1. עמוד הבית
  2. »
  3. מפלי הניאגרה 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים ואטרקציות במפלי הניאגרה
  6. »
  7. שמורת הפרפרים, מפלי הניאגרה – המדריך המקיף ביותר בעברית | Butterfly Conservatory

שמורת הפרפרים, מפלי הניאגרה – המדריך המקיף ביותר בעברית | Butterfly Conservatory

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות במפלי הניאגרה ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם שמורת הפרפרים, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לשמורת הפרפרים ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

שמורת הפרפרים בכמה מילים

שמורת הפרפרים (Butterfly Conservatory) ממוקמת בקנדה כ-9 ק”מ ממפלי הניאגרה. זהו בית גידול של יער גשם טרופי המשמש ביתם של למעלה מ-2,000 פרפרים מ-45 מינים שונים שעפים חופשי, כמו גם מגוון של בעלי חיים כגון ציפורים, צבים ודגים, וצמחים טרופיים המייצגים יער גשם טרופי, עם מגוון מינים הכוללים סחלבים, ברומליאדות וצמחים אקזוטיים אחרים. השמורה נפתחה בשנת 1996 והיא שוכנת בחממה גדולה המשתרעת על 1,022 מ”ר כך שזהו המתקן הגדול מסוגו בצפון אמריקה. השמורה נשמרת בטמפרטורה קבועה של 27 מעלות ובעל רמת לחות של 77%, הדומה לסביבה בה חיים פרפרים טרופיים בטבע. האתר מהווה יעד תיירות פופולארי שאירח מיליוני מבקרים.

מה רואים בשמורת הפרפרים

שמורת הפרפרים מציע חוויה ייחודית למבקרים. ראשית, הביקור מתחיל בסרטון קצר ואינפורמטיבי על המקום. בהמשך, המבקרים יכולים לצפות בפרפרים הצבעוניים כשהם מתעופפים בחופשיות בשמורה. יש ברחבי האתר גם תערוכות אינפורמטיביות המספקות מידע על מחזור החיים והתנהגותם של פרפרים, כמו גם על בעלי החיים והצמחים האחרים שחיים בבית הגידול. המבקרים יכולים ללמוד על השלבים השונים בחייו של הפרפר, ועל המינים השונים הנמצאים בחממה. בנוסף, שמורת הפרפרים שוכנת בחממה גדולה המשחזרת את הסביבה של יער גשם טרופי. המבקרים יכולים לטייל בגנים השופעים ולצפות במגוון של צמחים ובעלי חיים אקזוטיים, כמו ציפורים, צבים ודגים. לבסוף, בשמורה יש חנות מזכרות בה ניתן לרכוש מזכרות ומתנות בנושא פרפרים, כמו גם ספרים וחומרים חינוכיים על פרפרים.

כרטיסים לשמורת הפרפרים

מבקרים רבים המגיעים למפלי הניאגרה מעוניינים להגיע לשמורת הפרפרים אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה ובאיזה כרטיס מבין כל הכרטיסים לבחור, על כל השאלות הללו ננסה לענות בעמוד זה.

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס זה כולל כניסה לשמורת הפרפרים ומתאים לאלו שרוצים לבקר בשמורה בלבד ללא אטרקציות חיצוניות.

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

כרטיסים המשלבים אטרקציות חיצוניות

כרטיס Canada: Niagara Falls Helicopter Ride and Boat Trip מציע איסוף והחזרה מהמלון,
סיור עם מדריך טיולים מקצועי, שייט בסירה ב-Hornblower Niagara ממאי עד נובמבר או ביקור בשמורת הפרפרים וביקור ב-Niagara’s Fury מדצמבר עד אפריל, טיסה במסוק, ארוחת צהריים במסעדה המסתובבת של מגדל סקיילון ובמרפסת התצפית במגדל וסיור במסע מאחורי המפלים. כרטיס זה מתאים לאלו אשר מעוניינים לחוות את כל מה שיש למפלי הניאגרה להציע.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

כרטיס Niagara Falls, Canada: Small Group Half-Day Sightseeing Tour מיועד לקבוצות של עד 7  אנשים וכולל איסוף והחזרה מהמלון, מדריך טיולים מקצועי, שייט בסירה של Niagara City Cruises (מאי-אוקטובר) או כניסה לשמורת הפרפרים ול-Niagara’s Fury, כניסה למסע מאחורי המפלים, כניסה למגדל סקיילון וביקור בשעון הפרחוני. כרטיס זה מתאים לקבוצות קטנות הרוצות לחקור את מפלי הניאגרה לעומק.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו

הזמנת כרטיסים לשמורת הפרפרים- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לשמורת הפרפרים

  • הביקור בשמורת הפרפרים מספק חוויה מהנה לכל הגילאים ומומלץ במיוחד לכל מי שמתעניין בעולם הטבע.
  • מומלץ לבקר בשמורת הפרפרים בשעות הבוקר בסמוך לפתיחת השמורה מאחר ובזמן זה השמורה אינה עמוסה וצפופה מבחינת כמות המבקרים.
  • מומלץ להשקיע בביקור בשמורת הפרפרים בין 45 דקות לשעה.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם בשמורת הפרפרים עם ביקור באומגה מעל מפלי הניאגרה (Niagra Falls Zip Line) או מגדל סקיילון (Skylon Tower) הקרובים למקום.
  • הביקור בשמורת הפרפרים מתאים לילדים בכל הגילאים שיכולים ליהנות מחוויית הליכה בסביבה המדמה יער גשם טרופי המלא בפרפרים ממינים וצבעים שונים.
  • בקרבת שמורת הפרפרים יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל השמורה ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Country Inn Suites by Radisson, Niagara Falls, ON אשר ממוקם במרחק של 4.9 ק”מ משמורת הפרפרים. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון River Rapids Inn אשר ממוקם במרחק של 2.1 ק”מ מהשמורה. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן
  • לא מומלץ להגיע לשמורת הפרפרים עם רכב מאחר והחנייה יכולה להיות מוגבלת בשעות השיא, והתנועה סביב מפלי הניאגרה עלולה להיות עמוסה.

שאלות נפוצות על שמורת הפרפרים

הביקור בשמורת הפרפרים מספק חוויה מהנה לכל הגילאים ומומלץ במיוחד לכל מי שמתעניין בעולם הטבע.

מומלץ לבקר בשמורת הפרפרים בשעות הבוקר בסמוך לפתיחת השמורה מאחר ובזמן זה השמורה אינה עמוסה וצפופה מבחינת כמות המבקרים.

מומלץ להשקיע בביקור בשמורת הפרפרים בין 45 דקות לשעה.

סרטון על שמורת הפרפרים

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: כל יום בין השעות 17:00-10:00.
  • מחיר: נכון לשנת 2023 כרטיס כניסה למבוגר עולה 14.11 דולר.
  • כתובת: 2565 Niagara Parkway, Niagara Falls, ON L0S 1J0
  • דרכי הגעה: ממפלי הניאגרה, ניתן לקחת באוטובוס של WEGO את הקו הירוק לשמורת הפרפרים. אם מגיעים ממחוץ למפלי הניאגרה, אפשר לקחת אוטובוס או רכבת GO Transit למפלי הניאגרה ולאחר מכן לעבור לקו הירוק של אוטובוס WEGO.
  • קישור לאתר הרשמי