אוטובוס התיירים של הלסינקי – המדריך המקיף ביותר בעברית | Hop on Hop Off

עדכון אביב 2024

האביב המגיע אל הרחובות בהלסינקי משרה אווירה אחרת על העיר, אך איתו מגיע גם מזג אוויר לא צפוי - ויום אחד יכול להיות גשום מאוד ויום אחר שימשי. אוטובוס התיירים הוא דרך נפלאה לראות את המקומות המרכזיים של העיר כך או כך, ועובר ליד המקומות האהובים ביותר בעיר כמו קתדרת הלסינקי אך בלי צורך ללכת בגשם או בשמש, אלא לשבת בנוחות באוטובוס ולשמוע את ההסברים על המקומות השונים לידם תעבור באוזניות. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים של הלסינקי: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אוטובוס התיירים של הלסינקי בכמה מילים

הלסינקי (Helsinki) הינה בירת פינלנד הממוקמת בדרום המדינה ומורכבת מלמעלה מ-300 איים שונים. העיר נוסדה בשנת 1550 על- ידי המלך השבדי גוסטב וסה ומונה כ-1.4 מיליון תושבים. הלסינקי גובלת בנהר ונטה (Vantaa) ובמפרץ הפיני ובזכות כך, בין היתר, המבקרים בה זוכים לצפות בנופים מרהיבים. בעיר ישנן אטרקציות רבות ומגוונות מהן תוכלו להנות, תוך הגעה אליהן בקלות בעזרת אוטובוס התיירים Hop on-Hop off של הלסינקי.

קיימים שני מסלולי נסיעה עבור אוטובוס התיירים, המסלול האדום ומסלול תעלת השייט. במסלול האדום ישנן 19 עצירות ביעדים הפופולריים ביותר שבעיר, וניתן לעלות ולרדת באופן חופשי בתחנות השונות של המסלול. מסלול תעלת השייט (Canal Cruise) הינו מסלול שייט בתעלות שבאזור הלסינקי, אשר אורך כשעה וחצי ובמהלכו אין עצירות.

ישנם שני מסלולים לאוטובוס התיירים אחד מהם הוא מסלול תעלת השייט זשבמהלכו אין עצירותישנם שני מסלולים לאוטובוס התיירים אחד מהם הוא מסלול תעלת השייט שבמהלכו אין עצירות

מה רואים באוטובוס התיירים של הלסינקי

מה רואים באוטובוס התיירים של הלסינקי

ישנם שני מסלולי נסיעה לאוטובוס התיירים של הלסינקי. הראשון, קו Canal Cruise אשר יוצא בתדירות של אחת לשעה ומשך זמן השייט במסלול הינו 60 דקות. השני, הקו האדום, אשר יוצא בתדירות של אחת לחצי שעה ומשך זמן הנסיעה הרציף בו הינו 90 דקות. המסלול האדום כולל את רוב האתרים המרכזיים בהלסינקי ובהם, קתדרת הלסינקי, אנדרטת Sibelius, כנסיית Temppeliaukio ועוד. ניתן לעלות ולרדת בכל אחת מהתחנות שלאורך המסלול האדום, דבר המעניק את הגמישות לבקר באתרים השונים בקצב המתאים לכם. לעומת זאת, קו ה-Canal Cruise הינו שייט בתעלות המים שבעיר, ובמהלכו ניתן להתבונן בארכיטקטורה ונופי העיר הייחודיים מנקודת מבט אחרת. בין היתר, במהלך השייט תחלפו על פני המבצר הימי Suomenlinna, גן החיות של הלסינקי ותעלת דגרו (Degerö). קו זה הינו ללא עצירות, אלא השייט בו הינו רציף. נקודת המפגש עבור היוצאים לשייט הינה ה-Market Square. יתרה על כן, בשני המסלולים ניתן לקבל אוזניות שמע ולהקשיב להסברים הרלוונטיים– במסלול האדום לכל אחת מהתחנות ובמסלול תעלות השייט למידע אודות ארכיטקטורה ותעלות המים.,

אנדרטת סיבליוס הינו אחד מבין האתרים המרכזיים בהם עובר המסלול האדוםאנדרטת סיבליוס הינו אחד מבין האתרים המרכזיים בהם עובר המסלול האדום

כרטיסים לאוטובוס התיירים של הלסינקי

ישנן מספר אפשרויות לרכישת כרטיסים לאוטובוס התיירים של הלסינקי, כתלות במסלול בו תרצו לסוע, בתוקף הכרטיס ובאטרקציות הנוספות איתן הוא משולב. אנו ממליצים על רכישת כרטיסים מראש וזאת בכדי להבטיח את ביקורכם בתאריך הרצוי.

כרטיס לאוטובוס התיירים של הלסינקי- תוקף ל-24 או ל-48 שעות

כרטיס הכניסה לאוטובוס התיירים של הלסינקי מאפשר נסיעה חופשית בקו האדום במהלך 24-48 שעות (כתלות בכרטיס אותו רכשתם), ניתן לעלות ולרדת בתחנות השונות כמה שתרצו. בעלייה לאוטובוס תקבלו אוזניות באמצעותן תוכלו להקשיב להסברים אודות האטרקציות אליהן האוטובוס מגיע, זאת ב-9 שפות שונות (אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדתית, סינית, יפנית, פינית, גרמנית ואיטלקית). כמו כן, באוטובוס ישנה רשת Wifi בה תוכלו להשתמש. כרטיס זה כולל אפשרות לביטול בחינם עד 24 שעות לפני מועד הכרטיס. הכרטיס מתאים עבור מי שרוצה להנות מהאטרקציות השונות שבעיר באופן קלה ונוחה להגעה.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות לביטול בחינם לחצו כאן.

כרטיס משולב לקו האדום וקו תעלות המים

כרטיס זה מאפשר נסיעה חופשית בקו האדום במהלך 24-48 שעות (כתלות בכרטיס אותו רכשתם), במהלכן תוכלו לבקר באטרקציות השונות שבעיר. כמו כן, הכרטיס כולל כניסה חד פעמית לספינת השייט בתעלות המים (קו Canal Cruise), השייט אורך כ-1.5 שעות. בשני הקווים תקבלו אוזניות באמצעותן תוכלו להקשיב להסברים אודות המקומות בהם תבקרו. הכרטיס כולל אפשרות לביטול בחינם עד 24 שעות לפני מועד הכרטיס שקבעתם. הכרטיס מתאים למי שרוצה לבקר בקלות ובנוחות באטרקציות מרכזיות בעיר, ולשלב זאת עם שייט בתעלות המים שבאזור.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות לביטול בחינם לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של הלסינקי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לאוטובוס התיירים של הלסינקי

  • הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של הלסינקי מומלצת למשפחות, מטיילים יחידים וצעירים. השימוש באוטובוס התיירים במסלול האדום מומלץ לתיירים שרוצים לבקר באטרקציות מרכזיות בהלסינקי בדרך נוחה ופשוטה, ללא שימוש בתחבורה ציבורית או השכרת רכב פרטי. כמו כן, הזמנת כרטיס לשייט בתעלות המים מומלץ למי שרוצה לשלב בטיולו אטרקציה שונה ולראות את הלסינקי והנופים הייחודיים שבאזור מנקודת מבט אחרת.
  • הביקור באוטובוס התיירים של הלסינקי, בשני המסלולים המוצעים, מומלץ בעונת הקיץ (יוני- אוגוסט) בזכות מזג האוויר הנעים והימים הארוכים שבהלסינקי בתקופה זו.
  • תוקף הכרטיס הינו 24-48 שעות (כתלות בכרטיס אותו תרכשו). לכן, אנו ממליצים לעלות על אחד מבין האוטובוסים הראשונים באותו היום, כך שתוכלו להנות מיום טיול מלא בהלסינקי באמצעות אוטובוס התיירים.
  • מומלץ לרכוש את הכרטיס המושלב עבור שני המסלולים, המסלול האדום ומסלול תעלות המים, בכדי להנות משייט באזור הלסינקי ומהיכרות מקיפה עם העיר.
  • ישנם בתי מלון רבים וטובים בהלסינקי, מתוכם אנו ממליצים על מלון Hotel Mestari בזכות רמת הניקיון שבו ומיקומו המרכזי. בנוסף, אנו ממליצים על מלון Scandic Helsinki Hub בזכות התמורה הטובה למחיר, המתקנים שבו ורמת הנוחות בו.
  • במקרה של מזג אוויר גשום, אנשי הצוות יתקינו את גג האוטובוס.
  • נקודת המפגש עבור היוצאים לשייט במסלול ה-Canal Cruise הינה ה-Market Square (אליו תוכלו להגיע באמצעות הקו האדום במידה ורכשתם כרטיס מתאים).

שאלות נפוצות על אוטובוס התיירים של הלסינקי

הביקור באוטובוס התיירים של הלסינקי מומלץ לכל מי שרוצה להגיע לאטרקציות השונות של הלסינקי באופן נוחה ופשוטה, ללא תחבורה ציבורית או רכב פרטי. כמו כן, מסלול השייט בתעלות המים מתאים למי שרוצה לשלב בטיולו אטרקציה ייחודית של שייט. אוטובוס התיירים מספק הדרכות שמע באמצעות אוזניות, כך שרכישת הכרטיס לאוטובוס התיירים מתאימה גם לאלו שרוצים ללמוד מידע היסטורי וכללי על האתרים בהם הם עתידים לבקר.

הביקור בהלסינקי מומלץ בחודשי הקיץ (יוני- אוגוסט) המאופיינים במזג אוויר נעים וביותר שעות אור ביממה. על כן, הביקור באוטובוס התיירים של הלסינקי, ובהתאם גם באטרקציות אליהן האוטובוס מגיע, מומלץ בחודשים אלו. אולם, יש לקחת בחשבון כי חודשים אלו עמוסים בתיירים ובמבקרים ולכן, מומלץ להתחיל את יומכם בשעות הבוקר המוקדמות.

הכרטיס לאוטובוס התיירים של הלסינקי מוגבל ל-24-48 שעות (כתלות בכרטיס אותו רכשתם). מומלץ לנצל את משך זמן הכרטיס, בו תוכלו לעלות ולרדת באופן חופשי מהאוטובוס, בכדי להנות מהאטרקציות השונות באופן נגיש ונוח.

סרטון על אוטובוס התיירים בהלסינקי

מידע שימושי על אוטובוס התיירים של הלסינקי

  • שעות פתיחה:
    • קו תעלת המים- בין השעות 15:30-10:30, בתדירות של אחת לשעה.
    • הקו האדום- בין השעות 16:00-10:00, בתדירות של אחת לחצי שעה.
  • מחיר כניסה: נכון למרץ 2023, עלות כרטיס הכניסה הינה 27 אירו.
  • כתובת: התחנה הראשונה עבור הקו האדום הינה ה-Senate Square/ Helsinki City Museum אך כזכור, ניתן לעלות ולרדת בכל תחנה במסלול באופן חופשי. תחנת המפגש עבור השייט בתעלת המים הינה קרובה מאוד למוזיאון העיר הלסינקי, והינה Market Square.
  • https://city-sightseeing.com/en/40/helsinki/40/hop-on-hop-off-helsinki