1. עמוד הבית
  2. »
  3. פריז 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אטרקציות וסיורים מודרכים בפריז – סקירות מומחים
  6. »
  7. הופעות במולאן רוז’, פריז – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Moulin Rouge

הופעות במולאן רוז’, פריז – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Moulin Rouge

הזמנת כרטיסים למופע קברט במולאן רוז׳

מולאן רוז’ (Moulin Rouge) הוא מופע הקברט המפורסם ביותר של פריז, למעשה הוא מהאטרקציות הנוצצות והמוכרות ביותר של העיר והביקוש אליו גבוהה. יש פה אפשרויות חוויה שונות (שאת כולם מומלץ להזמין מראש) מצפיה בהופעה בלבד (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על ) ועד אירוח הכולל ארוחה שלמה (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על ).

הזמנת כרטיסים למופע קברט במולאן רוז׳

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

המועדון שפירוש שמו בעברית תחנת הקמח האדומה, נמצא בחלקה הצפוני של פריז, באזור האורות האדומים מרחק הליכה מהמונמרטר, ומיום היפתחו בסוף המאה ה-19 מציגים בו הטובים מרקדני העיר. במהלך מאה שנות קיומו הספיק המועדון האגדי לארח שלל אמנים מפורסמים, כמו אידית פיאף ופראנק סינטרה, והיווה השראה למספר לא מובטל של סרטים, שחלקם אף נקראו על שמו (האחרון בהם הוא הסרט “מולאן רוז'” משנת 2001 בכיכובם של ניקול קידמן ויואן מקגרגור).

אתר המולאן רוז’ הוא אתר פופולרי לביקור גם לאילו שמוותרים על הכניסה להופעה במקום (בגלל מחיר, זמן, שמירת מסורת והמנעות ממופעי ריקוד שאינם צנועים או סתם בגלל חוסר ענין). הצילום למול “תחנת הרוח” של האתר הוא אחד הצילומים המוכרים של התיירים המבקרים בעיר. שווה לתכנן את הביקור במקום ביום סיור שמתחיל באזור הסקרה קאר במעלה המונמרטר בשעות אחר הצהרים ומשם לבצע גלישה למטה דרך הרחובות המקסימים של האזור המתאפיינים באופי אמונתי ותרבותי מעודן יותר עד שיוצאים מהמרחב הכמעט כפרי של המונמרטר לשדרות Boulevard) de Clichy) המתאפיינים באופי מזוהם, מחוספס וגס יותר המאפיין את אזור האורות האדומים (אזור זה בעצם מתעורר לחיים רק בשעות החושך).

צילום: Vince pahkala

מופעי הקברט הכוללים את ריקוד הקאן קאן המפורסם הגדולים והמושקעים נמשכים כשעתיים ומוצגים במולאן רוז’ פעמיים מדי ערב, כך שלכם ניתנת האפשרות לבחור את הכרטיס המתאים לכם ביותר. מצד אחד אתם יכולים להעצים את החוויה על ידי רכישת כרטיס vip, המקנה לכם מבט על המופע המרהיב מבמה אקסלוסיבית ומתוחמת, חצי בקבוק שפניה שיכניס אתכם לאווירה ומקארונים פריזיים או שוקולד.

אדוה מצוות האתר על רקע המולאן רוז’ (צילום מקורי)

סרטון תדמית למולאן רוז’

  • שימו לב לא משנה באיזה אופן תבחרו לחוות את המולאן רוז’, רצוי להזמין את הכרטיסים מבעוד מועד (לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול חינם) שכן הם אוזלים במהרה. חל איסור מוחלט על כל צילום, הסרטה ותיעוד של המופע, כך שאם ברצונכם לחוות את אותה החוויה ממנה נהנו אנשי הבוהמה של פריז תצטרכו (ובכך למעשה – תזכו) להגיע למועדון הפריזאי בעצמכם.




חבילה כוללת ארוחה +הופעה במולאן רוז

אחד הדילים הפופלארים ביותר לקברט בפריז הוא כמובן במולאן רוז׳ שהפך להיות אחד מהאתרים התיירותיים של פריז ללא קשר בכלל להופעות בו, המציע דיל ללילה מפנק במיוחד סביב מופע הקברט. את הערב תוכלו לפתוח בסעודת שלוש מנות על טהרת המטבח הצרפתי (יש אפשרות לבחור בין שלושה תפריטים שונים) בליווי של שמפניה או יין מקומי.

אחר הארוחה תהנו ממופע הקברט המסורתי והמרהיב ובסיומו אתם מוזמנים לשמר את האווירה המחשמלת בריקודים לצלילי קלאסיקות הקברט המפורסמות עד 2 לפנות בוקר.

המופע עצמו אורך כשעתיים, אך הדיל מבטיח לכם חוויה פריזאית יוצאת דופן החל משעות הערב ועד לשעות הקטנות של הלילה.

תפריט לדוגמא:
אפריטיף:
– קיר רויאל (ליקר דומדמניות שחורות עם נגיעה של יין לבן)
מנה ראשונה (אחת לבחירה):
– עדשים וחזה אווז
– טרטר סלמון
מנה העיקרית (אחת לבחירה):
– קונפי ברווז עם תפוחי אדמה מוקרמים בסגנון מקומי
– בס ים עם רטטוי (תבשיל ירקות)
קינוח:
– מהמעדנייה של ארמון הקיסר
שתייה:
– בקבוק יין Bordeaux לזוג

החוויה מתחילה בשעה 19:00 ונמשכת כארבע שעות לערך. ישנה אפשרות להוסיף איסוף והחזרה מהמלון שלכם.

עדכון אביב 2024

האביב הגיע ואיתו כמות הולכת ועולה של תיירים המגיעים לחופשה בפריז ובהתאם לכך הביקוש למופעים בעיר, למשל הופעות במולאן רוז’, עולה גם הוא. לכן מומלץ להזמין כרטיסים למופע מראש - כדי שתוכלו לבחור את המועד שמתאים לכם ואת סוג הכרטיס שמתאים לכם. ככל שתמתינו למועד קרוב יותר לחופשה כך האפשרויות מתוכן יהיה אפשר לבחור יצטמצמו. המלצה זו מקבלת משנה תוקף במידה ואתם מגיעים לחופשה בקיץ (רבים שמתכננים את חופשת הקיץ מזמינים כרטיסים למופע כבר עכשיו). להזמנת כרטיסים מראש להופעות במולאן רוז’: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

למי המפוע מתאים?

המוזיקה, התלבושות, האווירה והקסם של מועדון המולאן רוז’ לא ישיארו אף אחד אדיש ועל כן, אטרקציה זו מתאימה לכל התיירים הבוגרים (מלבד שומרי מסורת או מי שריקודים שאינם צנועים מפריעים לו). כרטיס ה-vip ממולץ למי שחפץ להעצים את החוויה ולהפוך את הביקור במועדון לאחד מרגעי השיא של הטיול שלו בפריז. שימו לב שלמקום נהוג להגיע בלבוש מכובד (אין צורך בעניבה, אך את סנדלי השורש רצוי להשאיר במלון). הביקור במקום אינו מתאים לילדים

חזית הכניסה למועדון (צילום: viator)

  • כרטיסים להזמנה מראש למגוון אתרים ואטרקציות בפריז באתר Tiqets » למידע נוסף.
  • מחפשים מלון בפריז? שווה לקרוא את הסקירות שלנו על המלונות המומלצים בעיר. אפשר גם להתייעץ » למידע נוסף

כדאי להגיע עם ילדים למופע המולאן רוז’?

אנחנו לא ממליצים על הופעה במולאן רוז’ לביקור עם ילדים. לטעמנו אטרקציה זו מתאימה יותר לתיירים הבוגרים גם בגלל האופי המיני וגם בגלל אופי הבילוי. מי שרוצה בכל זאת להגיע עם הילדים – לילדים עד גיל 12 יש הנחה משמועתית על הכרטיסים והכניסה היא מגיל 6 ומעלה.

שאלות נפוצות על הופעות במולאן רוז’

מועדון המולאן רוז זהו אחד המקומות המבוקשים ביותר בפריז ומומלץ בעיקר לתיירים בוגרים (מלבד שומרי מסורת או מי שריקודים שאינם צנועים מפריעים לו). תוכלו למצוא שם מופעי קברט מרשימים וצבעוניים. לדעתנו המקום פחות מותאם למשפחה עם ילדים. בכל מקרה על ילדים להיות מגיל 6 ומעלה כדי להינס (ועד גיל 11 יש להם מחיר מיוחד)

ניתן להגיע למולאן רוז באוטובוס בעזרת הקווים- 30/54/N02 ולרדת בתחנה 'Blanche'.

למידע נוסף על תחבורה ציבורית בפריז לחצו כאן.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים להופעה מולאן רוז. האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

כן יש כרטיסים המשלבים הופעות במולאן רוז' עם אטרקציות נוספות, למשל:
כרטיס המשלב הופעות במולאן רוז' ושייט בנהר הסיין, וכולל מופע עם שמפניה. להזמנת הכרטיס עם אפשרות ביטול בחינם עד 24 שעות לפני ההגעה היכנסו לקישור הזה.
כרטיס המשלב הופעות במולאן רוז', ביקור במגדל אייפל ושייט בנהר הסיין, וכולל ארוחת ערב. להזמנת הכרטיס עם אפשרות ביטול בחינם עד 24 שעות לפני ההגעה היכנסו לקישור הזה.

מומלץ לחבר את הביקור במולאן רוז עם סיור באזור המונמרטר הסמוך (דורש הליכה קצרה). למעוניינים להכיר את האזור לעומק אנו ממליצים על סיור מודרך בעברית. למידע נוסף ראו פריז האומנותית והתוססת: סיור בעברית ברובע האמנים ורובע פיגאל וסיורים מודרכים בפריז בעברית.

No Content

המלצות הכל על למולאן רוז'

  • זהו אחד המופעים המבוקשים ביותר בפריז, ולכן מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש, לפחות חודשיים במיוחד בקיץ ובסופי שבוע. אנו מאוד ממליצים למי שמתעניין בהמלצות כגון אלו, להציץ גם בעמוד המקיף הבא: המלצות והנחות לנוסעים לפריז, חובה לבקר לפני הזמנה!
  • יחסית למופעי הקברט האחרים למשל – קברט גן העדן הלטיני או קברט הסוס המשוגע המולאן רוז’ והלידו הם יקרים יותר. אך הם יותר מפורסמים, יותר מושקעים ויותר מבוקשים הכל יחסית כמובן – יש לקחת זאת בחשבון.
  • אם אתם מתכננים חופשה רומנטית בפריז זהו בילוי נהדר (ראו גם מלונות לחופשה רומנטית בפריז). לעומת זאת, אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בפריז, אנחנו פחות ממליצים על המופע לילדים.
  • למי שמתלבט עם הזמנת כרטיס למופע בלבד או או כרטיס המשולב עם ארוחה – טרם הזמנת הכרטיסים יש אפשרות לבחון כל תפריט לעומק. אנו ממליצים לעשות זאת בכדי להימנע מבחירת תפריט שפחות מתאים לכם. לצמחונים, טבעונים ודתיים – ארוחת הערב אינה מתאימה מכיוון וכל התפריטים מציעים מנות בשריות (או עם פירות ים). במקרה זה עדיף לבחור בכרטיסים למופע ללא ארוחת ערב או לכרטיסים המשולבים למופע עם בקבוק שמפניה.
  • נקודה נוספת למתלבטים בין הארוחה לבין הכרטיסים בלבד, ליבת האירוע אינה ארוחה – יש מסעדות טובות בפריז שהארוחה בהם זולה יותר. לכן ההמלצה שלנו היא לשקול את העניין רק כחלק מחוויה כוללת -למחפשים חוויה קולינרית עדיף ללכת על כרטיסים למופע ולאכול ארוחה באחת ממסעדות פריז.
  • בהשוואה בין הקריזי הורס למולאן רוז’ – המולאן רוז’ נחשב פחות אירוטי ויותר קלאסי (אם אפשר לקרוא לזה כך).
  • לגבי דתיים חשוב גם לומר שהמופע לא ממש עומד בסטדנרטים של צניעות – אפילו לא המקלים ביותר – קחו זאת בחשבון.
  • המופע יתקיים בכתובת: 82 Boulevard de Clichy, 75018 Paris, France. אזור האורות האדומים של פריז. מומלץ לחבר את הביקור במקום עם סיור באזור המונמרטר הסמוך (דורש הליכה קצרה).
  • למי שמעוניין להכיר את האזור לעומק אנו ממליצים על סיור מודרך בעברית. למידע נוסף ראו פריז האומנותית והתוססת: סיור בעברית ברובע האמנים ורובע פיגאל וסיורים מודרכים בפריז בעברית.
  • מומלץ להגיע מוקדם בזמן פתיחת הדלתות כדי להבטיח ישיבה במקומות טובים (המקום לא מסודר בצורה מושלמת).

הזמנת כרטיסים ודילים להופעות במולאן רוז’ בפריז

המלצות של גולשים:

  • לטעמי מדובר במופע שהוא קצת אולד פאשן – היום יש דברים חדשניים יותר.
  • המופע מופלא, אני לא יכול לומר את אותו הדבר על האוכל, היה טוב יותר למצוא ביסטרו נחמד ליד.
  • המופע הטוב ביותר שראינו אי פעם וחובה לבקר בו אם אתם מבקרים בעירבפריז! אני ממלי להיות הזהיר כי לא כל המושבים המוגדרים VIP הם באמת שווים. בנוסך שתי השולחנות בשורה העליונה קצת מוסתרים על ידי היושבים וכן לא את כל שטח הבמה ניתן לראות. גם השולחן האמצעי בשורה השנייה הוא לא נוח. לכן הההצעה שלי היא להגיעה מוקדם כדי אבטיח את המושבים הטובים ביותר.
  • חשוב לקחת בחשבון שאסור לצלם תמונות במולן רוז׳ (לא יודע לגבי לידו), זה נטו לראות ולזכור את החוויה. מצד אחד זה מבאס לשלם מלא כסף ולהישאר בלי כלום, אבל מצד שני אפשר להתרכז באמת במופע. לשיקולך
  • למתלבטים בין הקאברטים השונים, המהוקצעים והמלוטשים זה הלידו והמולאן רוז’, אבל בגדול כולם מציעים את אותו המופע. ה’קרייזי הוֹרְס’ קצת יותר אירוטי.
  • בדקנו מספר קאברטים לדעתי הכי הכי זה המולן רוז’.