוניינות בכמה שיותר אטרקציות ומוזיאונים נמליץ לרכוש את הכרטיס. כמו כן, למשפחות המתכננות לטייל ללא רכב, מה שעדיף בערים, הכרטיס מקנה תחבורה ציבורית בחינם, דבר היעזור מאוד ויחסוך רבות, בייחוד למשפחות גדולות.
  • למעוניינים לבקר ולהנות מכלל האטרקציות שיש לעיר להציע נמליץ לרכוש את כרטיס העיר וכך תוכלו לחסוך המון הן בהוצאות על כרטיסים והן בהוצאות על תחבורה ציבורית.
  • כמו בכל עיר מרכזית באירופה, לא מומלץ להתנייד בתוך העיר עם רכב בגלל ענייני החניה והעומסים.

שאלות נפוצות על כרטיסי הנחה

הביקור בליון מומלץ לחובבי היסטוריה, אדריכלות וקולינריה וכן משפחות בעלות ילדים, זוגות, מבוגרים וצעירים.

התקופה המומלצת לביקור בליון הינה בחודשי הקיץ, מאי עד אוקטובר.

מומלץ להשקיע בין 3-5 ימים בביקור בליון על מנת להנות משלל האטרקציות והאתרים שיש לעיר להציע וכן לכרטיס העיר.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    משרד התיירות, כל יום בין השעות 9:00-18:00
  • עלות הכרטיס למבוגר הינו בין 27-57 אירו למבוגר (כתלות בשעות), ולילד (מעל גיל 4), בין 19-40 אירו (כתלות בשעות).
  • Pl. Bellecour, 69002 Lyon, צרפת
  • מכיוון שליון נחתכת באמצעות שני נהרות הדבר מעט מקשה על הגעה אך תוכלו להגיע בקלות מהתחנה המרכזית באמצעות קו S1 עד לתחנה Bellecour Le Viste
    (כעשר דק’ נסיעה), באמצעות החשמלית בקו A וירידה בתחנה Bellecour(כ16 דק’ נסיעה)
  • http://www.lyon-france.com/