1. עמוד הבית
  2. »
  3. פורטוגל 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סינטרה, פורטוגל 2024 – המדריך המקיף בעברית | Sintra
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בסינטרה
  8. »
  9. ארמון סינטרה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Sintra National Palace

ארמון סינטרה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Sintra National Palace

עדכון אביב 2024

באביב בסינטרה כמות התיירים עולה ואפשר לראות כבר עכשיו שמספר התיירים שמגיעים לביקור בארמון סינטרה עולה. לכן כדאי לרכוש כרטיסים מראש, במיוחד אם אתם מגיעים בסוף שבוע או מתכננים עכשיו את חופשת הקיץ, וכך לא להמתין בתורים של רכישת הכרטיסים בכניסה לארמון, שילכו ויתארכו ככל שנתקרב לקיץ. להזמנת כרטיסים מראש לארמון סינטרה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

ארמון סינטרה בכמה מילים

ארמון סינטרה שניצב בעיר סינטרה הוא אחד האתרים המרכזיים באזור ולמעשה הוא צירוף של מספר מבנים ששופצו ונבנו מחדש לאורך ההיסטוריה יחד עם השינויים הפוליטיים שחלו באזור. התאריך המדויק של הקמת המבנה אינו ידוע עד היום, אולם ההשערה הרווחת היא המאה ה-10 או ה-11 כאשר סינטרה הייתה תחת שילטון המורים. בשנת 1755 הארמון נפגע קשות מרעידת אדמה חזקה שזיעזעה מקומות רבים בפורטוגל, ולאחר מכן שופץ בהתאם לסגנונו הקלאסי. החל מהמאה ה-15 ארמון סינטרה שימש את בית המלוכה הפורטוגלי למגורים, עד למאה ה-19. בימינו המקום משמש בתור מוזיאון ומהווה אטרקציה תיירותית פופולארית והוכרז כאתר מורשת עולמי על-ידי אונסק”ו.

ארמון סינטרה מורכב מכמה מבניםארמון סינטרה מורכב מכמה מבנים

מה רואים בארמון סינטרה

לארמון סינטרה ארכיטקטורה מרשימה והוא ידוע באריחי קיר עבודת אמנות שמעטרים את כותליו, בחדריו המעוטרים וחצרותיו היפות. הכניסה לאתר היא דרך חצר רחבת ידיים שחושפת את חזית המבנה בה יש קשתות מרשימות. הכניסה מובילה אל חדר המשמר (Palace Guard Room) בו בעבר עמדו חיילי משמר המלכה. משם ניתן להמשיך לחדרי הארמון הפנימיים אשר מעוצבים באלגנטיות ובעבר היו הלשכות הפרטיות של המלך והמלכה והכניסה אליהם לא הותרה. חדר מעניין נוסף הוא “החדר הערבי” (Arab Room) שהיה האזור שנפגע הכי קשה מרעידת האדמה של 1755 ומה שניצל היה פסל מזרקה שמסמל את עולם האיסלאם. בשיפוץ שנעשה לאחר מכן בחרו להשאיר את הפסל כדי לסמל את השלטון המורי בתרבות הפורטוגלית. יש חדרים יפים ומרשימים רבים ברחבי הארמון ובנוסף חדר גלריה המציג חפצי אמנות היסטוריים, קפלה, פאטיו רחב ידיים עם נביעת מים, גנים ועוד.

תקרת ברבורים מרהיבה באחד החדרים בארמוןתקרת ברבורים מרהיבה באחד החדרים בארמון

סרטון על ארמון סינטרה

כרטיסים לארמון סינטרה

באתר האינטרנט של ארמון סינטרה ניתן לקנות כרטיסי כניסה ואפליקציית מדריך אודיו. כרטיס למבוגר עולה 9.5 יורו, צעירים (גילאי 6-17) וקשישים (גילאי 65 ומעלה) 8 יורו, וילדים מתחת לגיל 6 נכנסים בחינם. עלות אפליקציית מדריך אודיו לארמון סינטרה עולה יורו אחד וניתן גם לרכוש מדריך דומה לחמש אתרים שונים באזור סינטרה. באתר טיקטס ניתן למצוא אופציות שונות לסיורי יום מודרכים מליסבון בשילוב אתרים שונים. אופציה זו מתאימה עבור מי שנמצא בליסבון ומעוניין לרכז את הביקור בסינטרה ביום אחד ולהספיק לראות שם יותר מאתר אחד. האתר טיקטס מקנה הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון. באתר גטיורגייד ניתן למצוא סיורים מודרכים בארמון סינטרה מסוגים שונים ומגוונים כולל אפשרות ביטול בחינם, חלקם כוללים דילוג על התור. עבור מי שמעוניין לבקר באזור במסגרת טיול יום יש סיורי יום מליסבון שכוללים הגעה וחזרה. עבור מי שמעוניין לשלב את ארמון סינטרה עם אתרים נוספים באזור יש מגוון אפשרויות לקומבינציות שונות

הזמנת כרטיסים לארמון סינטרה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לארמון סינטרה

  • הביקור בארמון סינטרה מומלץ למי שמעוניין להכיר את האזור המיוחד של סינטרה, לחובבי ארכיטקטורה ואתרים בעלי מורשת אירופאית, ולמי שנמצא בטיול בליסבון ומעוניין בטיול יום מרענן מחוץ לעיר.
  • מומלץ לבקר בארמון סינטרה בשעות הבוקר כאשר האתר אינו עמוס במבקרים.
  • ביקור בארמון סינטרה אורך בין שעה וחצי לשעתיים.
  • באזור סינטרה יש אתרים ומוקדי עיניין מרכזיים נוספים ששווים ביקור. לא רחוק מארמון סינטרה ניצב ארמון קווינטה דה ריגלה (Quinta da Regaleira), הארמון והפארק הלאומי פנה (Park and National Palace of Pena), טירת המורים (Castelo dos Mouros), התצפית והאתר ההיסטורי קאבו דה רוקה (Cabo da Roca) ועוד.
  • דרך ההגעה המומלת לארמון סינטרה היא בתחבורה ציבורית, משום שבאזור סינטרה הכבישים צרים ואין הרבה חנייה. למי שמגיע עם רכב כדאי להחנות באחד מהחניונים הציבוריים שברחבי סינטרה ולקחת משם אוטובוס עד לאתר.
  • הביקור בארמון סינטרה מתאים למשפחות עם ילדים.
  • ארמון סינטרה נמצא יחסית קרוב לליסבון- כ-30 ק”מ, ורבים בוחרים ללון בעיר משום ההיצע האינסופי שניתן למצוא בה. אולם גם באזור ארמון סינטרה ישנן כמה אופציות מומלצות ללינה, וזה מתאים למי שמעוניין לשהות שם יותר זמן ולחוות את האזור. בין המקומות המומלצים ניתן למצוא את בית ההארחה Casa do Valle שמציע חדרים נעימים, בריכה ומגוון שירותי תיירות (קישור להזמנה). אופציה מומלצת נוספת היא הוילה Villa Bela Vista שממוקמת בתוך סינטרה (קישור להזמנה). עבור מי שמעוניין באירוח בסגנון בוטיקי כדאי להתארח בQuinta dos Lobos Boutique Hotel – Art & Nature Experience (קישור להזמנה).
    הזמנה בבוקינג דרך אחד הקישורים מקנה אפשרות לביטול בחינם.
  • עלות כרטיס הכניסה היא כ-9.5 יורו למבוגר, 8 יורו לצעירים וקשישים, וכניסה בחינם לילדים מתחת לגיל 6.
  • עדיף להימנע מהלגיע לארמון סינטרה עם רכב פרטי שכן כמעט ואין באזור חנייה והכבישים צרים.
  • כדאי לשים לב שארמון סינטרה פתוח עד 18:30, אולם שעת הכניסה האחרונה לאתר היא 18:00.

שאלות נפוצות על ארמון סינטרה

הביקור בארמון סינטרה מומלץ למי שמתעניין להכיר את אזור סינטרה עתיר ההיסטוריה והמורשת, לחובבי ארכיטקטורה ואתרים אירופאים קלאסיים, ולכל מי שמטייל בליסבון ומעוניין לצאת מהעיר לטיול יום מרענן.

עדיף להגיע לארמון סינטרה בשעות הבוקר (במיוחד בשיא עונת התיירות) כאשר פחות עמוס במבקרים.

הזמן המומלץ לביקור בארמון סינטרה הוא בין שעה וחצי לשעתיים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: 9:30-18:30.
  • מחירי הכניסה לארמון סינטרה: כרטיס למבוגר עולה 9.5 יורו, צעירים (גילאי 6-17) וקשישים (גילאי 65 ומעלה) 8 יורו, וילדים מתחת לגיל 6 נכנסים בחינם.
  • כתובת: Largo Rainha Dona Amélia, 2710-616 Sintra
  • דרך ההגעה המומלצת לארמון סינטרה היא בתחבורה ציבורית. קווי האוטובוס 343/ 435 יוצאים מסינטרה ומגיעים לאתר.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.parquesdesintra.pt/en/parks-monuments/national-palace-of-sintra/
  • מידע שימושי רלוונטי נוסף: משרד הכרטיסים סגור בין 12:00 ל13:00, יש מכונות אוטומטיות לרכישת כרטיסים במקום.