1. עמוד הבית
  2. »
  3. מפלי הניאגרה 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים ואטרקציות במפלי הניאגרה
  6. »
  7. מגדל סקיילון, מפלי הניאגרה – המדריך המקיף ביותר בעברית | Skylon Tower

מגדל סקיילון, מפלי הניאגרה – המדריך המקיף ביותר בעברית | Skylon Tower

עדכון אפריל, 2024

בשבועות הקרובים כמות התיירים במפלי הניאגרה במגמת עלייה שתגיע לשיא שלה בקיץ. כאשר מתכננים ביקור באחת מהאטרקציות האהובות ביותר בעיר, כמו מגדל סקיילון מומלץ להזמין כרטיסים מראש, במיוחד אם מתכננים להגיע בסוף שבוע. הזמנה מראש תאפשר לכם להבטיח את כניסתכם במועד המתאים לכם ביותר ותחסוך לכם המתנה בתור לרכישת הכרטיסים. להזמנת כרטיסים מראש למגדל סקיילון: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מגדל סקיילון בכמה מילים

מגדל סקיילון (Skylon Tower) ממוקם בסמוך למפלי ניאגרה באונטריו שבקנדה. זהו המבנה הגבוה ביותר המשקיף על מפלי הניאגרה המתנשא לגובה של כ-235 מטר ומציע נופים מרהיבים של המפלים, העיר באפלו במדינת ניו-יורק ושל אזור ניאגרה שבאונטריו. המגדל נפתח בשנת 1965 והוא נבנה באמצעות פלדה ובטון עם מסעדה מסתובבת ומרפסת תצפית בראשו ועם מרכז קניות ומתקני משחק בתחתיתו. מגדל סקיילון הוא יעד תיירות פופולארי עם למעלה מ-8 מיליון מבקרים מדי שנה. פרט מעניין נוסף הוא שהמגדל שימש כרקע לאחת הסצנות בסרט סופרמן 2.

הנופים מרהיבים של המפלים ממגדל הסקיילוןהנופים מרהיבים של המפלים ממגדל הסקיילון

מה רואים במגדל סקיילון

מגדל סקיילון מציע מספר פעילויות ואטרקציות. ראשית, למגדל יש שתי מרפסות תצפית, האחת בגובה 233 מטר והשנייה בגובה 160 מטר. מבקרים יכולים ליהנות מנופים מרהיבים של מפלי הניאגרה, נהר הניאגרה והאזורים שמסביב למרפסות התצפית. שנית, בראש המגדל בגובה של 236 מטרים ישנה המסעדה המסתובבת שמציעה לסועדים חווית אוכל עם נוף מדהים. המסעדה משלימה סיבוב מלא מדי שעה, מה שמאפשר לסועדים ליהנות מנוף של 360 מעלות של האזור תוך כדי שהם נהנים מהארוחה. בנוסף,  במגדל סקיילון יש גם קולנוע 4D המציע חוויה קולנועית ייחודית עם סרטים הכוללים אפקטים מיוחדים כמו רוח, מים וריח היוצרים חוויה סוחפת. מעבר לכך, הארקייד של המגדל מציע מגוון משחקים ופעילויות להנאת המבקרים בכל הגילאים. זאת בנוסף לחנות המזכרות של המגדל המציעה מגוון רחב של מזכרות, כולל סחורה, ביגוד ואביזרים בנושא מפלי הניאגרה. למגדל סקיילון יש גם שלוש מעליות מהירות שיכולות להעביר את המבקרים ממפלס הקרקע למרפסות התצפית או למסעדה המסתובבת תוך 52 שניות בלבד. למעליות יש קירות זכוכית המציעים נוף ייחודי של פנים המגדל בעת העלייה לפסגה. לבסוף, המגדל מארח אירועים מיוחדים שונים במהלך השנה, כדוגמת מופעי זיקוקים ומופעי מוזיקה חיה.

בראש המגדל מסעדה מסתובבת ותצפית יפיפייה, אליהן ניתן להגיע באמצעות המעליות המהירותבראש המגדל מסעדה מסתובבת ותצפית יפיפייה, אליהן ניתן להגיע באמצעות המעליות המהירות

כרטיסים למגדל סקיילון

מבקרים רבים המגיעים למפלי הניאגרה מעוניינים להגיע למגדל סקיילון, אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה ובאיזה כרטיס מבין כל הכרטיסים לבחור, על כל השאלות הללו ננסה לענות בעמוד זה.

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס זה מאפשר כניסה למגדל סקיילון, נסיעה במעלית לפסגה וגישה למרפסת התצפית הפנימית והחיצונית. כרטיס זה מתאים למעוניינים לבקר במגדל ללא אטרקציות נוספות.
להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

כרטיסים המשלבים אטרקציות נוספות

ישנם מגוון כרטיסים המציעים חוויות נוספות בנוסף לביקור במגדל סקיילון המתאימים לאלו המעוניינים לחקור את כל מה שיש למפלי הניאגרה להציע.

כרטיס מסוג Niagara Falls, Canada: Small Group Half-Day Sightseeing Tour מציע איסוף והחזרה מהמלון, מדריך מקצועי, כניסה למגדל סקיילון, שיט בסירה של Niagara City Cruises (בחודשי מאי-אוקטובר) או כניסה לשמורת הפרפרים ולחוויית ה-Niagara’s Fury 4D, כניסה למסע מאחורי המפלים, ביקור בשעון הפרחוני ודילוג על תור הכרטיסים.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

כרטיס Tickets for Niagara Falls Day Tour from Toronto + Hornblower Cruise & Niagara-on-the-Lake כולל הסעה הלוך-חזור באוטובוס ממרכז העיר טורונטו למפלי הניאגרה, מדריך טיולים, שייט בסירת הורנבלואר או ביקור במגדל סקיילון, זמן פנוי במפלי הניאגרה ועצירות צילום מודרכות ביעדים נבחרים.

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

כרטיס Niagara: Walking Tour + Skylon Tower Entry Ticket כולל סיור רגלי במפלי הניאגרה עם מדריך טיולים, כניסה למרפסת התצפית במגדל סקיילון ואפליקציית סיור.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

לבסוף, כרטיס Niagara Falls, Canada: Tailrace Tunnel and Skylon Tower Tour מציע סיור הליכה באזור המפלים, מדריך טיולים, כניסה לתחנת הכוח ניאגרה, ביקור במנהרת Tailrace Tunnel, כניסה למגדל סקיילון ודילוג על תור הכרטיסים.
להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

הזמנת כרטיסים למגדל סקיילון - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים למגדל סקיילון

  • הביקור במגדל סקיילון מומלץ הביקור במגדל סקיילון לכל מי שרוצה לחוות נופים מרהיבים של מפלי הניאגרה והסביבה, מבוגרים וילדים כאחד.
  • מומלץ לבקר במגדל סקיילון בסמוך לשעת פתיחתו מ-10:00 עד 12:00, זאת מאחר ובזמן זה הוא אינו עמוס וצפוף.
  • מומלץ להשקיע בביקור במגדל סקיילון בין שעה לשעתיים.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם במגדל סקיילון עם ביקור באומגה מעל מפלי הניאגרה (Niagra Falls Zip Line) או שמורת הפרפרים (Butterfly Conservatory) הקרובים למקום.
  • הביקור במגדל סקיילון מתאים לילדים שייהנו במיוחד מהארקייד ומקולנוע ה-4D.
  • בקרבת מגדל סקיילון יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל המגדל ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Sterling Inn & Spa אשר ממוקם במרחק של 0.5 ק”מ ממגדל סקיילון. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון Vittoria Hotel & Suites אשר ממוקם במרחק של 450 מטרים מהמגדל. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
  • לא מומלץ להגיע למגדל סקיילון עם רכב מאחר והחנייה יכולה להיות מוגבלת בשעות השיא, והתנועה סביב מפלי הניאגרה עלולה להיות עמוסה.

שאלות נפוצות על מגדל סקיילון

הביקור במגדל סקיילון מומלץ הביקור במגדל סקיילון לכל מי שרוצה לחוות נופים מרהיבים של מפלי הניאגרה והסביבה, מבוגרים וילדים כאחד.

מומלץ לבקר במגדל סקיילון בסמוך לשעת פתיחתו מ-10:00 עד 12:00, זאת מאחר ובזמן זה הוא אינו עמוס וצפוף.

מומלץ להשקיע בביקור במגדל סקיילון בין שעה לשעתיים.

סרטון על מגדל סקיילון דרך צילום אווירי

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: ימים ב’-ו’ 22:00-10:00. ימים ש’-א’ 23:00-10:00.
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2023, כרטיס כניסה למבוגר עולה 16.18 דולר.
  • כתובת: 5200 Robinson St, Niagara Falls, ON L2G 2A3, Canada
  • דרכי הגעה: במערכת האוטובוסים של WEGO הקו האדום והקו הירוק עוצרים במגדל סקיילון. באוטובוס, קווים 104 ו-204 עוצרים במגדל.
  • קישור לאתר הרשמי