1. עמוד הבית
  2. »
  3. מפלי הניאגרה 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים ואטרקציות במפלי הניאגרה
  6. »
  7. אומגה מעל מפלי הניאגרה – המדריך המקיף ביותר בעברית | Niagara Falls Zip Line

אומגה מעל מפלי הניאגרה – המדריך המקיף ביותר בעברית | Niagara Falls Zip Line

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות במפלי הניאגרה וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן אומגה מעל מפלי הניאגרה, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לאומגה מעל מפלי הניאגרה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אומגה מעל מפלי הניאגרה בכמה מילים

האומגה מעל מפלי הניאגרה (Niagara Falls Zip Line) ממוקמת בצד הקנדי של מפלי הניאגרה. אורכה של האומגה הוא כ-670 מטר, מה שהופך אותה לאחת האומגות הארוכות ביותר בצפון אמריקה. האומגה יכולה להגיע למהירויות של עד 70 קמ”ש והיא מתחילה בגובה של 67 מטר מעל נהר הניאגרה ומספקת לרוכבים נופים מדהימים של המפלים והסביבה.

האומגה היא כ-670 מטר, נחשבת לבין האומגות הארוקות בצפון אמריקההאומגה היא כ-670 מטרים, נחשבת לבין האומגות הארוכות בצפון אמריקה

מה רואים באומגה מעל מפלי הניאגרה

באומגה מעל מפלי הניאגרה המבקרים יכולים ליהנות מרכיבה מרגשת באומגה המספקת נופים עוצרי נשימה של מפלי הניאגרה, נהר הניאגרה והסביבה. האומגה מספקת חוויה מרגשת כאשר הרוכבים נוסעים במהירויות של עד 70 קילומטרים לשעה יש לה ארבעה קווים מקבילים, כלומר עד ארבעה אנשים יכולים לרכוב בו-זמנית, מה הופך אותה לפעילות נהדרת לעשות עם חברים או משפחה. לפני הנסיעה המבקרים מקבלים תדרוך בטיחות ומצוידים ברתמה וקסדה כדי להבטיח חוויה בטוחה ומהנה. בנוסף, בביקור באומגה ניתנות מספר הזדמנויות למבקרים לצלם תמונות ולתעד את החוויה המרגשת שלהם. לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת עוד יותר, המבקרים יכולים לרכוב על האומגה בלילה כשהמפלים מוארים באורות צבעוניים.

האומגה פתוחה למבקרים גם בשעות הערב כאשר המפלים מוארים האומגה פתוחה למבקרים גם בשעות הערב כאשר המפלים מוארים

כרטיסים לאומגה מעל מפלי הניאגרה

מבקרים רבים המגיעים למפלי הניאגרה מעוניינים להגיע לאומגה מעל מפלי הניאגרה אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה ואיזה כרטיס לרכוש, על כל השאלות הללו ננסה לענות בעמוד זה.

לאומגה מעל מפלי הניאגרה ניתן לרכוש כרטיס מסוג אחד בלבד. הכרטיס כולל כרטיס כניסה מתוזמנת לאומגה, גישה במעלית ל-Zipline Launch Pad, השכרת קסדת בטיחות, רתמת נוחות עם השכרת נרתיק אחסון, הסבר על הוראות בטיחות והסעה חזרה לפסגה בטנדר נוסעים ממוזג.

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לאומגה מעל מפלי הניאגרה- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לאומגה מעל מפלי הניאגרה

  • הביקור באומגה מעל מפלי הניאגרה מומלץ לאוהבי ההרפתקאות בגילאי 7 ומעלה.
  • מומלץ לבקר באומגה מעל מפלי הניאגרה בחודשי מאי או ספטמבר מאחר ובתקופה זו מזג האוויר נעים והמקום אינו עמוס מבחינת כמות המבקרים. בחודשי הקיץ של יוני עד אוגוסט הם בדרך כלל העמוסים ביותר מאחר וזו תקופת התיירות באזור.
  • מומלץ להשקיע בביקור באומגה מעל מפלי הניאגרה בין שעה לשעתיים.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם באומגה מעל מפלי הניאגרה עם ביקור בשמורת הפרפרים (Butterfly Conservatory) או מגדל סקיילון (Skylon Tower) הקרובים למקום.
  • הביקור באומגה מעל מפלי הניאגרה מומלץ לילדים מעל גיל 7 מאחר וזהו הגיל המינימלי לרכיבה באומגה.
  • בקרבת האומגה מעל מפלי הניאגרה יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל האומגה ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Vittoria Hotel Suites אשר ממוקם במרחק של 450 מטרים מהאומגה מעל מפלי הניאגרה. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון Sterling Inn & Spa אשר ממוקם במרחק של 0.6 ק”מ מהאומגה. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
  • לא מומלץ להגיע לאומגה מעל מפלי הניאגרה עם רכב מאחר והחנייה יכולה להיות מוגבלת בשעות השיא, והתנועה סביב מפלי הניאגרה עלולה להיות עמוסה. בנוסף, החנייה במקום בתשלום.
  • גיל המינימום לשימוש באומגה מעל מפלי הניאגרה הוא 7 והגבלת המשקל המרבית היא 124 ק”ג.
  • מבוגר חייב ללוות ילדים מגיל 13 ומטה באומגה מעל מפלי הניאגרה.

שאלות נפוצות על אומגה מעל מפלי הניאגרה

הביקור באומגה מעל מפלי הניאגרה מומלץ לאוהבי ההרפתקאות בגילאי 7 ומעלה.

מומלץ לבקר באומגה מעל מפלי הניאגרה בחודשי מאי או ספטמבר מאחר ובתקופה זו מזג האוויר נעים והמקום אינו עמוס מבחינת כמות המבקרים. בחודשי הקיץ של יוני עד אוגוסט הם בדרך כלל העמוסים ביותר מאחר וזו תקופת התיירות באזור.

מומלץ להשקיע בביקור באומגה מעל מפלי הניאגרה בין שעה לשעתיים.

סרטון על אומגה מעל מפלי הניאגרה

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: כל יום בשעות 17:00-11:00.
  • מחיר: נכון לשנת 2023 כרטיס כניסה למבוגר עולה 61.67 דולר.
  • כתובת: 5920 Niagara Pkwy, Niagara Falls, ON L2G
  • דרכי הגעה: באוטובוס ניתן לקחת את קווים 104, 115, 12 או הקו האדום. ב-WEGO ניתן לקחת את הקו הירוק.
  • קישור לאתר הרשמי