1. עמוד הבית
  2. »
  3. מפלי הניאגרה 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים ואטרקציות במפלי הניאגרה
  6. »
  7. טיול יום מטורנטו למפלי הניאגרה – המדריך המקיף ביותר בעברית | Day Trip from Toronto to Niagra Falls

טיול יום מטורנטו למפלי הניאגרה – המדריך המקיף ביותר בעברית | Day Trip from Toronto to Niagra Falls

עדכון אפריל, 2024

בשבועות הקרובים כמות התיירים במפלי הניאגרה במגמת עליה, ובהתאם לכך גם הביקוש לאטרקציות המבוקשות ביותר. לכן, אם אם מתככנים להצטרף לאחד הסיורים הפופולאריים, למשל טיול יום מטורנטו למפלי הניאגרה, מומלץ מאוד לשריין מקום מראש - במיוחד אם אתם מגיעים לחופשה קצרה או רוצים להצטרף לסיור בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לטיול יום מטורנטו למפלי הניאגרה ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

טיול יום מטורנטו למפלי הניאגרה בכמה מילים

מפלי הניאגרה (Niagara Falls), אשר נמצאים על הגבול שבין קנדה לארה”ב, הם אחד מפלאי הטבע העוצמתיים והמרשימים ביותר בעולם, וזהו יעד שמושך המוני מבקרים מרחבי העולם. המפלים השוצפים ניצבים בצורה חצי עיגול, או פרסה, ויוצרים מראה שאין כמותו. במורד זרם נהר הניאגרה חוצה גשר הקשת (Rainbow Bridge) המרשים שמחבר בין קנדה לארה”ב. על גדת הנהר שוכנת העיר המפורסמת מפלי הניאגרה שקרויה על שם הפלא הטבעי הסמוך. באזור יש עיירה נוספת ששווה ביקור, שמה ניאגרה-על-האגם (Niagara-on-the-Lake) והיא שוכנת על שפת אגם אונטריו (Lake Ontario) רחב הידיים בדיוק בנקודה שבו הוא נשפך לנהר הניאגרה. זוהי עיירה מקסימה ופסטורלית במיוחד שבימי הקיץ רחובותיה הצבעוניים מתמלאים בפרחים, והיא ידועה בייקבים המצוינים שלה. העיר טורונטו (Toronto) ממוקמת במרחק נסיעה קצרה ממפלי הניאגרה, מה שהופך את הביקור במפלים ליעד מצוין עבור טיול יום מרענן מחוץ לעיר הסואנת, והזדמנות מופלאה להתבונן בנופי הטבע היפהפיים של האזור המיוחד הזה.

האזור שבתחתית מפלי הניאגרה בו מבקרים יכולים לטייל ולהתרשם מהעוצמה של המפליםהאזור שבתחתית מפלי הניאגרה בו מבקרים יכולים לטייל ולהתרשם מהעוצמה של המפלים

על חוויית טיול יום מטורונטו למפלי הניאגרה

במהלך טיול היום מטורונטו למפלי הניאגרה המשתתפים זוכים לצאת לסיבוב מרענן ומהנה באחד מאזורי הטבע היפים והמיוחדים ביותר בעולם. גולת הכותרת של הטיול היא כמובן ביקור במפלים האייקוניים, שאפשר להתבונן בהם מנקודות תצפית גבוהות ומרשימות, ואפשר גם לרדת למרגלות המפלים ולהתרשם מעוצמתם מלמטה. הסיור מתחיל באיסוף בטורונטו, שם עולים על אוטובוס תיירים ממוזג בו אפשר להתרווח בנוחות ויוצאים לנסיעה למפלי הניאגרה, שאורכת כשעתיים. בנסיעה תחלפו על פני העיירה הציורית ניאגרה-על-האגם, וחלק מהסיורים מציעים גם עצירה וזמן הסתובבות במקום. ניאגרה-על-האגם מפורסמת בייקבי היין שבה, באתרים היסטוריים ובנוף הפסטורלי של אגם אונטריו. לאחר מכן ממשיכים למפלי הניאגרה עצמם ולעיירה הצמודה הקרויה על שמם. במפלי הניאגרה יש זמן חופשי ואפשר לצאת לחקור את האזור. במסגרת הזמן החופשי להסתובבות תוכלו להשתתף בשייט בסירה באזור הסמוך למרגלות המפלים, ולהתרשם מנפילת המים הכבירה ומהנתזים הערפיליים שמתפזרים מסביב. כדאי בזמן הזה גם להתהלך לאורך הטיילת “דרך הפארק ניאגרה” (Niagara Parkway) שמציעה נופים מרהיבים על המפלים, הנהר והסביבה. אפשרות מהנה נוספת היא להיכנס לעיירה מפלי הניאגרה ולבקר ברחוב הראשי קליפטון היל (Clifton Hill), זהו רחוב פופולארי ומפורסם שיש בו הרבה מה לראות, בין היתר תמצאו שם את אטרקציית הגלגל הענק “סקיי-וויל” (Niagara SkyWheel). אטרקציה מרכזית נוספת באזור היא תצפית הנוף המרהיבה של גורד השחקים אדיר המימדים סקיילון (Skylon Tower). בסיום הזמן החופשי האוטובוס לוקח את המבקרים בחזרה לטורונטו.

גשר הקשת שחוצה את נהר הניאגרה אחרי המפלים, ומהווה את נקודת החיבור בין קנדה לארהגשר הקשת שחוצה את נהר הניאגרה אחרי המפלים, ומהווה את נקודת החיבור בין קנדה לארה”ב

כרטיסים לטיול יום מטורונטו למפלי הניאגרה

ישנם כמה סוגים של כרטיסים לטיולי יום למפלי הניאגרה מטורונטו. באתר גטיורגייד יש הצעה לטיול יום בעלות של 99 דולר קנדי לאדם (נכון לשנת 2023) אשר כולל שלוש שעות של זמן חופשי במפלי הניאגרה ואפשרות לבחירה בין שייט במרגלות המפלים, או עלייה לתצפית של גורד השחקים סקיילון. משך הטיול הוא כחמש שעות. גטיורגייד מאפשר ביטול בחינם, כך שתוכלו להישאר גמישים במהלך הטיול. האתר טיקטס מציע שני סוגי טיולי יום (המחירים נכונים לשנת 2023): הראשון הוא סיור בן שמונה שעות שכולל בחירה בין שייט לבין עלייה לסקיילון, בעלות של 158 דולר קנדי. לפירוט ליחצו על הקישור. האפשרות השנייה מתאימה מאוד לקבוצות קטנות, פרטים בקישור. זהו סיור של תשע שעות שכולל איסוף מהמלון בטורונטו והחזרה אליו, שייט בסירה, כניסה לסקיילון וביקור מודרך מאחורי המפלים (Journey Behind the Falls). עלות הכרטיס היא 299 דולר קנדי. האתר טיקטס מקנה 5% הנחה – קוד קופון HAKO5.

כל סוגי טיולי היום הללו כוללים הסעה הלוך חזור מטורונטו, מעבר בעיירה ניאגרה-על-האגם, זמן חופשי במפלים ובחירה בין שייט לכניסה למגדל סקיילון (למעט האפשרות השנייה באתר טיקטס אשר כוללת את שתי האפשרויות).

הזמנת כרטיסים לטיול יום מטורנטו למפלי הניאגרה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לטיול יום מטורנטו למפלי הניאגרה

  • החוויה של טיול יום מטורונטו למפלי הניאגרה מומלצת לכל מי שנמצא באזור ומעוניין להכיר את אחד מפלאי תבל המרשימים ביותר. זוהי פנינת טבע ייחודית ומהלך הטיול הוא הזדמנות נפלאה להתרענן מהעיר הסואנת. מתאים במיוחד לחובבי טבע, למשפחות עם ילדים, לזוגות אוהבים ולקבוצות חברים. בנוסף, זוהי אפשרות טובה עבור מי שמתכנן חופשה באזור טורונטו וחפץ להגיע למפלי הניאגרה, ומעדיף לעשות זאת במסגרת של סיור יום מודרך שדואג לכל ההיבטים הלוגיסטיים של הטיול.
  • התקופה האידיאלית לטיול יום מטורונטו למפלי הניאגרה בשיא הקיץ (חודשים יוני-ספטמבר), אז מזג האוויר יחסית חמים ונעים וסביר שתזכו ביום שימשי ובהיר שיאפשר לכם להינות מהנופים עוצרי הנשימה באופן המיטבי.
  • טיול של יום אחד מהווה מסגרת זמן נהדרת להיכרות עם האזור של מפלי הניאגרה. הסיורים המאורגנים מציעים לו”ז שיקח אתכם לגולות הכותרת של האזור ויעזור לכם להרוויח את החוויה המקסימלית במינימום זמן, כך שיום אחד בהחלט מספיק על מנת לקבל טעימה מהנה ממפלי הניאגרה.
  • כדאי לחבר את הביקור במפלי הניאגרה עם אטרקציות נוספות באזור, כמו שמורת הפרפרים (Butterfly Conservatory) או חוויית אקסטרים מהנה של אומגה מעל המפלים (Niagara Falls Zip Line).
  • מרבית התיירים הלנים בטורונטו יבחרו מקום לינה באזור הדאון-טאון או הנמל בגלל המיקום המרכזי והקירבה לשלל חנויות, מקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה. אנו ממליצים על Fairmont Royal York Hotel למעוניינים במלון יוקרתי ביחס לאזור. לעומת זאת, מבקרים המחפשים לינה זולה יותר יכולים לבחור ב Holiday Inn Express Toronto Downtown, an IHG Hotel. אפשרות מומלצת נוספת היא המלון One King West Hotel and Residence. תקופת קיץ היא התקופה העמוסה ביותר ב טורונטו ולכן אם אתם מגיעים בחודשים אלו מומלץ להזמין מראש מקום לינה. אפשר למצוא בקישור הזה מקומות לינה רבים בטורונטו להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם.

סרטון על מפלי הניאגרה מצד טורנטו

מידע שימושי

  • מחירים: העלות של טיולי היום מטורונטו למפלי הניאגרה נעה בין 68 ל-299 דולר קנדי. המחירים משתנים בהתאם לסוג הסיור ומה שכלול בו.