האי קמפה, פראג – המדריך המקיף ביותר בעברית | Na Kampě

מידע כללי

האי קמפה (Na Kampě) הוא אי קטן ורומנטי בלב העיר פראג צמוד לרובע המאלה סטרנה. יש שאומרים שהאי הוא התשובה של פראג לונציה. הוא נוצר כתוצאה מחפירה של תעלה מלאכותית מנהר הוולטובה. התעלה נקראת CETROVKA שפירושו – “הזרם של השטן” (על פירוש השם הנל ישנן אגדות רבות – כנראה שמדובר על כינוי שנדבק למקום עקב האופי השטני של אצילה שגרה בקרבה לאזור האי) והיא נועדה כדי להפעיל טחנות רוח (שאת שרידי 3 מהם ניתן לראות עד היום).

שרידי תחנת המים של האי קמפה (צילום מקורי)

נתיבי האי קמפה (צילום: Jerzy Strzeleckiרישיון)

מה רואים?

לאי כיכר מרכזית בצורה אליפסה ובה בתים ציוריים ויפים, חנויות מזכרות וכן מספר בתי-קפה. לאי יש פארק גדול, פארק קמפה, ממנו נשקף נוף יפה של העיר העתיקה וגשר קארל. בפארק שבילי הליכה ומתקני שעשועים לילדים. אומנים רבים מגיעים לפארק לצייר את הנוף ותושבי פראג הצעירים מגיעים הנה לפיקניקים וטיולים רומנטיים בנתיבי האי.

שיט בתעלה המפרידה בין האי למאלה סטרנה

כמו כן יש באי מוזיאון, מוזיאון קמפה, אשר נפתח ב-2003 ומציג אוסף אמנות מודרנית של יותר מ-1,000 ציורים ממרכז ומזרח אירופה.

בהמתנה לשיט ליד האי קמפה (צילום מקורי)

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.




המלצות "הכל על"

שעות פתיחה: כל יום בין השעות 10:00-18:00.
כתובת: U Sovových mlýnů 2.

גינת המשחקים והברבורים של האי קמפה – אופציות לא רעות למבקרים עם ילדים (צילומים מקוריים)

מידע שימושי על האי קמפה

שעות פתיחה

כל שעות היממה

כתובת

Kampa Island, 118 00, פראג 1, צ’כיה




הגעה
directions_subway

חשמלית (טראם)
קווים 12, 20, 22 ו57. לרדת בתחנת Hellichova. שימו לב שהאי צמוד לגשר קארל.

[wpgmza id="8" cat="5" marker="1035" zoom="17"]