1. עמוד הבית
  2. »
  3. צרפת 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. טולוז, צרפת 2024 – המדריך המקיף | Toulouse
  6. »
  7. אתרים, אטרקציות ומסלולים בטולוז
  8. »
  9. עיר החלל, טולוז – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Cité de l’Espace

עיר החלל, טולוז – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Cité de l’Espace

עדכון אביב 2024

חודשים אלו של האביב, מביאים איתם לא רק צמיחה והתחדשות של הטבע אל גם של הפארקים בטולוז והסביבה. עם התחממות הימים וההתקרבות לקיץ, תיירים חוזרים אל הפארקים וגם אל עיר החלל ולכן כדאי לקנות כרטיסים מראש וכך לדלג על התור בכניסה לפארק (שאומנם לא ארוך בימים אלו כמו בקיץ, אבל בעיקר בסופי שבוע הוא יכול להיות משמעותי). אומנם הכרטיס לא יאפשר לכם לדלג על התור למתקנים עצמם, אבל הוא יקצר את זמן הכניסה שלכם לפארק וכך תוכלו לנצל יותר זמן לבילוי עצמו. להזמנת כרטיסים מראש לעיר החלל ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

עיר החלל בכמה מילים

עיר החלל (Cité de l’Espace) בטולוז, פארק שעשועים ומרכז תרבות מדעית העוסקת בחלל, אסטרונומיה ואסטרונאוטיקה. טולוז, כעיר מושכת אליה עשרות אלפי צעירים בשנה בזכות האוניברסיטה העתיקה השוכנת בה ובנוסף משמשת כמרכז תעשייה וטכנולוגיה, בעיקר בתחום התעופה כמקום מושבה של חברת ייצור המטוסים “איירבוס”. בעיר החלל תמצאו מגוון רחב של הרפתקאות אטרקציות ומידע בנושאי החלל והתעופה. עיר החלל הוקמה בין השנים 1994-1997בהובלת דומיניק באודיס ועייריית טולוז. ביוני 1997 נפתחה לראשונה עיר החלל וכשלוש שנים לאחר מכן כבר נרשם המבקר המיליון בפארק. כיום, תוכלו למצוא בפארק מגוון רחב של אטרקציות, תערוכות, וכן דגמים והעתקים בגדלים טבעיים. כמו כן תוכלו להנות מסיור מודרך, מפגש עם מטאורולוג צרפתי ואפילו סיור במפעל של איירבוס, יצרנית המטוסים.

מה רואים ומה עושים בעיר החלל

בטולוז קיים קשר רב לתעשיות התעופה והחלל של צרפת וכן לא מעט אתרים הנוגעים בושא. בעיר החלל (CITE DE L’ESPACE), פארק השעשועים המשלב בו מוזיאון לחלל ותעופה, תוכלו להנות ממגוון רחב מאוד של אטרקציות ופעילויות בנושא החלל הן למבוגרים והן לילדים. עיר החלל מייצגת בתוכה מצפה כוכבים, תערוכות ומתקנים, כגון תחנת החלל הרוסית “מיר”, קפסולת (דגם חללית) סויוז, נקודת השיגור של טיל האריאן, המתנשא לגובה של כ53 מטר. הסימולטורים, אולמות הפלנטריום וכן קולנוע IMAX 3D יוסיפו לחוויה המופלאה ויתנו לכם להרגיש אסטראונטים אמיתיים ליום אחד. נוסף על כך, איירבוס, מפעל יצרנית המטוסים, מציעה סיורים מודרכים באורך של כשעה וחצי, להשלמת הסיור בחלל וכן לחוויה יוצאת דופן וביקור בפס בייצור של דגם איירבוס A380 וצפייה בסרט.
*לסיורים אלו חובה להירשם מראש ולהגיע עם דרכונים.

סרטון על עיר החלל

כרטיסים והגעה לעיר החלל בטולוז

רכישת כרטיסים לעיר החלל בטולוז

אם אתם מעוניינים רק בביקור באתר, אנו ממליצים לכם להזמין כרטיס כניסה בסיסי לאתר, ללא הדרכה בעלות של כ-23 אירו לאדם. כרטיסים ניתן לרכוש כאן שימו לב, סיורים מודרכים מוצעים במקום.
במידה ואתם מעוניינים בסיור קצת יותר רחב המכיל יותר אטרקציות ומגוון, ישם באפשרותכם שתי אופציות:
כרטיס הכולל גם את המוזיאון L’Envol des Pionniers. לרכישת הכרטיס, לחצו כאן
כרטיס הכולל את אוטובוס התיירים בטולוז, סיור מודרך ועצירות במגוון אתרים ברחבי העיר, בעלות של כ33 אירו לאדם. לרכישת הכרטיס, לחצו כאן. שימו לב, סיורים מודרכים מוצעים במקום.
במידה והינכם מבקרים בטולוז במשך כמה ימים ותרצו להנות מהעיר בצורה האולטימטיבית ולהנות מהמגוון רחב מאוד שיש לעיר להציע, תוכלו לרכוש כרטיס תיירות לעיר טולוז. הכרטיס הכולל , כניסה חינם למוזיאונים ואירועים במרכז העיר, פעילויות רבות במחירים מוזלים (בניהם עיר החלל) וכן, נסיעות חינם באוטובוסים עירוניים, חשמליות ומטרו וכל זה רק ב66 שקלים לאדם. אפשרות זו מתאימה למי שרוצה להשקיע ולקבל מכלול ידע מקיף אודות העיר כולה וכן להנות מהמגוון הרחב שיש לעיר להציע. לרכישת הכרטיס לחצו כאן.

הגעה לעיר החלל בטולוז

הגעה ברכב, הינה האפשרות המועדפת למבקרי הפארק. הפארק נמצא כרבע שעה נסיעה ממרכז העיר וכן בסמוך למקום מוצעת חניה חינם. לעומת זאת, הגעה לעיר החלל יכולה להיות מעט מורכבת לבאים בתחבורה ציבורית. זמינות התחבורה הציבורית, המגיעה ממש עד לאתר, נמוכה. בנוסף, תחנות העצירה של האוטובוסים היותר זמינים נמצאים במרחק של כ15 דק’ הליכה מהאתר. מסלול זה יכול לקחת בין 30-45 דק’.

הזמנת כרטיסים לעיר החלל - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים בעיר החלל

  • הביקור מומלץ למשפחות בעלי ילדים וכן למעוניינים בעולמות החלל והתעופה.
  • מומלץ לבקר בחודשי האביב והקיץ כאשר מזג האוויר נעים ונוח יותר. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי אכן האתרים פתוחים במהלך ימים רבים יותר, אך גם העומס צפוי להיות רב יותר.
  • מומלץ להשקיע בין חצי יום ליום שלם על מנת להנות מכלל האטרקציות המוצעות במקום והן מהIMAX.
  • הדרך הנוחה ביותר להגיע לעיר החלל הינה באמצעות רכב. המקום נמצא מרחק מה ממרכז העיר והתחבורה הציבורית שמגיעה ישירות לפארק אינה בזמינות גבוהה וכן בסמוך קיים מגרש חנייה בחינם.
  • מומלץ להגיע למקום עם רכב. כמו כן מוצעת חנייה בחינם בסמוך לאתר.

שאלות נפוצות על עיר החלל

מומלץ להשקיע בין חצי יום ליום שלם בביקור בעיר החלל

הביקור מומלץ לאורך כל ימות השנה, אך בחודשי הקיץ ובזמן החופשות יש לקחת בחשבון עומסים רבים יותר.

הביקור בעיר החלל מומלץ למשפחות בעלי ילדים וכן לחובבי החלל , התעופה ועולמות האוורונאוטיקה.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה:
    הפארק פתוח בכל ימות השנה משעה 10 בבוקר, עד השעה 17/18 אחה”צ, אך הוא סגורלרוב בימי שני. השעות מעט משתנות בין הימים לכן מומלץ לבדוק נקודתית למעוניינים לטייל שם לפני הביקור, מתי בדיוק הם נפתחים.
  • מחיר כניסה:
    מחירי הכניסה משתנים ונעים בין המחירים 21.5-24.5 אירו למבוגר וכ16-18 אירו לילד. כמו כן, ישנם כרטיסים בהן לא תצטרכו לחכות בתורים (דילוג על התור) וכן כרטיסים משפחתיים המקנים הנחה על כל כרטיס, בהתאם צלכמות הכרטיסים.
    בנוסף לכך, מוצע כרטיס תיירות של העיר טולוז המקנה כ15% הנחה בקנייה של כרטיס לעיר החלל וכן עוד המון הטבות בעיר.
  • כתובת:
    Av. Jean Gonord, 31500 Toulouse, צרפת
  • ניתן להגיע לאתר בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי. למגיעים ברכב ניתן להחנות בחניון של הפארק Parking Vélos Cité de l’espace
    החנים בחינם בהצגת כרטיס כניסה. למגיעים באוטובוס קו 1, יש לרדת בתחנת Collège Vernant ומשם להמשיך כ15-20 דקות הליכה עד לעיר החלל. וברכבת ניתן להגיע באמצעות קו A מתחנת Jolimont או באמצעות קו B מתחנת Ramonville , ומתחנות אלה לקחת את קו 37, אל התחנה Cité de l’Espace (עיר החלל).
  • האתר הרשמי- Cité de l’Espace