1. עמוד הבית
  2. »
  3. פורטוגל 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סינטרה, פורטוגל 2024 – המדריך המקיף בעברית | Sintra
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בסינטרה
  8. »
  9. קווינטה דה ריגלה, סינטרה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Quinta da Regaleira

קווינטה דה ריגלה, סינטרה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Quinta da Regaleira

עדכון אפריל, 2024

בשבועות הקרובים כמות התיירים בסינטרה במגמת עלייה שתגיע לשיא שלה בקיץ. כאשר מתכננים ביקור באחת מהאטרקציות האהובות ביותר בעיר, כמו קווינטה דה ריגלה מומלץ להזמין כרטיסים מראש, במיוחד אם מתכננים להגיע בסוף שבוע. הזמנה מראש תאפשר לכם להבטיח את כניסתכם במועד המתאים לכם ביותר ותחסוך לכם המתנה בתור לרכישת הכרטיסים. להזמנת כרטיסים מראש לקווינטה דה ריגלה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

קווינטה דה ריגלה בכמה מילים

קווינטה דה ריגלה (Quinta da Regaleira) הוא מתחם שכולל ארמון מראשית המאה ה-20 וגנים יפים ומטופחים בהם יש אגמים, מערות מים, בארות ועוד מוניומנטים. הארמון ניצב במרכז ההיסטורי של מחוז סינטרה (Sintra) שבמערב פורטוגל והוכרז כאתר מורשת עולמי על שם אירגון אונסק”ו. כיום הוא אחד מהאתרים הפופולארים ביותר לביקור באזור ליסבון. הארכיטקטורה של הארמון מתוחכמת וכולל מעברים תת קרקעיים, קפלה ומוזיאון. את המקום תכנן האדריכל האיטלקי לואיג’י מאניני בסגנון גותי. לאורך השנים היו בעלים שונים ורבים לקווינטה דה ריגלה, שמו של הבעלים האחרון שהיה לארמון הוא אנטוניו אוגוסטו דה קרבאליו מונטיירו ולעיתים מכנים את המקום על שמו “הארמון של מונטיירו המיליונר.

מה רואים בקווינטה דה ריגלה

קווינטה דה ריגלה זה מקום גדול שיש בו מספר מוקדי עיניין. ראשית יש את הארמון בן חמש הקומות עצמו שחלקו פתוח לביקור והתרשמות מהתקרות הגבוהות והמקושתות ומסגנון הארכיטקטורה הגותי. הארמון מוקף בגנים יפהפיים, רחבי ידיים ומטופחים. טיול בגנים הוא חוויה בפני עצמה שכן משובצים בהם אגמים, בארות, ספסלי ישיבה, מזרקות ופסלים. בנוסף ניתן למצוא שם מערות קטנות בהן זורמים מים. ברחבי הגנים ניצבת הקפלה הגותית המפוארת והמרשימה של קווינטה דה ריגלה. מתחת לפני הקרקע המתחם כולו מרושת במערכת מנהרות תת קרקעיות שמחברות בין חלקיו השונים. בנוסף, יש במקום קפיטריה/ מסעדה עם טרסה נעימה וחנות מזכרות.

סרטון על קווינטה דה ריגלה

כרטיסים לקווינטה דה ריגלה

באתר האינטרנט של קווינטה דה ריגלה ניתן לרכוש כרטיסי כניסה בעלות של 10 יורו למבוגר, קשישים (גילאי 65-79) וילדים (גילאי 6-17) בעלות של 5 יורו, ילדים עד גיל 5 נכנסים בחינם.

באתר גט יור גייד ניתן לרכוש כרטיסי כניסה וסיור מודרך במתחם וחלקם כוללים דילוג על התור בכניסה. בנוסף, באתר תוכלו למצוא סיורי יום באורכים שונים, כולל מדריך, אשר יוצאים וחוזרים מליסבון. חלקם מציעים גם כיבוד, טעימות או ארוחה. ישנם סיורים שמשלבים אטרקציה נוספת באזור הסמוך כמו ארמון פנה (Pena Palace) או קאבו דה רוקה (Cape Roca).

הזמנת סיור מודרך לקווינטה דה ריגלה- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לקווינטה דה ריגלה

  • הביקור בקווינטה דה ריגלה מומלץ למי שמעוניין להכיר את האזור המיוחד של סינטרה, לחובבי ארכיטקטורה ואתרים בעלי מורשת אירופאית, ולמי שנמצא בטיול בליסבון ומעוניין בטיול יום מרענן מחוץ לעיר.
  • מומלץ לבקר בקווינטה דה ריגלה בשעות הבוקר כאשר האתר אינו עמוס במבקרים.
  • ביקור בקווינטה דה ריגלה אורך בין שעתיים לשלוש, ורובו מוקדש לגנים בדרך כלל.
  • באזור סינטרה יש אתרים ומוקדי עיניין מרכזיים נוספים ששווים ביקור. לא רחוק מקווינטה דה ריגלה ניצב ארמון והפארק הלאומי פנה (Park and National Palace of Pena), הארמון של סינטרה (Palácio Nacional de Sintra), טירת המורים (Castelo dos Mouros), התצפית והאתר ההיסטורי קאבו דה רוקה (Cabo da Roca) ועוד.
  • דרך ההגעה המומלת לקווינטה דה ריגלה היא בתחבורה ציבורית, משום שבאזור סינטרה הכבישים צרים ואין הרבה חנייה. למי שמגיע עם רכב כדאי להחנות באחד מהחניונים הציבוריים שברחבי סינטרה ולקחת משם אוטובוס עד לקווינטה דה ריגלה.
  • הביקור בקווינטה דה ריגלה מתאים למשפחות עם ילדים, יש המון מה לעשות ולראות, בעיקר במרחבים הפתוחים והיפים של הגנים שם אפשר לטייל ולחקור את היופי של האזור.
  • קווינטה דה ריגלה נמצא יחסית קרוב לליסבון- כ-30 ק”מ, ורבים בוחרים ללון בעיר משום ההיצע האינסופי שניתן למצוא בה. אולם גם באזור קווינטה דה ריגלה ישנן כמה אופציות מומלצות ללינה, וזה מתאים למי שמעוניין לשהות יותר זמן באזור סינטרה ולחוות את האזור. בין המקומות המומלצים ניתן למצוא את בית ההארחה Casa do Valle שמציע חדרים נעימים, בריכה ומגוון שירותי תיירות (קישור להזמנה). אופציה מומלצת נוספת היא הוילה Villa Bela Vista שממוקמת בתוך סינטרה (קישור להזמנה). עבור מי שמעוניין באירוח בסגנון בוטיקי כדאי להתארח בQuinta dos Lobos Boutique Hotel – Art & Nature Experience (קישור להזמנה).
  • עלות כרטיס הכניסה לקווינטה דה ריגלה הוא כ-10 יורו. במקום עצמו יש חנות מזכרות ומסעדה ואם תבקרו בהם כנראה תוציאו עוד כמה יורו.
  • הכניסה לקשישים (גילאי 65-79) וילדים (גילאי 6-17) היא בחצי מחיר, ועבור ילדים מתחת לגיל 5 בחינם.
  • עדיף להימנע מהלגיע לקווינטה דה ריגלה עם רכב פרטי שכן כמעט ואין באזור חנייה.
  • כדאי לשים לב שקווינטה דה ריגלה פתוח עד 18:30, אולם שעת הכניסה האחרונה לאתר היא 17:30.

שאלות נפוצות על קווינטה דה ריגלה

הביקור בקווינטה דה ריגלה מומלץ לכולם. ניתן להנות באתר מהיבטים היסטוריים, תרבותיים, ארכיטקטורים, או מטיול בגנים היפים והמטופחים באוויר הפתוח. למעשה, הביקור באזור מומלץ לכל מי שנמצא באזור ליסבון ומעוניין בטיול יום מחוץ לעיר על מנת להכיר את הסביבה.

עדיף להגיע לקווינטה דה ריגלה בשעות הבוקר (במיוחד בשיא עונת התיירות) כאשר פחות עמוס במבקרים.

הזמן המומלץ לביקור בקווינטה דה ריגלה הוא בין שעה לשלוש שעות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: 10:00-18:30.
  • מחיר הכניסה לקווינטה דה ריגלה הוא 10 יורו למבוגר ו5 יורו לקשישים (גילאי 65-79) וילדים (גילאי 6-17), ילדים עד גיל 5 נכנסים בחינם.
  • כתובת: R. Barbosa du Bocage 5, 2710-567 Sintra.
  • דרך ההגעה המומלצת לקווינטה דה ריגלה היא בתחבורה ציבורית. קו האוטובוס 434 יוצא מסינטרה ומגיע לאתר. עדיף להימנע מהגעה לקווינטה דה ריגלה ברכב פרטי משום שהכבישים באזור צרים ובאתר עצמו אין חנייה. האתר הרשמי של קווינטה דה ריגלה ממליץ למגיעים עם רכב פרטי לחנות באחד מהחניונים בסינטרה ולהמשיך משם בתחבורה ציבורית.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.regaleira.pt/en/
  • האתר סגור ב1 בינואר וב24-25 וב31 בדצמבר. כמו כן השירותים האדמינסטרטיביים סגורים בימי שבת, ראשון ובחגים.