אוטובוס תיירים בטולוז – המדריך המקיף בעברית | Hop-on Hop-off Bus Toulouse

עדכון אביב 2024

האביב בטולוז משרה אווירה אחרת על העיר, אך איתו מגיע גם מזג אוויר לא צפוי - ויום אחד יכול להיות גשום מאוד ויום אחר שימשי. אוטובוס התיירים הוא דרך נפלאה לראות את המקומות המרכזיים של העיר כך או כך, ועובר ליד המקומות האהובים ביותר בעיר כמו בזיליקת סן סרנין אך בלי צורך ללכת בגשם או בשמש, אלא לשבת בנוחות באוטובוס ולשמוע את ההסברים על המקומות השונים לידם תעבור באוזניות. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס תיירים בטולוז ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

אוטובוס תיירים בטולוז בכמה מילים

טולוז (Toulouse) הינה בירת חבל אוקסיטניה שבדרום צרפת ובירתו של המטרופולין השלישי בגודלו בצרפת. במרכז העיר עובר נהר הגארון ומשני צדדיו משתרעת לה העיר. העיר מושכת אליה עשרות אלפי צעירים בשנה בזכות האוניברסיטה העתיקה השוכנת בה ובנוסף משמשת כמרכז תעשייה וטכנולוגיה, בעיקר בתחום התעופה כמקום מושבה של חברת ייצור המטוסים “איירבוס”. העיר העתיקה מלאה סמטאות ציוריות מלאות בבתי קפה צרפתים קלאסים, חנויות בוטיק בתחום האפנה והוינטג’ וברים אשר שוכנים במבנים הבנוים מאבן ורודה, מבנים אשר העניקו לעיר את כינויה “העיר הורודה”.
אוטובוס התיירים בטולוז (Hop-on Hop-off Bus Toulouse) הינה האטרקציה שתעביר לכם את מיטב העיר בכ-70 דק’ של סיור מודרך. הסיור יעבור בכ12 אתרים במרכז העיר יחד עם מדריך שמע בצרפתית, אנגלית, ספרדית, גרמנית, איטלקית, רוסית, סינית ויפנית, המספר על העיר, ההיסטוריה שלה והמקומות הייחודים בהם תיפגשו במהלך הסיור. הסיור כולו מתבצע באמצעות אוטובוס הנוסע בין האתרים, דבר המאפשר לכם להנות הן מהדרך והיופי של העיר בלי להסתבך עם קווי תחבורה ציבורית, תחנות עלייה וירידה, או לעומת זאת עם רכב בתוך העיר.

על חווית אוטובוס התיירים בטולוז

באוטובוס התיירים של טולוז תוכלו להנות מ70 דק’ של סיפורים וחוויות באתרים המשמעותיים והמרכזים של העיר. מהיסטוריה עתיקה במוזיאון ג’ורג’ לאביט (Musée Georges Labit), מוזיאון לאומנויות מצרים העתיקה, לבזיליקת סן סרנין (Basilique Saint-Sernin), קטדרלת סטיין אטיין (Cathédrale Saint-Étienne), מלון דיו סאן זאק (Hôtel Dieu St. Jacques), מטה בתי החולים המגלם מורשת היסטורית וממוקם על גדות נהר הגארון, דרך הגנים היפהיפיים של טולוז ועד המוזיאון האוגוסטיני (Musée des Augustins), מוזיאון אומנויות, ומלון דאסז’אט (Hôtel d’Assézat) , אחוזה פרטית בעלת יופי אדריכלי תרבותי משגע.

סרטון על האתרים המפורסמים בטולוז

כרטיסים לאוטובוס תיירים בטולוז

אם אתם מעוניינים לחוות את מיטב העיר, האטרקציות האתרים ההיסטוריה והמקומות הייחודיים של טולוז, בצורה הנוחה ביותר, בלי להסתבך עם קווי תחבורה ציבורית, תחנות עלייה וירידה, או לעומת זאת עם רכב בתוך העיר, נמליץ לכם לרכוש כרטיס לאוטובוס התיירים בטולוז, בעלות של כ14 אירו לאדם.
יש לציין כי הסיור אינו מתבצע בשפה העברית ואינו מציע אוכל או איסוף והורדה במלון. לסיור יוצאים מנקודה קבועה מראש ובמהלך הסיור תוכלו לרדת ולעלות בכלל התחנות. לרכישת כרטיס לאוטובוס התיירים בטולוז, לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לאוטובוס תיירים בטולוז - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים באוטובוס תיירים בטולוז

  • האטרקציה מתאימה לכולם, זוגות צעירים/מבוגרים, חובבי היסטוריה ואף למשפחות.
  • מומלץ לבקר בחודשי הקיץ, יוני עד ספטמבר, כאשר מזג האוויר נעים ונוח יותר. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי אכן האתרים פתוחים במהלך ימים רבים יותר, אך גם העומס צפוי להיות רב יותר בעונות השיא.
  • טולוז משמשת כמרכז תעשייה וטכנולוגיה, בעיקר בתחום התעופה כמקום מושבה של חברת ייצור המטוסים איירבוס. לכן למי שמעוניין לחוות את טולוז לעומקה ולהנות מכל מה שיש לעיר להציע נמליץ לשלב יחד עם אטרקציה זו, יום טיול בעיר החלל בטולוז.
  • למשפחות המתעניינות באוטובוס התיירים, נציין כי ההדרכות אינן מתקיימות בעברית, אלא בשפות זרות ביניהן, אנגלית. אין זה אומר שילדים לא יהנו, ילדים יכולים להנות מאוד מהסיור עצמו ומהאתרים השונים והיופי שלהם וכן גם מחווית הנסיעה באוטובוס פתוח.
  • אזור הלינה הפופלארי ביותר הוא באזור העיר העתיקה, כך אפשר להיות במרחק הליכה לא רב ממרבית המקומות התיירותיים בעיר וגם מתחנת הרכבת המרכזית למגיעים לעיר ברכבת או למי שמתכנן לסוע עם הרכבת לערים נוספות באזור.
  • אנו ממליצים לא להגיע לנקודת האיסוף או לכל אחת מנקודות העצירה ברכב בשל צפיפות העיר.

שאלות נפוצות על אוטובוס תיירים בטולוז

מומלץ להשקיע בין חצי יום ליום שלם על מנת להנות מכלל התחנות של האוטובוס. קחו בחשבון, זמן שהותכם תלוי במס' התחנות בהן תעצרו.

האטרקציה מומלצת לאורך כל ימות השנה, אך בחודשי הקיץ ובזמן החופשות יש לקחת בחשבון עומסים רבים יותר.

אוטובוס התיירים מומלץ לזוגות מבוגרים וצעירים, משפחות וכן לחובבי היסטוריה ותרבויות.
שימו לב, הסיור מומלץ גם למשפחות בעלי ילדים, על אף שהסיור מועבר באנגלית. אפשר להנות מאוד הן מהתרבויות, הארכיטקטורה וכן מהמגוון של העיר והיופי שלה

מידע שימושי

  • שעות הסיורים:
    שעות הסיורים קבועות מראש ובהזמנת הכרטיסים ניתן לבחור את השעה המתאימה והנוחה לכם. לרוב השעות הינן 11:00 ו- 13:00 מידי יום. שימו לב בחודשי הקיץ (יוני – ספטמבר) ישנם גם סיורים בשעות 15:00 ו- 17:00 וכן בחודש מאי, בימי שבת וראשון נוסף סיור בשעה 15:00.
  • מחירי הכניסה:
    מחירי הכניסה נעים בין 8 אירו לילד (עד גיל 12) לבין 14 אירו למבוגר. שימו לב, גם לתינוק (עד גיל 3) תאלצו להזמין כרטיס, אך זה יהיה בחינם (חובה בשילוב מבוגר)
  • כתובת:
    23 allée Jean Jaurès, Toulouse.
    .מול משרדי החברה Toulouse Welcome
  • כ-8 דקות הליכה מMarengo – SNCF (התחנה המרכזית) או לחילופין דקה נסיעה באמצעות המטרו קו A וירידה בתחנה Jean-Jaurès.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם: