אוטובוס התיירים של ברגן – המדריך המקיף ביותר בעברית | Hop On Hop Off

עדכון אביב 2024

האביב בברגן משרה אווירה אחרת על העיר, אך איתו מגיע גם מזג אוויר לא צפוי - ויום אחד יכול להיות גשום מאוד ויום אחר שימשי. אוטובוס התיירים הוא דרך נפלאה לראות את המקומות המרכזיים של העיר כך או כך, ועובר ליד המקומות האהובים ביותר בעיר כמו שוק הדגים באוטובוס מקורה לימים בהם יש גשם או ממוזג לימים החמים. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים של ברגן ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

אוטובוס התיירים של ברגן בכמה מילים

ברגן (Bergen) הינה עיר נמל במערב נורבגיה אשר הוקמה בשנת 1070 על- ידי מלך נורווגיה, אולף השלישי, ובמהלך המאה ה-13 היוותה עיר הבירה של נורבגיה (כיום, אוסלו היא בירת נורבגיה). העיר מושכת אליה תיירים רבים בזכות האתרים הייחודיים שבה, רחובותיה שוקקי החיים ונופיה היפים. כחלק מהנופים המרשימים ניתן לראות את שבעת ההרים המקיפים את העיר ואת שפת האוקיינוס האטלנטי הצפוני. מזג האוויר בעיר הינו גשום ברוב ימות השנה (כ-300 ימים בשנה), דבר אשר מוסיף לקסמה של העיר.

אוטובוס התיירים Hop-on Hop-off Tours בברגן מאפשר לחקור 13 אתרים מרכזיים ותיירותיים בעיר בדרך קלה ונוחה בתוך זמן קצר ובקצב שמתאים לכם. חלק מהתחנות הינן המזח בריגן (Bryggen), שוק הדגים, האקווריום, מוזיאון Hanseatic ועוד.

מה רואים באוטובוס התיירים של ברגן

ישנו מסלול נסיעה אחד לאוטובוס התיירים של ברגן (המסלול האדום), כאשר משך נסיעה רצופה בו אורכת כ- 55 דקות ותדירותו הינה אחת לחצי שעה. ניתן לעלות ולרדת באופן חופשי בכל אחת מ-13 התחנות שבמסלול הנסיעה, דבר המעניק לכם את החופש לטייל בקצב המתאים לכם. מעבר לכך, תוכלו להקשיב להסבר אודות היעדים שבתחנות השונות המועבר ב-7 שפות שונות (ובהן אנגלית). מסלול הנסיעה כולל בין היתר את האתרים הבאים בברגן:

  • בריגן (Bryggen)- רובע עתיק הממוקם בסמוך לנמל. הרובע הוכרז ב-1976 כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו.
  • שוק הדגים- שוק בו ניתן לרכוש דגים ופירות ים, פירות וירקות, מאפים ועוד.
  • רכבל להר Fløyen- אחת מהאטרקציות התיירותיות ביותר בעיר. לאחר העלייה בקרונית לראש ההר, ניתן להשקיף לנוף העיר היפה.
  • האקווריום- באקווריום ישנן מספר בריכות ענק המכילות מגוון אדיר של יצורי מים ובהם, דגים, כרישים, דולפינים, כלבי ים, פינגווינים ועוד.
  • מוזיאון Hanseatic- מוזיאון המספר את סיפור חייהם של סוחרים גרמניים מערי ההנזה.
  • מוזיאון Edward Grieg- מוזיאון המנציח את המלחין המפורסם אדאורד גריג אשר נולד בברגן.
  • הבמה הלאומית- The National Stage- אחד מבין התאטראות העתיקים בנורבגיה.

 

שוק הדגים בברגן, אחת מהתחנות בהן עוצר אוטובוס התייריםשוק הדגים בברגן, אחת מהתחנות בהן עוצר אוטובוס התיירים

כרטיסים לאוטובוס התיירים של ברגן

כרטיס לאוטובוס התיירים של ברגן

הכרטיס לאוטובוס התיירים מאפשר לבקר ב-13 אתרים מרכזיים בעיר ברגן, תוך עלייה וירידה מהאוטובוס כמה שתרצו במשך 24 שעות. אורך נסיעה רצופה במסלול הינו 55 דקות. הכרטיס כולל אוזניות דרכן תוכלו לשמוע הסבר ב-7 שפות (אנגלית, גרמנית, הולנדית, ספרדית, צרפתית, איטלקית ונורבגית) אודות נקודות הציון אליהן האוטובוס מגיע. כמו כן, באוטובוס קיים Wi-Fi באמצעותו תוכלו לגלוש באינטרנט. הכרטיס כולל אפשרות לביטול חינם עד 24 שעות לפני מועד הכרטיס שקבעתם. כרטיס זה מתאים למי שרוצה את החופש לטייל בקצב שמתאים לו ובאופן נוח.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של ברגן

המלצות "הכל על" למגיעים לאוטובוס התיירים של ברגן

  • רכישת כרטיסים לאוטובוס התיירים של ברגן מומלצת למשפחות ומטיילים יחידים, בכלל הגילאים. השימוש באוטובוס התיירים מאפשר לבקר באטרקציות המרכזיות של ברגן בדרך נוחה ופשוטה, ואף להימנע מהתחבורה הציבורית היקרה הקיימת בעיר ומהשכרת רכב פרטי. בזכות כך שמסלול האוטובוסים כולל נקודות ציון מרכזיות בעיר וניתן לעלות ולרדת מהאוטובוס ללא הגבלה, תוכלו לטייל ולחקור את ברגן בקצב המתאים לכם ולמשפחתכם.
  • מומלץ לבקר בעיר ברגן בחודשי הקיץ (מאי- ספטמבר), בהם מזג האוויר נעים יותר.
  • כרטיס אוטובוס התיירים תקף ל-24 שעות. על כן, מומלץ לרכוש את הכרטיס עבור תאריך בו אתם מתכננים לטייל בעיר ולעבור בין האטרקציות השונות.
  • מומלץ לרכוש כרטיסים מבעוד מועד עבור היעדים בהם ישנה תחנה של אוטובוס התיירים ושתרצו לבקר בהם.
  • ישנם בתי מלון רבים בעיר הנמל ברגן. אנו ממליצים על מלון Opus 16 בזכות מיקומו המרכזי ורמת הניקיון. בנוסף, אנו ממליצים על מלון Bergen Børs Hotel בזכות מיקומו ורמת שירות הצוות.

סרטון על אוטובוס התיירים בברגן

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: 16:00-9:00, כל 30 דקות יוצא אוטובוס.
  • מחיר כניסה: נכון למרץ 2023, עלות כרטיס נסיעה באוטובוס התיירים של ברגן הינה 35 אירו.
  • ניתן לעלות ולרדת בכל אחת מבין 13 תחנות האוטובוס.
  • https://city-sightseeing.com/en/67/bergen