מלונות מומלצים באזור אודה זיידה – הרובע הישן

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור הרובע הישן של אמסטרדם: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים באזור אודה זיידה - הרובע הישן של אמסטרדם

Grand Hotel Amrâth Amsterdam

⭐⭐⭐⭐⭐
גראנד הוטל אמראת’ אמסטרדם (Grand Hotel Amrâth Amsterdam) הינו מלון חמישה כוכבים שנמצא במרכז אמסטרדם, ברובע הישן (Oudezijds). רק 5 דקות הליכה מניו מרקט (Nieumarkt) ומכנסיית אאוד קרק (Oude Kerk)… למידע נוסף…

Sofitel Legend The Grand Amsterdam

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון סופיטל לג’נד גרנד אמסטרדם (Sofitel Legend The Grand Amsterdam) הינו מלון חמישה כוכבים הממוקם בלב אמסטרדם. המלון נמצא במיקום של 5 דק’ בלבד מכיכר דאם… למידע נוסף…

NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון אמסטרדם גרנד קרסנאפולסקי (NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky) הינו מלון חמישה כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם, ברובע הישן (Oudezijds)… למידע נוסף…

Radisson Blu Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון רדיסון בלו (Radisson Blu Hotel Amsterdam) הינו מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם. במרחק של 6 דק’ הליכה ניתן להגיע אל כיכר דאם (De Dam) המרכזית. כמו כן… למידע נוסף…

V Nesplein Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון וי נספליין (V Nesplein Hotel) הינו מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם. במרחק הליכה קצר למלון תוכלו למצוא את כנסיית אאוד קרק (Oude Kerk), כיכר דאם (De Dam) המפורסמת… למידע נוסף…

Hotel Luxer

⭐⭐⭐
מלון לוקסר (Hotel Luxer) הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם, ברובע החלונות האדומים. במרחק של 5 דק’ בלבד תוכלו להגיע אל כיכר דאם (De Dam)… למידע נוסף…

Tulip of Amsterdam B&B

מקום האירוח טוליפ אמסטרדם (Tulip of Amsterdam B&B) הינו מלון על בסיס לינה וארוחת בוקר השוכן במרכז אמסטרדם, ברובע הישן (Oudezijds) ובסמוך לרובע החלונות האדומים (De Wallen)… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור אודה זיידה הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה באמסטרדם ומאחר ואנו נכנסים אל האביב כדאי להזמין בו מקומות לינה מראש. אומנם בתחילת החודש אפשר למצוא בו מקומות טובים גם ברגע האחרון, ככל שנתקדם בחודש האפשרויות יהיו מצומצמות יותר, במיוחד מאחר ובסוף מרץ חל השנה חג הפסחא. כדאי לעשות הזמנה מראש בקישור הזה ולבחור באפשרות לינה המציעה ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות עד הרגע האחרון (חשוב רק לשים לב כמובן מהו התאריך האחרון האפשרי לביטול בחינם).

מידע כללי על מלונות באזור אודה זיידה - הרובע הישן

אודה זיידה – הרובע הישן (Oudezijds) הינו הרובע העתיק של העיר והוא חלק מה”צנטרום”, הרובע המרכזי והתיירותי ביותר של אמסטרדם. הצנטרום מחולק לשניים אודה זיידה (הרובע הישן) וניואה זיידה (הרובע החדש) וגבולותיו הן בין תחנת הרכבת המרכזית לתעלת סינגל. אודה זיידה זהו רובע בו תראו הרבה ניגודיות בין ישן לחדש, בין היסטוריה לעתידנות – הן בסגנון הבנייה והן בתרבות. לצד מבנים עתיקים מלפני 600 שנה תמצאו ארכיטקטורה חדשנית, ולצד כנסיות עתיקות תמצאו את רחוב הזונות המפורסם בעולם. זהו ה-רובע לגלות את אמסטרדם ולהבין את מקורותיה של העיר.

אזור אודה זיידה כולל בתוכו גם את רובע החלונות האדומים, ולכן צריך לקחת בחשבון שאם אתם מגיעים כמשפחה לאמסטרדם – אולי עדיף לחפש אזור אחר ללון בו. באזור זה רוב המלונות הם בדרגת שני כוכביםשלושה כוכבים, כאשר היחס בין מלונות לבין דירות הוא פחות או יותר שווה. זהו אזור מומלץ ללינה במיוחד עבור צעירים או עבור זוגות המעוניינים להישאר במרכז העיניינים כל היום וכל הלילה.
בגלל הביקוש הרב והקרבה לאתרים המרכזיים מחירי המלונות בחלק זה של העיר הם יקרים יחסית למלונות באמסטרדם.
באזור זה תהנו מלא מעט מסעדות וקניות, כמו כן במרחק הליכה קצר תגיעו אל כיכר ניו מרקט (Nieuwmarkt), שוק הפשפשים של ווטרלופליין (Waterlooplein flea market) וכנסיית אאוד קרק (Oude Kerk).




המלצות על מלונות באזור אודה זיידה - הרובע הישן של אמסטרדם

  • למי שמעוניין להגיע לאמסטרדם בקיץ – בעונות השיא באזור זה מומלץ להזמין מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים ברגע האחרון.
  • חשוב לדעת שבחלק מהמלונות שנמצאים באזור זה יש קשיי נגישות עם רכב ממונע, עקב העובדה שחלק מאזור זה אינו כולל כבישים המאפשרים כניסת רכבים. לכן אזור זה לא מתאים למי שמתקשה בהליכה. שווה לבדוק זאת עם המלון לפני הזמנה (ראו עוד על נושא זה תחת מלונות באמסטרדם עם נגישות לבעלי מוגבלויות).
  • אזור זה הוא יחסית יקר ללינה – לא מתאים למי שמחפש לינה זולה באמסטרדם. למי שמחפש מלונות קטנים, פונקציונאליים וזולים אנו ממליצים לחפש באזורים אחרים של אמסטרדם (מומלץ לקרוא על כך עוד תחת מלונות זולים באמסטרדם).
  • האזור לא מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר – במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים. למגיעים עם רכב שכור מומלץ לקרוא את העמוד על השכרת רכב באמסטרדם.
  • המלונות באזור זה במיוחד עלולים לסבול מרעש רב מהרחוב. בעיה קשה בעיקר בקיץ. למי שרעש מפריע לו מומלץ לוודא כי יש למלון הנבחר חלונות אטומים לרעש. נקודה זו חשובה בעיקר למחפשים מקומות לינה זולים – מלונות של שלושה כוכבים ומעלה באזורים אילו לרוב כוללים חלונות אטומים לרעש.
  • המלונות באזור זה יחסית יותר קטנים מחלקים פריפריאלים יותר של אמסטרדם. לכן קבוצות גדולות ומשפחות המחפשות דירות אירוח מרווחות יעדיפו לרוב מלונות יותר מרוחקים מאזור זה (ראו עוד תחת מלונות למשפחות באמסטרדם).
  • אזור זה הוא אזור שבחלקו יש בילויים וחיי לילה שוקקים המותאמים גם לתיירים – מתאים מאוד ללינה למי שמחפש להיות קרוב לחיי הלילה. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות תיירים שהדבר לא יהיה נעים להם.
  • אפשרויות לינה מומלצות נוספות הן מקום האירוח Old City Amsterdam B&B (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ואכסניית St Christophers Inn at The Winston (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com