1. עמוד הבית
  2. »
  3. פורטוגל 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. פורטו, פורטוגל 2024 – המדריך המקיף בעברית | Porto
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בפורטו
  8. »
  9. אקווריום סיי לייף פורטוגל, פורטו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | SEA LIFE Porto

אקווריום סיי לייף פורטוגל, פורטו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | SEA LIFE Porto

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בפורטו וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן אקווריום סיי לייף פורטוגל, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום סיי לייף פורטוגל: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אקווריום סיי לייף פורטוגל בכמה מילים

אקווריום סי לייף שבפורטו מציג יותר מ30 תערוכות ימיות ומעל 3,000 בעלי חיים ימיים. הביקור בסי לייף הוא חווייתי ומפגיש את המבקרים עם סביבות מחייה ימיות שונות ועם יצורי המעמקים והחוף.

מה רואים באקווריום סי לייף

מתחם האקווריום גדול מאוד ומחולק לאזורים שונים בהם מוצגות התערוכות. יש אזורים שמוקדשים לבתי גידול ספציפיים כמו למשל נהר הדורו (Douro River) ויש אזורים שמוקדשים לבעל חיים מסוים כמו “מקדש סוסוני הים” (Seahorse Temple) או “אי הפינגווינים” (Penguin Island). בנוסף יש מתחם חוץ עם גן שעשועים ומסעדה.

ישנו אזור שלם שמוקדם לסוסי ים באקווריוםישנו אזור שלם שמוקדם לסוסי ים באקווריום

סרטון על אקווריום סיי לייף פורטוגל

כרטיסים לאקווריום סי לייף

באתר האינטרנט של אקווריום סי לייף יש כמה אפשרויות שונות לכרטיסי כניסה: ניתן לרכוש כרטיס כניסה בסיסי שמאפשר להכנס ולצאת ככל שרוצים במהלך היום, עלות למבוגר 15.5 יורו. ניתן לרכוש כרטיס פרימיום שכולל ספר הדרכה, עלות למבוגר 17.9 יורו. אופציה שלישית היא כרטיס און-ליין VIP שכולל האכלת צבי ים, גישה ל”מאחורי הקלעים” של האקווריום וספר הדרכה, עלות 27.95 יורו למבוגר. עלות כרטיס לילדים (גילאים 3-12) ולסטודנטים היא 10.5 יורו ותינוקות (מתחת לגיל 3) נכנסים בחינם. עבור אלו שמעוניינים לשלב את הביקור באקווריום עם אטרקציות ואתרים נוספים בפורטו מומלץ להסתכל באתר טיקטס, שם ניתן למצוא כרטיסי קומבינציות שונים כמו מופע האורות הלילי “Spiritus” בכנסיית קלריגוש או אצטדיון הדרגאו (Dragão Stadium), או אטרקציית שייט בנהר הדורו וכרטיס נסיעה באוטובוס התיירים. באתר גט יור גייד ניתן לרכוש כרטיס כניסה שכולל אפשרות ביטול בחינם וסיור מודרך במקום.

הזמנת כרטיסים לאקווריום סיי לייף פורטוגל - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לאקווריום סיי לייף פורטוגל

  • הביקור באקווריום סי לייף מומלץ לכולם, ובייחוד למשפחות עם ילדים.
  • כדאי להשקיע בביקור באקווריום סי לייף בין חצי שעה לשעה וחצי.
  • אפשר לשלב את הביקור באקווריום סי לייף עם אטרקציות מרכזיות נוספות בעיר, ישנם כרטיסים באתר טיקטס שמציעים מגוון אפשרויות.
  • ניתן להגיע לאקווריום סי לייף בתחבורה ציבורית בנוחות, ואפשר גם להגיע עם רכב ולחנות בחנייה של המקום.
  • אקווריום סי לייף מתאים מאוד למשפחות עם ילדים שיוכלו להינות וללמוד מהתערוכות המושקעות ובעלי החיים המעניינים.
  • האקווריום שוכן בסמוך לחוף הים ומגוון אפשרויות הלינה גדול מאוד ולכן יש נופשים רבים שבוחרים ללון באזור הזה. עבור מי שמעדיף להתארח במלון יש בקירבת מקום את שני המלונות המומלצים Four Points by Sheraton Matosinhos שמציע שלל דברים כמו מכון כושר, לאונג’ ובאר (קישור להזמנה), או המלון Hotel Boa – Vista שמציע נוף לים ולנהר הדורו (קישור להזמנה). אפשרות נוספת שמתאימה למי שמעוניין לשלם פחות על לינה היא באכסנייה, Genius Loci Guesthouse הוא הוסטל מומלץ (קישור להזמנה). סגנון אירוח נוסף הוא בדירות, מקום מומלץ הוא Vila na Praia Foz Luxury Apartments שמציע דירות בעיצוב אלגנטי (קישור להזמנה), הזמנה בבוקינג דרך אחד הקישורים מקנה אפשרות לביטול בחינם.
  • ניתן להגיע לאקווריום סי לייף עם רכב פרטי, יש חנייה במקום. ניתן להגיע גם עם תחבורה ציבורית, יש תחנת אוטובוס בסמוך.

שאלות נפוצות על אקווריום סיי לייף פורטוגל

הביקור באקווריום סי לייף מומלץ לכולם. משפחות עם ילדים יכולים להינות במיוחד משלל הדברים שיש לעשות ולראות.

אקווריום סי לייף פתוח כל השנה. המתחם סגור ברובו, אולם גם יש חלקים פתוחים לכן עדיף להגיע באביב, בקיץ או בסתיו כדי להימנע מגשמים.

הביקור באקווריום סי לייף אורך בין חצי שעה לשעה וחצי.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: בימי שני עד שישי 10:00-18:00
    בימי שבת-ראשון וחגים 10:00-19:00.
  • מחיר הכניסה לאקווריום סי לייף נע בין 15.5 ל28 יורו למבוגר (משתנה לפי סוג הכרטיס).
  • כתובת: R. Particular Nº 1 Castelo do Queijo 1ª, 4100-379 Porto
  • ניתן להגיע לסי לייף בתחבורה ציבורית. קווי האוטובוס מספר 500 ו502 מגיעים לחתנת Sea Life Castelo do Queijo שנמצאת במרחק של כ-200 מטר מהאקווריום. בנוסף ניתן להגיע ברכב פרטי שכן יש חנייה באזור.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.visitsealife.com/porto/en/