1. עמוד הבית
  2. »
  3. צרפת 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. ליון, צרפת 2024 – המדריך המקיף | Lyon
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בליון
  8. »
  9. אקווריום ליון – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Aquarium du Grand Lyon

אקווריום ליון – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Aquarium du Grand Lyon

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בליון וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן אקווריום ליון, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום ליון ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

אקווריום ליון בכמה מילים

ליון (Lyon) היא עיר בצרפת הממוקמת במפגש הנהרות הרון (Rhône) והסאון (Saône) ועל כן מאופיינת במגוון יצורים ימיים ייחודיים לאזור החיים בנהרות אלו. אקווריום גרנד ליון (The Aquarium du Grand Lyon) או בשמו השני אקווריום דה ליון (Aquarium de Lyon) הוא אקווריום ציבורי אשר ממוקם ברובע לה מולטייר (La Mulatière) של העיר. בנוסף לדגים המאפיינים את סביבת החיים הימית של נהרות הרון והסאון, האקווריום מכיל דגים מרחבי העולם כולו מנהרות אירופה ועד האוקיינוס ההודי, מאפריקה, האוקיינוס השקט ומכמה אגמים אפריקאים. כמו כן, באתר ישנם כ5,000 דגים, 40 אקווריומים ייעודיים עבור 300 מיני לערך.

מה רואים ומה עושים באקווריום ליון

באקווריום ליון תוכלו להתרשם מחיים ימיים שלמים בעלי תנאי אקלים שונים החל מאפריקה ועד לדנובה הכוללים פיראנות, צלופחי מורני נמר ושפמנון. תוכלו גם כן להנות מחקר על בעלי החיים הימיים אשר מסווים את עצמם לטובת הישרדות ביניהם: תמנונים, טורבוט ודגי עלים שמקורם באמזונס. האקווריום הוא גם ביתם של מינים טרופיים, כמו דג הפנתר המנוקד ודג הדורבן הדוקרני. גולת הכותרת של ביקור באקווריום ליון הוא בור הכרישים, שמאפשר לחקור צלילה לעולמם של הכרישים שחיים באקווריום. בבור הכרישים תוכלו לצפות בכרישי תינוקות אוסטרליים יחד עם מינים נוספים של כרישים כמו למשל כרישי זברה, כרישים שחורים וכרישי פורט ג’קסון. באתר יש מגוון רחב של אקווריומים אשר חלק בעלי מים מתוקים וחלק מתאפיינים במים מלוחים, כמו כן ישנם 4 חדרי מצגות שיעוררו השראה וילמדו אתכם על היצורים הימיים דברים שאולי עוד לא ידעתם. בנוסף, באקווריום ישנן פינות יצירה ומצגות עבור ילדים.

סרטון על האקווריום בליון

כרטיסים לאקווריום ליון

לאקווריום בליון יש מגוון כרטיסים, חלקם כרטיסים שיאפשרו לכם רק כניסה לאטרקציה הזו וחלקם משלבי כניסה לאקווריום יחד עם אטרקציות ואתרים נוספים בליון.

האפשרות הראשונה היא רכיש כרטיס לאקווריום בלבד. עלות כרטיס הינו 17 יורו לאדם ועבור ילדים מתחת לגיל 3 הכניסה חינם כך שאין צורך בכרטיס. כרטיס זה מתאים עבור מטיילים אשר מעוניינים לבקר רק באקווריום ליון מבלי לשלב אטרקציה נוספת. קישור להזמנה תוכלו למצוא כאן.

כמו כן, תוכלו לרכוש כרטיסים משולבי כניסה לאקווריום ליון יחד עם מיני וורלד ליון (Mini World Lyon). מיני וורלד ליון הוא דגם מיניטורי המציג מיני אנשים, חיות זעירות, אורות קטנים ומסילות רכבת. כמו כן, האתר משלב סצנות רחוב עם אנימציות מרהיבות עם דמויות מפורסמות מסרטים מצוירים וסרטי אקשן. הכרטיס מתאים עבור מבקרים אשר מעוניינים לשלב בין אקווריום ליון יחד עם אטרקציה מופלאה עבור כל המשפחה, עלות כרטיס הינו 28.80 יורו לאדם. קישור להזמנה תוכלו למצוא כאן.

אפשרות שלישית היא לרכוש כרטיס משולב שיקנה לכם כניסה לאקווריום ליון יחד עם כניסה למוזיאון קונפלואנס (Musée des Confluences). מוזיאון זה הוא הייחודי בעולם המאפשר דיאלוג בין דיסציפלינות מדעיות תוך סיפוק מבט שלם על העולם, תוכלו למצוא בו גישה רב תחומית לנוכח התערוכות שלו. במוזיאון יש ארבעה אוספים מרשימים ותערוכות ארעיות שובות לב, תוכלו להתרשם ולקבל השראה ממגוון רחב של אומנות ומדע במוזיאון. הכרטיס מתאים למטיילים חובבי המדע והחקר אשר מעוניינים לשלב את החקר הימי יחד עם חקר על העולם וההיסטוריה המדעית, עלות כרטיס הינו 26 יורו לאדם. קישור להזמנה תוכלו למצוא כאן.

הזמנת כרטיסים לאקווריום ליון - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים באקווריום ליון

  • הביקור מומלץ עבור חובבי הטבע וחקר ימי, כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.
  • ניתן לבקר באתר בכל חודשי וימות השנה מבלי מגבלה מיוחדת.
  • מומלץ להקדיש עבור ביקור באקווריום שעה וחצי.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם באקווריום יחד עם ביקור במיני וורלד ליון (Mini World Lyon), אתר המציג את עולמנו בגודל מינימאליסטי ומעניין הכולל אנשים, מכוניות, אורות וסצנות מסרטים מפורסמים. ניתן להזמין אליו כרטיסים בקישור הבא.

    כמו כן, מומלץ לשלב את ביקורכם באקווריום ליון יחד עם מוזיאון קונפלואנס (Musée des Confluences) אשר משלב דיאלוגים בין חוקרים העוסקים בקידום נושאים מדעיים לצד תערוכות מגוונות ומרתקות. ניתן להזמין אליו כרטיסים בקישור הבא.

  • התחבורה הציבורית בליון טובה ונגישה, תוכלו להגיע באמצעות אוטובוס ומטרו לאתר.
  • המוזיאון מתאים למשפחות עם ילדים.

שאלות נפוצות על אקווריום ליון

ניתן לבקר באקווריום ליון כל חודשי וימות השנה.

הביקור מומלץ עבור חובבי הטבע והחקר הימי, מומלץ גם כן עבור משפחות עם ילדים.

מידע שימושי

  • פתוח כל ימות השבוע פרט לימי שני ושלישי, בין השעות 10:30-18:30.
  • עלות הכרטיס עבור מבוגר (11+) הינו 17 יורו לאדם, מחיר כרטיס עבור ילד (5-10) הינו 13 יורו לאדם וכרטיס עבור תינוק (3-4) הינו 8 יורו. מתחת לגיל 3 ניתן להיכנס לאתר בחינם.
  • 7 Rue Stéphane Dechant, 69350, Lyon
  • במידה והינכם מגיעים באמצעות אוטובוס/ מטרו, התחנה הקרובה ביותר היא Bastéro – Aquarium.
  • https://www.aquariumlyon.fr/