5 דירות האירוח הכי רומנטיות בפראג ב-2019

אם אתה חולם לטוס לעיר שבה תוכל לשאול את שאלת השאלות (ולקבל את התשובה “כן”)– זה הזמן להפוך את החלום למציאות.
לאן?
פראג כמובן. העיר הכי רומנטית בעולם שאף אחת לא יכולה שלא להתאהב בה. תרתי משמע.

אבל היי, חכה רגע… אם אתה חושב שלאהבת חייך מגיע לישון בגסטהאוס אז אולי כדאי שתעבור למאמר הבא כי כאן אנחנו הולכים לספר רק על 5 דירות האירוח הכי שוות שיש לפראג להציע.
 

המעוצבת

הדירה הזאת היא ליגה אחרת. היא נמצאת בבית משופץ קסום במיוחד מהמאה ה-19 שצופה לכיכר העיר העתיקה, כך שאם אהובתך בקטע של אותנטיות ורוצה להכיר מקרוב את הלב הפועם של העיר – היא תמצא פה את מבוקשה ותשביע את רצונה לרומנטיקה עם ערך מוסף.

הכניסה לדירה נעשית דרך שביל מואר. בפנים יש תקרות גבוהות שיוצרות תחושה של מרחב, מגבות חמות בחדר הרחצה המפנק, ספות עור רכות, מכונת אספרסו עם קפסולות ללא הגבלה, אח והרבה אווירה וינטאג’ית וטאץ’ של קלאס שתמצאו רק בפראג.

הסודית

הדירה הזאת היא כל מה שדמיינת לעצמך ואפילו יותר. הדירה אמנם נמצאת בסטודיו משופץ מהמאה ה-15 וכוללת הרבה אווירה שכל בחורה אוהבת (קורות עץ מקוריות למשל), אבל היא מתאימה במיוחד למי שחושבת שאהבה אמיתית צריכה להישאר פרטית וקרובה לחזה. זאת שתספר עליך להורים רק אחרי שהיא תגיד את ה”כן”.

בדירה תוכלו להתפנק מרצפות פרקט שישמרו את התשוקה שלכם, ממיטת קווין סייז ומבידוד אקוסטי, אבל הבונוס הגדול הוא במה שנסתר מהעין – גן פרטי שכל כולו שלכם שבו תוכלו לממש את כל הפנטזיות שלכם. והדירה כמובן נקייה, נוחה ומעוצבת בסטייל שמאפשר לכם ליהנות בשקט זה מזו.

האלגנטית

הדירה הזו אידיאלית למי שחיכה שנים עם הצעת הנישואין ועמד בהצלחה בלחץ (“בקרוב אצלכם” וכאלה…) ובינינו – אם היא המתינה לך בסבלנות הייתה לה סיבה ומגיע לה לא פחות מהטוב ביותר.

כאן תוכלו ליהנות מדירה יפהפיה עם קמרונות אבן, מאמבטיה מפוארת, ממיטה זוגית בגודל קווין סייז עם בדים רכים ומטאץ’ של טכנולוגיה – והיא שם רק כדי להזכיר לכם שאתם באירופה של המאה ה-21 ולא בסיפור אגדה.

הדירה הזו היא האלגנטיות במיטבה והיא מזכירה יותר אולם תאטרון ולא בית מלון, בוטיקי ככל שיהיה. אז אם אתה מחפש מקום יוקרתי ונוחות בלתי מתפשרת – כל מה שאתה צריך לעשות הוא להצטייד בשמפניה ולהירגע כי התשובה המיוחלת הולכת להיות די מובטחת.

ההיפסטרית

הדירה המושלמת לבחורה תל-אביבית אמיתית שלא יורדת מהקורקינט הממונע שקנית לה. יש פה כל מה שצריך כדי להבטיח חוויה אורבנית חושנית ומפנקת כמו שהיא אוהבת: מכונת אספרסו, מיטה זוגית בגודל קינג סייז ואפילו תמונות שלא משאירות מקום לדמיון.

הדירה היא לופט נוח ומדהים ביופיו שמעוצב בסטייל מודרני שיגרום לדבר אחד – שהיא תגיד “וואו” בכל רגע שהיא תהיה בה. ותאמינו לנו – גם אתה ממש לא תרצה לצאת מהדירה. הסיבה העיקרית (אבל לא היחידה) היא טרסת הגג המדהימה שיש פה.

מהטרסה נשקפים מהנופים המרהיבים ועוצרי הנשימה של מצודת פראג ביום ובלילה– מה שאומר שהאווירה הרומנטית המיוחדת של העיר מובטחת. וגם התשובה שאתה מחכה לה. זה מה שעושה את ההבדל הגדול.

הפוטוגנית

אם החברה שלך מתעדת כל רגע מחייה באינסטגרם – הדירה המשופצת הזאת פשוט מושלמת עבורה. אנחנו יודעים שלפעמים ההרגל הזה שלה קצת מעצבן (ואפילו יותר מ”קצת”…), אבל מה לא עושים בשביל שהיא תגיד “כן”?

פה תוכלו ליהנות מנוף שכמו נלקח מברושור של סוכנות הנסיעות בלי לצאת מהמיטה, אבל הסלפי הזוגי הבא שלכם יכול להיות טוב גם מבחינתך מסיבה אחרת – השכרת הדירה כוללת טלפון סלולרי מקומי עם גישה לאינטרנט.

יש פה גם מותרות ופינוקים מודרניים כמו במלון 5 כוכבים הכי יוקרתי שיש (אפילו מייבש שיער כדי שהיא תיראה במיטבה באינסטוש).

הפוך, גוטה, הפוך...

ועכשיו. אחרי שהיא אמרה כן. מה דעתך להבטיח לכם את העתיד ומדי פעם לקפוץ לחופשה בבית שהוא לגמרי שלכם?

רכישת דירה להשקעה באזור פראג 1 (העיר העתיקה) תאפשר לך לא רק לנצל את תנועת התיירות לעיר (12 מיליון איש רק ב-2018), אלא גם ליהנות מתשואה של 8-10%. כן, זו לא טעות דפוס.

דירת 50 מ”ר מאובזרת ומתוקתקת במרכז העיר העתיקה של פראג עולה היום קצת יותר ממיליון ש”ח והשכירות היומית שמתקבלת מדירה כזו היא בדיוק מה ששילמתם בחופשה שלכם ללילה. (זה יוצא משהו כמו 8000 ש”ח או יותר לפני הוצאות ניהול בחודש).

ועכשיו, אחרי שהחלטת הגיע הזמן למבחן האמיתי. מבחן השוויגער. אמא שלה כמו כל יידישע מאמע בטח תשאל אם זה חוקי בכלל. אז אתה יכול להרגיע אותה. בניגוד לערים אחרות בעולם שאוסרות על השכרת דירות במסגרת Airbnb ופלטפורמות דומות – בפראג זה חוקי לחלוטין והעירייה אפילו מעודדת את זה. ככה זה כשיש מיליוני תיירים אבל אין מספיק חדרים בבתי המלון.

ברוכים הבאים לפראג – העיר שבה החלומות הופכים למציאות.

הצעד הראשון שלך מתחיל פה:

טופס פרטים info@conbiz.co.il

www.conbiz.co.il