מוזיאון הקומוניזם Museum Of Communism

עדכון אביב 2024

בעונה זו בפראג עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון הקומוניזם עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון הקומוניזם: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מידע כללי

מוזיאון הקומוניזם (Museum Of Communism) שוכן בגבול שבין העיר החדשה של פראג לעיר העתיקה. מדובר במוזיאון המציג את הימים שרבים מתושבי פראג זוכרים כימים שחורים, אבל ישנם כאלה המסתכלים עליהם בערגה – “ימי הקומוניזם”. המוזיאון מציג את החלום הקומניסטי שהתחיל בפראג ואת שברו, על ידי הצגת תמונות וסיפורים מהחיים תחת השלטון הקומוניסטי. המוזיאון נפתח ב2001, וכל המוצגים הם מקוריים ואותנטיים, מטרתו היא לספק הצצה לחיי הצ׳כים בתקופה כל כך טוטליטרית ולאופן בו הצליחו להתגבר על תקופה קשה זו.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

מוזיאון הקומוניזם בפראג (צילום: Piotrus, רישיון)

מה רואים?

המוזיאון משתרע על פני 500 מ״ר, בתוך ארמון סבארן (Savarin Palace), מבנה מרשים מהמאה ה-18 אשר שימש כמוקד תרבות, ריקוד ומוזיקה. המוזיאון מציג תמונה מציאותית של הקומוניזם בצ׳כוסלובקיה בכלל ובפראג בפרט תוך כדי הצגת חיי היומיום, הפוליטיקות, ההיסטוריה, תחומי הספורט, הכלכלה והחינוך.
במוזיאון שלושה חדרים ראשיים, לכל אחד נושא משלו – החלום הקומוניסטי (Communism The Dream), המציאות (The Reality), ו-הסיוט ( The Nightmare). יש גם חדר ובו מוקרנים באופן תמידי סרטים קצרים מהתקופה.

הצצה אל מוזיאון הקומוניזם




המלצות "הכל על"

מידע שימושי על מוזיאון הקומוניזם

שעות פתיחה

מדי יום, 9:00-21:00

כתובת

Na Příkopě 10, 110 00, פראג, צ׳כיה

אתר רשמי
הגעה
directions_subway

חשמלית (טראם)
קווים 3, 5, 6, 9, 14, 24 לרדת בתחנת Václavské náměstí

directions_subway
מטרו

קו A (ירוק) וקו B (צהוב) לרדת בתחנת Můstek

[wpgmza id="8" cat="5" marker="1049" zoom="17"]