אוטובוס התיירים של אוסלו – המדריך המקיף ביותר בעברית | Hop On Hop Off

עדכון אביב 2024

האביב באוסלו מביא איתו אווירה אחרת וקסומה לעיר מצד אחד ומזג אוויר משתנה מצד שני - יכולים להיות ימים של גשם וגם ימים של שמש חמה. אוטובוס התיירים הוא פתרון נהדר לשני המקרים האלו. תוכלו לסוע ברחבי העיר ולראות את כל האתרים המפורסמים כמו התאטרון הלאומי אך בלי צורך ללכת בגשם או בשמש, אלא לשבת בנוחות באוטובוס ולשמוע את ההסברים על המקומות השונים לידם תעבור באוזניות. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים של אוסלו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אוטובוס התיירים של אוסלו בכמה מילים

אוסלו היא בירת נורווגיה והעיר הכי גדולה בה, והיא מלאה ביעדים מרתקים ואטרקציות פופולאריות. כדי להספיק להגיע לכולם או לרובם, אנו ממליצים על סיור באמצעות אוטובוס התיירים של אוסלו, שנחשב לאחת הדרכים המומלצות להכיר את העיר באופן גמיש, מקיף ונוח. ישנן שתי אפשרויות עיקריות לכרטיסים לסיור באוטובוס – כרטיס שתקף ליום או כרטיס שתקף ליומיים. כך או כך, כרטיס הנסיעה יאפשר לכם להגיע לכל נקודות הציון והאתרים החשובים ביותר של העיר, ובזול. האוטובוס עוצר ב-18 אטרקציות שונות, כמו מוזיאונים, פארקים מפורסמים ומבנים חשובים (כמו בניין הפרלמנט), ומאפשר ירידה ועלייה חופשית בכל אחת מהתחנות, כך שתוכלו לבלות בכל אחד מהאתרים כמה זמן שתרצו בקצב שלכם. כמו כן, בזמן הנסיעה מוצעת האופציה של מדריך אודיו, כך תוכלו להינות מהדרכה מותאמת לנופים ולאתרים שתראו במהלך הנסיעה. (המדריך הקולי מוצע ב8 שפות: אנגלית, נורבגית, גרמנית, צרפתית, ספרדית, איטלקית, רוסית וסינית). אוטובוס התיירים של אוסלו הוא פיתרון מצויין ליחידים, זוגות ומשפחות שמגיעות עם ילדים, ורוצים לראות הרבה אטרקציות תיירותיות בלי להרבות בליכה ברגל ובלי לבזבז כסף על מוניות.

בניין הפרלמנט, אחד מבין 18 האתרים בהם עוצר אוטובוס התייריםבניין הפרלמנט, אחד מבין 18 האתרים בהם עוצר אוטובוס התיירים

מה רואים באוטובוס התיירים של אוסלו

אוטובוס התיירים של אוסלו נוסע נסיעה מעגלית, והוא מתחיל ומסתיים בתיאטרון הלאומי, שנמצא בלב ליבה של אוסלו. שאר היעדים בהם האוטובוס עוצר נחשבים ליעדים שאסור להחמיץ בביקור בעיר, וקשורים כולם לתרבות, אמנות, קלאסיקה, פוליטיקה, טבע וחדשנות. העלייה והירידה מהאוטובוס אפשרית בכל אחת מהתחנות, ובכל זמן שתרצו, כך שתוכלו לרדת בתחנה שמעניינת אתכם, לחזור לנסיעה בזמנכם, וחוזר חלילה. אך אם תבחרו שלא לרדת מהאוטובוס, ולחוות את העיר רק בנסיעה, דעו כי אורך כל המסלול הוא כ75 דקות. היעדים בהם האוטובוס עוצר הם: התאטרון הלאומי, שנחשב לנכס התרבותי הגדול ביותר של נורווגיה, מוזיאון איבסן, שהוקם לשימור המורשת של המחזאי הנורווגי המפורסם ביותר, בניין הפרלמנט הנורבגי, המוזיאון הלאומי, רחוב קארל יוהנס, הארמון המלכותי המשמש כמעונו של מלך נורווגיה, פארק הפסלים ויגלנד, המוזיאון הנורבגי להיסטוריה תרבותית, מוזיאון הספינה הוויקינגית המציג את ההיסטוריה הויקינגית, מוזיאון קון טיקי, מוזיאון ספינת הקוטב, המוזיאון הימי הנורבגי, מוזיאון Astrup Fearnley לאומנות מודרנית, מרכז נובל לשלום המציג תערוכות מרתקות, בית העירייה, מבצר אקרשוס ובית האופרה של אוסלו, אחד היעדים האהובים ביותר על המבקרים בעיר.

אוטובוס התיירים מתחיל ומסיים את מסלולו בתיאטרון הבינלאומי של אוסלואוטובוס התיירים מתחיל ומסיים את מסלולו בתיאטרון הבינלאומי של אוסלו

כרטיסים לאוטובוס התיירים של אוסלו

ישנן מספר אופציות לכרטיסי נסיעה באוטובוס התיירים של אוסלו, וכולן יאפשרו לכם לטייל ברוגע, ללא הלחץ של התמצאות בעיר חדשה, וכן עם תחושת חופש ונחת לקחת את הזמן בכל נקודת ציון או אטרקציה שתבחרו בה. ההזמנה לכרטיס מתבצעת דרך אתר אינטרנט, ומקבלים אישור רכישה דרך sms או במייל.

כרטיס נסיעה סטנדרטי התקף ל24 שעות או ל48 שעות, בהתאם לבחירתכם

  • לרכישת כרטיס נסיעה המקנה מדריך קולי, וכן אפשרות ביטול, ניתן להזמין להזמין כאן.
  • אופציה נוספת להזמנת כרטיס זה, היא בלחיצה כאן.

<כרטיס נסיעה ל24 שעות הכולל גם סיור רגלי מודרך

כרטיס זה מתאים למי שרוצה לקבל הדרכה מקיפה עם מדריך מומחה על היעדים בהם האוטובוס עוצר, ולעבור בין כל התחנות והאטרקציות בצורה נוחה בלי להתעייף מהליכה מרובה.

  • להזמנת כרטיס זה, המאפשר ביטול בחינם, וכולל סיור רגלי בין שעה לשעתיים לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של אוסלו

המלצות "הכל על" למגיעים לאוטובוס התיירים של אוסלו

  • אוטובוס התיירים של אוסלו מתאים למשפחות עם ילדים, זוגות ויחידים המגיעים לעיר ורוצים להתרשם ממספר אתרים גדול, ולהגיע גם ליעדים שנמצאים מחוץ למרכז העיר, תוך כדי נסיעה נינוחה ושלווה והקשבה להסברים וסיפורי רקע דרך האוזניה. כמו כן, מתאים לאלו שמעדיפים להתנייד בין אתר לאתר באוטובוס עם קו מתוכנן היטב, על פני תכנון טיול יומי באופן עצמאי.
  • הזמן המומלץ ביותר לביקור תלוי ברצונכם. עונות השנה מקבילות לאלו שבישראל מבחינת החודשים, רק שבקיץ הרבה פחות חם, ובחורף הרבה יותר קר, ולכל אחת מהעונות יש את הייחוד שלה.
    באופן כללי, נמליץ על חודשי אפריל-אוגוסט, בהם מזג האוויר נעים ואביבי, ותוכלו לטייל באוסלו בחופשיות, לעלות ולרדת מהאוטובוס בלי חשש מהקור.
  • משך הנסיעה באוטובוס תלוי לחלוטין ברצונכם, בבחירתכם, ובמשך הזמן שיש לכם בעיר. אם אתם נמצאים בעיר זמן ארוך, תוכלו לרכוש כרטיס נסיעה התקף ליומיים וכך תוכלו לעצור בכל אחת מהתחנות שיעניינו אתכם בלי דאגות. אם אתם מטיילים לזמן קצר, תוכלו לרכוש כרטיס נסיעה ליום אחד. נוסיף שישנה כמובן האופציה לעלות על אוטובוס התיירים בלי לרדת באף תחנה, ורק להנות מהנסיעה שאורכה שעה ורבע ומההדרכה המוצעת.
  • אוטובוס התיירים עוצר במספר רב של תחנות מרכזיות בעיר, אליהן תוכלו להגיע בתחבורה ציבורית, במונית או ברגל, תלוי במיקומכם.
  • הנסיעה באוטובוס התיירים של אוסלו מותאמת ומומלצת במיוחד למשפחות עם ילדים, ותאפשר לכם להתרשם מהאטרקציות הרבות של העיר, ומאלו שמעניינות אתכם במיוחד, בלי הלחץ של התמצאות בעיר חדשה והסתדרות עם תחבורה או רכב, וכל זה בקצב שלכם. חשוב להדגיש, כי ההדרכה באוטובוס נעשית באנגלית.
  • מכיוון שאוטובוס התיירים עובר בתחנות רבות לאורך העיר אוסלו, ישנם מספר רב של מלונות הנמצאים ליד תחנות האוטובוס השונות.
    אנו ממליצים על בית המלון Cochs Pensjonat, הנמצא במיקום מרכזי ושוכן בבניין מתחילת המאה ה-19, המלון ממוקם כ700 מטרים מהתיאטרון הלאומי באוסלו, שהוא גם התחנה הראשונה של אוטובוס התיירים. המלצה נוספת היא Hotell Bondeheimen הנמצא גם הוא במיקום מרכזי, מומלץ על ידי המבקרים, ונמצא במרחק של 350 מטרים מהתיאטרון הלאומי. עוד אפשרות, היא בית המלון Citybox Oslo, מקום מומלץ מאד שנמצא כ250 מטרים מהתחנה המרכזית של אוסלו, ובמרחק 5 דקות הליכה מבית האופרה של אוסלו.
  • אוטובוס התיירים של אוסלו נגיש לכיסאות גלגלים.
  • באופן כללי, בסופי שבוע, ילדים עד גיל 18 אינם משלמים על כרטיסי נסיעה בתחבורה הציבורית באוסלו, כל עת שהם נמצאים עם מבוגר שרכש כרטיס.

שאלות נפוצות על אוטובוס התיירים של אוסלו

משך הנסיעה באוטובוס תלוי לחלוטין ברצונכם, בבחירתכם, ובמשך הזמן שיש לכם בעיר. ישנה אופציות לכרטיס יומי, כרטיס ליומיים, כרטיס הכולל סיור, וכמובן סיור באוטובוס בלי לרדת באף תחנה, להקשיב להדרכה ולהנות מהנסיעה, שאורכה הוא שעה ורבע.

נמליץ על חודשי אפריל-אוגוסט, בהם מזג האוויר נעים ואביבי, ותוכלו לטייל באוסלו בחופשיות, לעלות ולרדת מהאוטובוס בלי חשש מהקור.

אוטובוס התיירים של אוסלו מתאים למשפחות עם ילדים, זוגות ויחידים המגיעים לעיר ורוצים להתרשם ממספר אתרים גדול, ולהגיע גם ליעדים שנמצאים מחוץ למרכז העיר, תוך כדי נסיעה נינוחה ושלווה והקשבה להסברים וסיפורי רקע דרך האוזניה. כמו כן, מתאים לאלו שמעדיפים להתנייד בין אתר לאתר באוטובוס עם קו מתוכנן היטב, ולא לתכנן את הטיול היומי לבד.

סרטון על אוטובוס התיירים באוסלו

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: הסיור הראשון של האוטובוס יוצא בשעה 10:00, והסיור האחרון יוצא בשעה 16:30, והאוטובוס מגיע לתחנה כל חצי שעה.
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2023, מחיר כרטיס נסיעה התקף ל24 שעות למבוגר (מגיל 16 ומעלה) הוא 43 דולר, ולילד (גילאי 5-15) הוא 21 דולר.
    כרטיס נסיעה התקף ל48 שעות למבוגר (מגיל 16 ומעלה) יעלה 54 דולר, ולילד (גילאי 5-15) 27 דולר.
  • כתובת: תחנת המפגש הראשונה של האוטובוס היא בתיאטרון הלאומי של אוסלו שנמצא בJohanne Dybwads plass 1, 0161 Oslo.
  • ניתן להעלות לאוטובוס עגלות ילדים.