מלונות מומלצים ליד כיכר אספניה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם מלונות ליד כיכר אספניה בברצלונה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים ליד כיכר אספניה במדריד

Suites Viena Plaza de España

⭐⭐⭐
מלון סרקוטל סוויטס וינה הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם ברובע ארגואלס במדריד. כיכר אספנייה, כיכר סנטה אנה (Plaza Santa Ana) והגראן ויה (Gran Vía)… למידע נוסף…

Casón del Tormes

⭐⭐⭐
מלון קאסון דל טורמס (Casón del Tormes) הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם במרכז מדריד. מצידו האחד פלאזה דה אספנייה (Plaza de España), ומצידו השני הארמון… למידע נוסף…

Exe Suites 33

⭐⭐⭐
אקסה סוויטס 33 (Exe Suites 33) הינו מלון שלושה כוכבים, ממוקם במרכז מדריד, במרחק 100 מטרים מ כיכר ספרד (Plaza de Espana), בבניין משומר מהמאה ה-19… למידע נוסף…

Apartosuites Jardines de Sabatini

מלון אפארטוסוויטס חארדינס דה סאבאטיני (Apartosuite Jardines de Sabatini) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. אל מול מקום האירוח ממוקם הארמון המלכותי… למידע נוסף…

Courtyard by Marriott Madrid Princesa

⭐⭐⭐⭐
מלון קורטיארד מאריוטט מדריד פרינססה (Courtyard by Marriott Madrid Princesa) נמצא במדריד, ברובע אורגואלס (Argüelles District) שבמרכז העיר. המלון שוכן ממש בסמוך… למידע נוסף…

Hotel Santo Domingo

⭐⭐⭐⭐
מלון סנטו דומינגו (Hotel Santo Domingo) ממוקם ממש במרכז העיניינים. המלון נמצא במרחק של 5 דקות הליכה משדרת גראן ויה (Gran Via Avenue) ,מתיאטרון ריאל… למידע נוסף…

Hotel Indigo Madrid – Gran Via

⭐⭐⭐⭐
מלון אינדיגו מדריד – גראן ויה (Hotel Indigo Madrid – Gran Via) הינו מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז מדריד. בקירוב למלון נמצא הגראן ויה (Gran Via)… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור כיכר אספניה הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה במדריד ומאחר ואנו נכנסים אל האביב כדאי להזמין בו מקומות לינה מראש. אומנם בתחילת החודש אפשר למצוא בו מקומות טובים גם ברגע האחרון, ככל שנתקדם בחודש האפשרויות יהיו מצומצמות יותר, במיוחד מאחר ובסוף מרץ חל השנה חג הפסחא. כדאי לעשות הזמנה מראש בקישור הזה בו אופציות רבות עם אפשרות ביטול בחינם - כך שתוכלו להיות עם ראש שקט מצד אחד, אבל לשמור על גמישות מצד שני.

מידע כללי על מלונות ליד כיכר אספניה

כיכר ספרד (Plaza de Espana) היא אחת מהכיכרות הגדולות והפופולריות במדריד ומהמפורסמות שבכיכרות ספרד. הכיכר מהווה מקום מרגוע נפלא במהלך שעות היום.

כיכר ספרד (Plaza de Espana) היא אחת מהכיכרות הגדולות והפופולריות במדריד ומהמפורסמות שבכיכרות ספרד. אחד המראות המיוחדים של העיר הוא להגיע לכיכר זו ביום שטוף שמש ולראות כיצד ההכיכר מתמלאת ברוכלי רחוב, תיירים ומקומיים שמשתזפים למגע קרני השמש הספרדית המלטפת.

אזור כיכר אספניה והחלק של הגראן ויה שקרוב אל הכיכר (ככר אספניה נמצאת בקצה של הגראן ויה, להגיע למרכז גראן ויה מהכיכר דורש בערך 10 דקות) הם נקודה מעולה ללינה במדריד – היא מומלצת למי שמעוניין להיות קרוב לאתרים המרכזיים של העיר העתיקה, להיות נגיש לתחבורה ציבורית (הכיכר היא נקודת הצטלבות של כמה קווי מטרו, ואוטובוס. היא מעולה למי שבא לראות בעיר משחק בסנטיאגו ברבנאו, קו עשר המוביל לאצטדיון עובר בכיכר זו – מומלץ לקרוא על כך עוד תחת כדורגל במדריד, כרטיסים לריאל מדריד). אזור זה מאפשר למצוא מלונות בכל הרמות המאפשרת להוזיל במעט במחירים.
באזור הכיכר ישנו ריכוז גבוהה של מלונות בכל הרמות, ממלונות זולים כמו מלונות שני כוכבים מלון LM רומס (LM Rooms), מלונות שלושה כוכבים, למשל מלון קאסון דל טורמס (Casón del Tormes), לצד מלונות יוקרתיים למשל מלון ארבעה כוכבים מלון סנטו דומינגו (Hotel Santo Domingo).




המלצות על מלונות ליד כיכר אספניה במדריד

  • זה הוא אזור מאוד פופלארי ללינה למי שרוצה להיות קרוב למרכז העניינים אך לא להיות במרכז העיר העתיקה וכך לשיג מחירים טובים יותר למלונות (ראה גם מלונות זולים במדריד). בגלל היתו אזור זול יותר, נגיש יותר ומרווח יותר בהשוואה למלונות בעיר העתיקה של מדריד – הוא אהוב מאוד על משפחות המבקרות בעיר.
  • יתרונו הגדול של אזור זה הוא בנגישות שלו (הכיכר היא מוקד תחבורתי) וקרובה לכל מקום – ממנה נוח למשל להגיע בנסיעה ללא החלפות לסנטיאגו ברנבאו (מה שהופך את הכיכר לאופציה מומלצת למחפשים מלונות לחופשת כדורגל).
  • בקיץ מומלץ להזמין באזור זה מלונות מראש.
  • קחו בחשבון שהמלונות מצפון לכיכר יהיו לרוב – מרווחים יותר, רחוקים יותר מהמרכז וזולים יותר בהשוואה למלונות שנמצאים מדרום לה.
  • המלונות באזור מאוד קשים להגעה עם רכב פרטי. לרובם אין חניה ואילו שמחזיקים חניה פרטית או נמצאים ליד תחנה ציבורית דורשים תוספת יקרה לחניית הרכבים. לכן האזור אינו מתאים למי שמגיע עם רכב שכור (למידע נוסף על השכרת רכב, ראה השכרת רכב במדריד והשכרת רכב בספרד). למי שמיגע עם רכב מומלץ לחפש מקומות אחרים ללינה בהם יש אפשרות למצוא חניה בחינם או בתשלום סביר ראה עוד תחת מלונות עם חניה במדריד.
  • אפשרויות לינה מומלצות נוספות הן בית ההארחה CH Otello Rooms (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ומלון Hotel Atlántico (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com