מלונות מומלצים באזור הגראן ויה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור הגראן ויה במדריד: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים באזור הגראן ויה במדריד

Hotel Santo Domingo

⭐⭐⭐⭐
מלון סנטו דומינגו (Hotel Santo Domingo) ממוקם ממש במרכז העיניינים. המלון נמצא במרחק של 5 דקות הליכה משדרת גראן ויה (Gran Via Avenue) ,מתיאטרון ריאל… למידע נוסף…

Madrid Motion Hostels

אכסניית מדריד מושן (Madrid Motion Hostels) ממוקמת במיקום מרכזי שיאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של מדריד כמו למשל פלאזה מאיור המלון… למידע נוסף…

The Principal Madrid

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון הפרינסיפל מדריד (The Principal Madrid) הינו מלון בוטיק בדרגת חמישה כוכבים אשר שוכן באזור רטירו-פראדו שבמדריד, סמוך לשדרות גראן ויה (Gran Via)… למידע נוסף…

Hotel Indigo Madrid – Gran Via, an IHG Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון אינדיגו מדריד – גראן ויה (Hotel Indigo Madrid – Gran Via) הינו מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז מדריד. בקירוב למלון נמצא הגראן ויה (Gran Via)… למידע נוסף…

Praktik Metropol

⭐⭐⭐
מלון פרקטיק מטרופול (Praktik Metropol) הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם במרכז מדריד. כיכר סנטה אנה (Plaza Santa Ana) ו-גראן ויה (Gran Vía) נמצאים במרחק הליכה של… למידע נוסף…

Hotel Atlántico

⭐⭐⭐⭐
מלון אטלנטיקו (Hotel Atlántico) הוא מלון ארבעה כוכבים מצויין ופופלארי מאוד בעיר מדריד. המלון ממוקם באחד האזורים המרכזיים ביותר – על הגראן… למידע נוסף…

Exe Suites 33

⭐⭐⭐
אקסה סוויטס 33 (Exe Suites 33) הינו מלון שלושה כוכבים, ממוקם במרכז מדריד, במרחק 100 מטרים מ כיכר ספרד (Plaza de Espana), בבניין משומר מהמאה ה-19… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור הגראן ויה הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה במדריד ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו אופציות רבות עם אפשרות ביטול בחינם - כך שתוכלו להיות עם ראש שקט מצד אחד, אבל לשמור על גמישות מצד שני.

מידע כללי על מלונות באזור הגראן ויה

הגראן ויה – הרחוב השוקק של מדריד ואזור הבילויים והקניות החשוב ביותר בעיר.

הגראן ויה הינו רחוב מפורסם במדריד, הוא מאכלס מספר רב של מלונות לתיירים ובתי בילויים רבים – במיוחד בתי קולנוע גדולים. אך מה שהופך את הרחוב לכה מיוחד הוא ללא ספק הסגנון הארכיטקטוני של רבים מהבניינים הגדולים המצויים בו. תוך הליכה ברחוב ההומה אל תשכחו להביט מעלה לפחות פעם אחת כדי להתפעם מהעיצוב המפואר של המבנים העצומים.

הגראן ויה והרחובות הקרובים אליו הם אופציה מעולה ללינה במדריד במחיר סביר אך עם קרבה לכל האתרים המרכזיים ונגישות תחבורתית נוחה. באיזור יש מספר לא מבוטל של דירות אירוח, מה שהופך אותו לאיזור אידיאלי ללינה עבור משפחות עם ילדים (למידע נוסף על מלונות למשפחות במדריד). כמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון מלונות בדירוג של שני כוכבים ושלושה כוכבים, כלומר מדובר בלינה מעט זולה יותר ביחס למרכז מדריד (למידע נוסף על מלונות לחופשה זולה במדריד).
בין המלונות המומלצים באיזור ניתן להזכיר למשל את מלון ספלנדום סוויטס גראן ויה (Splendom Suites Gran Via), מלון רום מייט אוסקר (Room Mate Oscar), מלון פוראבר אפרטמנטס מדריד (Forever Apartments Madrid) ומלון הפרינסיפל מדריד (The Principal Madrid).




המלצות על מלונות באזור הגראן ויה במדריד

  • אזור הגראן ויה הוא אזור נרחב – השדרות ארוכות מאוד ויש הבדלים מהותיים ברמת המלונות מבחינת אזורים. ככלל ככל שהמלונות יהיו קרובים יותר לאזור מרכז השדרות לכיוון כיכר דל סול) הם יהיו מבוקשים יותר ויקרים יותר. מלונות מזרחיים יותר שיהיו ממוקמים יותר לכיוון הפראדו יהיו לרוב מרווחים יותר. מלנות שנמצאים מצפון לשדרות יהיו כמעט תמיד זולים יותר ממלונות דומים שנמצאים מדרום להם (הכוונה לא למלונות שנמצאים על השדרות עצמם אלא על מלנות הנמצאים בטווח של 300-400 מ’ לכל כיוון). לכן למי שמחפש יותר להיות במרכז העניינים התיירותי ומוכן לשלם על כך במחיר ובצפיפות אנו ממליצים ללכת למלונות הנמצאים באזור מרכז השדרות וסמוך להם מיכוון דרום (ראו למשל העמוד עוסק במלונות ליד פורטאה דל סול ישנו ריכוז גבוהה של מלונותבין הכיכר לשדרות). למשפחות או למי שמחפש מלונות או דירות זולות יותר שיהיו קרובות למרכז התיירותי אך מוכן שהן לא יהיו ממש במרכז אלא במרחק הליכה / נסיעה קצר – אנו ממליצים על מלונות יותר לכיוון כיכר אספניה או על מלונות באזור בו השדרות פוגשות את אזור הפראדו (ראו גם מלונות באזור הפראדו).
  • כל מי שמעוניין ללון באיזור בקיץ – זוהי עונת השיא באיזור זה, לכן מומלץ להזמין חדר/ים מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים גם ברגע האחרון.
  • יש לקחת בחשבון כי אזור זה יחסית יקר ללינה ולכן פחות מתאים למי שמחפש לינה זולה במדריד.
  • אזור זה אינו מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר, במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים (ראה מידע נוסף תחת מלונות עם חניה במדריד).
  • אזור זה מציע אפשרויות בילוי וחיי לילה שוקקים המתאימים גם לתיירים, לכן זהו אזור מתאים מאוד למי שמחפש לינה בעלת גישה לחיי לילה.
  • המלונות באזור זה עלולים לסבול מרעש רב מהרחובות הסמוכים, בעיה זו מתעצמת בעיקר בקיץ. למי שהרעש מפריע לו אך עדיין מעוניין ללון באזור מרכזי – מומלץ לוודא טרם ההזמנה כי למלון הנבחר יש חלונות אטומים לרעש.

טיפים והמלצות של גולשים על מלונות באזור הגראן ויה:

  • לדעתי רצוי לקחת מלון שנמצא כמה שיותר קרוב לפוארטה דל סול/גראן ויה גם אם המלונות לא שיא השלמות, חוסך המון. קל מאוד להתמצא במדריד, אפשר ואף מומלץ לטייל רק ברגל,אין ממש צורך בתחבורה. עם מיקום באזור שצויין כל האטרקציות ממוקמות עד רבע שעה הליכה (המלצה זו עלתה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – מדריד למטיילים).



Booking.com