1. עמוד הבית
  2. »
  3. פורטוגל 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. חבל אלגרבה, פורטוגל 2024 – המדריך המקיף | Algarve
  6. »
  7. מלונות מומלצים בחבל אלגרבה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בחבל אלגרבה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בחבל אלגרבה - הסקירה המקיפה על מלונות בחבל אלגרבה. אזורי הלינה המומלצים בחבל אלגרבה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בחבל אלגרבה.

5 מקומות לינה מומלצים בחבל אלגרבה

Sao Rafael Atlantico

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון סאו רפאל אטלנטיקו (Sao Rafael Atlantico) – מלון חמישה כוכבים באזור חוף סאו רפאל באלבופיירה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל הבריכות והגישה לים.

למידע נוסף על המלון

AP Eva Senses

⭐⭐⭐⭐
מלון איי פי אווה סנסס (AP Eva Senses) – מלון ארבעה כוכבים במרכז העיר פארו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות בריכות השחייה והמיקום המרכזי.

למידע נוסף על המלון

Hotel 3K Faro Aeroporto

⭐⭐⭐
מלון 3K פארו ארופורטו (Hotel 3K Faro Aeroporto) – מלון שלושה כוכבים באזור שדה התעופה של פארו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות הצוות האדיב ובריכת השחייה.

למידע נוסף על המלון

Hotel Sol Algarve by Kavia

⭐⭐
מלון סול אלגרבה ביי קאביה (Hotel Sol Algarve by Kavia) – מלון שני כוכבים במרכז העיר פארו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המחיר הזול והמיקום המרכזי.

למידע נוסף על המלון

Golden Beach Guest House & Rooftop Bar

בית הארחה גולדן ביצ’ גסט האוס, פארו (Golden Beach Guest House & Rooftop Bar) – בית הארחה באזור פארו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הקרבה לים.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

חבל אלגרבה הוא מהאזורים הפופולאריים לחופשה בפורטוגל, ובתקופה זו הביקוש במקומות הלינה הולך ועולה, מגמה אשר תימשך ככל שנתקרב לקיץ - אז תגיע לשיאה. לכן, למי שמתכנן חופשה בפסח או בשבועות אחריו מומלץ להזמין מקומות לינה מראש. כדאי לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון אפשרויות לינה ברמות שונות המציעים ביטול בחינם - כך שתוכלו לשמור על גמישות ואף לבטל את ההזמנה במידת הצורך - בהתאם לתנאי ותאריכי הביטול.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בחבל אלגרבה

בחבל אלגרבה ישנם כ-7200 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל בית הארחה Rio Arade Algarve Manor House), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של ארבעה כוכבים (למשל Hotel Faro & Beach Club), פארו, כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו העיר לאגוס (Lagos) ובמיוחד ליד העיר העתיקה של לאגוס (Old Town Lagos), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שני כוכבים Hotel Mar Azul, לאגוס. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מהעיר לאגוס (Lagos) אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור העיר פורטימאו (Portimão), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Hotel Santa Catarina Algarve. במידה ואתם מגיעים לחבל אלגרבה עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל בית הארחה בפוסטה Moinhos das Marés, מלון שלושה כוכבים בלוז Vilamar ומלון שלושה כוכבים בפארו Hotel 3K Faro Aeroporto.

האזור סביב העיר העתיקה הוא אחד האהובים ביותר על תיירים המגיעים ללאגוסהאזור סביב העיר העתיקה הוא אחד האהובים ביותר על תיירים המגיעים ללאגוס




המלצות ללינה בחבל אלגרבה

  • מלונות נוספים מומלצים בחבל אלגרבה הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון בקארבואירו Tivoli Carvoeiro, במונשיק מלון Monchique Resort – Activities Included ומלון באלבופיירה Salgados Dunas Suites, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון באלבופיירה PortoBay Falesia, בלאגוס מלון Tivoli Lagos ומלון בפורטימאו Hotel da Rocha ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון בלאגוס Carvi Beach Hotel, מלון בלולה Loule Jardim Hotel ומלון Dom Jose Beach Hotel בקווארטיירה. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון שני כוכבים בלאגוס Hotel Lagosmar, מלון שני כוכבים בלאגוס Hotel Mar Azul ומלון שני כוכבים בלולה Hotel Apartamento A Floresta do Jose. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים בית הארחה באסטומבר Rio Arade Algarve Manor House, מקום אירוח B&B בפארו Casa aOrta Downtown ובית הארחה Le Jardin Secret de Faro Guesthouse.
  • בלאגוס יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בחבל אלגרבה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון חמישה כוכבים בפארו 3HB Faro, מלון חמישה כוכבים באוליאו Real Marina Hotel & Spa ומלון חמישה כוכבים בוילהמורה Hilton Vilamoura.

שאלות נפוצות על לינה בחבל אלגרבה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בחבל אלגרבה הינו אזור העיר לאגוס (Lagos), ובמיוחד בסמוך להעיר העתיקה של לאגוס (Old Town Lagos).

למשפחות המגיעות לחבל אלגרבה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - באלמנסיל מלון שני כוכבים Hotel Apartamento A Floresta do Jose, בפארו דירות Faro Central - Holiday Apartments ובית הארחה בפארו Guest House do Largo, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לחבל אלגרבה לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - בית הארחה בפוסטה Moinhos das Marés, מלון שלושה כוכבים בלוז Vilamar ומלון שלושה כוכבים בפארו Hotel 3K Faro Aeroporto.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בחבל אלגרבה אנו מציעים להסתכל על Hotel Sol Algarve by Kavia, מלון שני כוכבים בלאגוס Hotel Lagosmar, מלון שני כוכבים בלאגוס Hotel Mar Azul ומלון שני כוכבים בלולה Hotel Apartamento A Floresta do Jose.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

Booking.com