1. עמוד הבית
  2. »
  3. מדריד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סיכומי טיולים במדריד
  6. »
  7. המלצות מהחופשה המושלמת שלנו במדריד – עומרית גניס

המלצות מהחופשה המושלמת שלנו במדריד – עומרית גניס

סיכום זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – מדריד למטיילים – Madrid for travelers

 

מדריד – המלצות! נעזרתי רבות בקבוצה לפני הנסיעה ואני מעלה כאן את ההמלצות שלי מהחופשה המושלמת שלנו בשבוע האחרון (6 לילות).

טיסה

טיסת אל על ישירה במחיר של 313$. הופתעתי לטובה מהשירות האדיב, רמת הנקיון במטוסים וזמני הטיסה שהתקיימו בזמן.




מלון

Petit Palace Triball – מושלם! מיקום מעולה (ממש מול הפריימרק), צוות אדיב ושירותי, רמת תחזוקה ונקיון מעולים. ללא א.בוקר.
שימו לב, ישנם חדרים קטנים שצופים לרחובות הפנימיים וישנם חדרים גדולים יותר שצופים לגראן ויה. היינו בחדר שצופה לגראן ויה- גדול ומרווח. פשוט מושלם.

מסעדות מומלצות

Lateral – זה המקום לטאפסים! אוכל מדהים וטעים!
Bottino – חוויה, אוכל טעים ומסורתי.
בית קפה LA RUE – בחלק מהימים “הלכנו לאיבוד” וכך הגענו אליו. מקום מושלם באוירה שלו, מוזיקה צרפתית והבעלים מקסים. צרפתי במקור. אביו יהודי ויש לו משפחה בישראל. מאוד שמח לפגוש ישראלים. המנות מתבססות על קרפים. חוויה טעימה ומומלצת.
TAPAS SPANA בכיכר אספניה – מומלצת. טאפאסים ובר שהרבה מקומיים מגיעים אליו בשעות הערב המוקדמות. מנה מומלצת- שיפודי אנטריקוט עם צ’יפס ופלפלים קלויים! מעולה!
שוק סאן מיגל – חוויה מהנה מאוד. היצע גדול וטעים של אוכל.

בילויים

פארק רטירו – מהמם. שכרנו אופניים חשמליות ורכבנו ברחבי הפארק. חוויה. שימו לב, קחו איתכם כרטיס אשראי ומס’ דרכון כדי שתוכלו לשכור. התשלום באמצעות מכונה. לאחר מכן ישבנו לנשנש טאפסים בקפה שמול הפארק.

כדורגל

משחק כדורגל ריאל מדריד שהיה ביום ראשון. חוויה גם למי שלא חובב כדורגל, כמוני.

ארמון המלך

מדהים וקל להגיע ברגל.

קפיטל מועדון ריקודים

7 קומות של מועדון, כאשר בכל קומה סגנון שונה של מוזיקה. גם בגילנו המופלג מומלץ. יש קופון שאפשר להוריד מהאתר שלהם, מזכה בהנחה בכניסה וב- 2 משקאות חינם לכל אחד.

שופינג

שופינג, שופינג ועוד שופינג! בתקופת הסיילים! מטורף! לכל הגילאים ובמחירים נמוכים מאוד. ממליצה להתרחק מאיזור הגראן ויה ולצאת לרחובות הפנימיים. המדרחוב שנמצא בין מקדונלס הגדול ואדידס המרכזי והמדרחוב מולו מומלצים. בכלל, כל הרחובות הפנימיים של כיכר סול וכיכר סאן מיגל.
אם בכל זאת נשארים באזור הגראן ויה, ללכת לחנויות בשעות הבוקר כשהכל עוד מסודר ואין עומס של אנשים. במיוחד בפריימרק- רק בבוקר.
והכי חשוב! להגיע עם מינימום משקל במזוודות.

רחובות מומלצים לנעליים:

carretas -מומלץ מאוד!
mayor
arenal

סיור לטולדו

חובה! טולדו יפייפיה! את הסיור לקחנו דרך רגוניס והיה נהדר. בדרך כלל אנחנו נוהגים לטייל לבד, אך הפעם היה לנו חשוב לשמוע על התרבות, ההיסטוריה והסיפורים שמאחורי המבנים והמקום. עלות הסיור – 65 יורו לאדם. סיור של יום שלם. ממש מומלץ.

טולדו

החזר מס

מעל 90 יורו בקניה באותה רשת. אם ביצעתם רכישה באותה רשת בימים שונים, תבקשו לאחד את הקבלות (בשירות הלקוחות של הרשת).
בשדה התעופה יש עמדה בכניסה שבה צריך להחתים את הקבלות. תעשו את זה לפני הצ’ק אין. אני הגעתי מוקדם יותר כדי להספיק. אחרי הצ’ק אין כשעולים לדיוטי פרי ליד הסטארבקס יש את העמדות של 2 החברות שמחזירות את הכסף. גלובל בלו ועוד חברה שאינני זוכרת את שמה. ההחזר הוא במזומן (יורו, דולר או ש”ח, תלוי באיזו חברה).




מקווה שעזרתי כמו שנעזרתי. תחרשו את מדריד ברגל, כך תגלו הרבה מקומות יפים. אותנו מדריד הפתיעה, חשבתי שאחרי ניו יורק לא אצליח להתאהב וזה קרה ובגדול! מחכה לפעם הבאה!
חופשה מהנה למי שטס!