הכפר של סנטה קלאוס, רובנייימי – המדריך המקיף ביותר בעברית | Santa Claus Village

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות ברובנייימי וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן הכפר של סנטה קלאוס, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש להכפר של סנטה קלאוס: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

הכפר של סנטה קלאוס בכמה מילים

הכפר של סנטה קלאוס (Santa Claus Village) נמצא בעיר רובניימי שבפינלנד, אשר ידועה כעיר הולדתו של סנטה קלאוס. הכפר ממוקם על החוג הארקטי (Arctic Circle) שהינו הנקודה הצפונית ביותר בעולם, בה השמש זורחת במשך 24 שעות ביממה בתקופת הקיץ, ולהיפך בתקופת החורף. הפארק הינו יעד פופולרי לתיירים ולמבקרים והינו סובב סביב הקשור לסנטה קלאוס ולחג המולד, והינו פתוח לאורך כל השנה. רובניימי הינה עיר הבירה של פינלנד והינה ממוקמת בחלקה הצפוני של המדינה. העיר מרשימה מאוד בנופייה בזכות מיקומה על נהר קמיג’וקי (Kemijoki River), היערות שמקיפים אותה והאגמים שבה.

קיימות ברובניימי אטרקציות רבות ומגוונות. חלק מהאטרקציות פעילות בעונת החורף המושלגת, לדוגמא, סקי חורף, סנובורד, אופנועי שלג וצפייה בזוהר הצפוני, וחלק מהאטרקציות פעילות בחודשי הקיץ, לדוגמא, טיולי הליכה, דייג ושייט בקאנו. כמו כן, חלק מהאטרקציות פעילות לאורך כל השנה, ובהן מוזיאונים, תערוכות, קונצרטים והכפר של סנטה קלאוס. בפארק זה תוכלו לפגוש את סנטה קלאוס ולהצטלם עימו, להנות מהשלג ומהנופים המושלגים (בחודשי החורף), לצאת לטיול במזחלת איילים, ללמוד על התרבות המקומית, לשוטט בין החנויות שבכפר ולקנות מזכרות ואומנות, ולאכול במסעדות ובתי הקפה שבכפר.

מבין האטרקציות בכפר ניתן גם לצאת לטיול במזחלת אייליםמבין האטרקציות בכפר ניתן גם לצאת לטיול במזחלת איילים

מה עושים בכפר של סנטה קלאוס

מה עושים בכפר של סנטה קלאוס

קיימות אטרקציות רבות בכפר של סנטה קלאוס אשר מתאימות לכל המשפחה. חשוב לציין כי חלק מהאטרקציות מצריכות תשלום נוסף מעבר לדמי הכניסה לכפר. אלו הן האטרקציות המרכזיות בכפר:

  • צילום עם סנטה קלאוס- תוכלו להצטלם עם סנטה קלאוס ולשלוח גלויות ליקירכם באמצעות הדואר המקומי של הכפר.
  • טקס חציית החוג הארקטי (Arctic Circle)- בתיאום מראש, נערכים מעגלי ריקוד וטקס בו מוענקת תעודה המעידה על חציית החוג הארקטי, שהינו הקו המקיף את הקוטב הצפוני.
  • טיול במזחלת איילים או כלבי האסקי- יציאה לטיול בהדרכת מדריך יליד לפלנד שמומחה ברעיית איילים.
  • השכרת אופנועי שלג ויציאה לסיורים מודרכים באזור הכפר- ההשכרה מתרחשת לאורך כל השנה.
  • חוות החיות- בכפר ישנו אזור בו מתגוררים מספר זני חיות ובהם, איילים, אלפקות, אמות, ארנבות, כבשים ועיזים.
  • דייג- דייג מתוך הנהרות והאגמים הקפואים ובישול הדגים שתפסתם.
  • הזוהר הצפוני- בזכות מיקומה של העיר רובניימי על פני הגלובוס, ניתן לראות בה את הזוהר הצפוני בצורה טובה ומרשימה. על כן, ניתן לצאת מהכפר לסיורים מודרכים בהם תתבוננו באורות הצפון ותקבלו הסבר אודותם.
  • קארטינג קרח (Ice Karting)- אזור בו ניתן להתחרות זה מול זה באמצעות מכוניות קארטינג הייעודיות לקרח. הנהיגה במכוניות מותרת לילדים ומבוגרים הגבוהים מ-1.5 מטרים.
  • מיני- רכבים לילדים- ישנו מסלול נוסף המיועד לילדים שגובהם עד 1.4 מטרים.
  • מסעדות, בתי קפה וחנויות- הכפר מכיל בו כמעט הכל, כך שלא תצטרכו לצאת ממנו העירה.

,

בכפר בנוסף לאטרקציות הרבות תמצאו מסעדות ,בתי קפה וחנויותבכפר בנוסף לאטרקציות הרבות תמצאו מסעדות ,בתי קפה וחנויות

כרטיסים לכפר של סנטה קלאוס

ישנן אפשרויות שונות לרכישת כרטיס עבור הכפר של סנטה קלאוס, אשר נבחנות זו מזו באטרקציות שהכרטיס כולל ובאורך הכולל של האטרקציות. מומלץ לרכוש מראש כרטיסים, בייחוד בעונת החורף עמוסת התיירים, ובכך להבטיח את שהותכם בתאריך המבוקש.

כרטיס לכפר של סנטה קלאוס והחוג הארקטי

הכרטיס לכפר של סנטה קלאוס כולל צילום עם סנטה קלאוס, טקס של חציית החוג הארקטי וקבלת תעודה המעידה על כך. כמו כן, הכרטיס כולל ארוחת צהריים בסגנון בופה מקומי. משך הזמן בו אפשר לבלות בכפר, להצטלם עם סנטה קלאוס ולאכול את ארוחת הצהריים הינו 3.5 שעות. הכרטיס כולל איסוף ממלונות הנמצאים ברדיוס של עד 15 קילומטרים מהכפר, כמו גם אפשרות לביטול בחינם עד 24 שעות לפני מועד הכרטיס שקבעתם. כרטיס זה מומלץ עבור מי שרוצה לחוות את הכפר של סנטה קלאוס אך אינו מעוניין להקדיש זמן רב עבור סיורים ארוכים.

לרכישת כרטיס זה עם תוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן.

כרטיס לכפר סנטה קלאוס כולל מזחלת איילים וכלבי האסקי

הכרטיס מקנה אפשרות כניסה לכפר סנטה קלאוס והסתובבות חופשית בו במשך כ-3 שעות במהלכן תוכלו בין היתר להצטלם עם סנטה קלאוס, ביקור מודרך בחוות האיילים ובחוות כלבי האסקי ומתן האפשרות להאכיל את החיות. מעבר לכך, הכרטיס כולל נסיעה במזחלת איילים (מסלול שאורכו 500 מטרים) ובמזחלת כלבי האסקי (מסלול שאורכו 800 מטרים). משך הסיור הינו כ-5 שעות. כמו כן, הכרטיס כולל איסוף והורדה בבית המלון, מדריך מקומי דובר אנגלית, ביגוד חורפי (מגפיים וכפפות) ומרק סלמון לארוחת צהריים. ניתן לבטל את הכרטיס בחינם עד 24 שעות לפני מועד הכרטיס שקבעתם. כרטיס זה מתאים למי שרוצה להנות מיום מלא באטרקציות בכפר של סנטה קלאוס ולקחת חלק בפעילויות הייחודיות למקום.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות לביטול בחינם לחצו כאן.

כרטיס לכפר של סנטה קלאוס כולל אופנועי שלג

הכרטיס מקנה אפשרות לכניסה לכפר של סנטה קלאוס ואפשרות לשוטטות חופשית בו במשך כשעתיים, נסיעה של שעה- שעתיים באופנועי שלג (2 אנשים על אופנוע אחד), ביקור בחוות האיילים ובחוות כלבי האסקי, עלייה על מזחלת איילים (מסלול של 500 מטרים) ומזחלת כלבי האסקי (מסלול של 800 מטרים) וציוד חורף בסיסי כולל ציוד עבור אופנועי השלג. אורך הסיור הכולל הינו כ-4 שעות. הכרטיס כולל אפשרות לביטול בחינם עד 24 שעות לפני מועד הכרטיס שקבעתם, כמו גם, איסוף והורדה בבתי מלון הנמצאים ברדיוס של עד 10 קילומטרים מהכפר. הכרטיס מתאים עבור מי שרוצה לקחת חלק באטרקציות ייחודיות שיש למקום להציע, אך הזמן אותו הוא יכול להקדיש לכך אינו ארוך.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות לביטול בחינם לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לכפר של סנטה קלאוס - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים להכפר של סנטה קלאוס

  • הביקור בכפר סנטה קלאוס מומלץ עבור משפחות עם ילדים בכלל הגילאים, אשר רוצים לחוות חוויה ייחודית וקסומה. כמו כן, עבור מי שרוצה לחוות את אווירת חג המולד, גם כאשר תקופת הטיול היא אינה חג המולד.
  • הכפר של סנטה קלאוס פתוח לאורך כל ימות השנה, אך הזמן המומלץ ביותר לביקור הינו בחודשי החורף (דצמבר- פברואר), בהם תוכלו לחוות את האטרקציות הקשורות בשלג. אולם, יש לזכור כי עונת החורף עמוסה במטיילים ועל כן צפויים להיות עומסים.
  • מומלץ להשקיע בביקור בכפר סנטה קלאוס כחצי יום ועד יום טיול מלא. כמו כן, ניתן ללון במקום ולבלות בכפר יותר מיום אחד. ההחלטה לגבי משך השהות תלויה בכמות ובסוג האטרקציות בהם אתם מעוניינים.
  • ההגעה לכפר של סנטה קלאוס נוחה הן באמצעות תחבורה ציבורית והן באמצעות רכב פרטי. הכפר ממוקם כ-8 קילומטרים צפון ממרכז העיר ולכן ההגעה מרובניימי הינה פשוטה ומהירה.
  • מומלץ לרכוש כרטיס המשלב בביקור בכפר של סנטה קלאוס אטרקציות נוספות, כתלות בגילאי הילדים ובאטרקציות מהן הם יתלהבו, ובכך למקסם את החוויה בכפר.
  • אנו ממליצים על לינה במקומות הסמוכים לכפר ומהם ההגעה היא פשוטה. אחד מהמלונות הינו Arctic TreeHouse Hotel אשר ניחן בנופים מרהיבים במיוחד ובמיקום טוב. כמו כן, אנו ממליצים על מלון Nova Skyland Hotel הממוקם במרחק של 200 מטרים מהכפר של סנטה קלאוס, ובו תוכלו להנות מעיצוב סקנדינבי מודרני.

שאלות נפוצות על הכפר של סנטה קלאוס

הביקור בכפר של סנטה קלאוס מומלץ עבור משפחות עם ילדים בכלל הגילאים ועבור מי שמעוניין לחוות את אווירת חג המולד.

הביקור בכפר של סנטה קלאוס אפשרי במהלך כל השנה, אך מומלץ יותר בעונת החורף המושלגת.

מומלץ להשקיע כחצי יום ועד יום שלם בביקור בכפר של סנטה קלאוס.

סרטון על הכפר של סנטה קלאוס

מידע שימושי על הכפר של סנטה קלאוס

  • שעות פתיחה: עבור כל אחת מהאטרקציות שבכפר של סנטה קלאוס שעות הפתיחה הן מעט שונות. באופן כללי, רוב האטרקציות פתוחות בימי שני-שבת בין השעות 18:00-10:00, ובימי ראשון בין השעות 16:00-12:00.
  • מחיר כניסה: נכון למרץ 2023, מחיר כרטיס הכניסה הינו 99 אירו.
  • 96930 Rovaniemi, פינלנד
  • ניתן להגיע לכפר סנטה קלאוס באמצעות רכב פרטי, מונית או אוטובוס ציבורי.
    בהגעה עם אוטובוס, יש לקחת את קו 8 ולרדת בתחנת ” Santa Claus Village / Arctic Circle” (עלות הנסיעה הינו 3.6 אירו למבוגר ו-1.8 אירו לילד).
  • https://santaclausvillage.info/