חוות דעת על מלון Petit Palace Alcala

שאלה:

נשמח להמלצות על מלון Petit Palace Alcala.

תודה!




תשובה:

אם אנו מדברים על מלון זה – https://booki.ng/2AHvkxn, אז יש לנו עליו כמה ביקורות בודדות טובות ונשמח מאוד לעוד חוות דעת עליו מכם כשתחזרו.
מה שאנו יכולים להגיד על המלון כרגע, זה שכמו כל המלונות של הרשת הוא מלון מעולה לתיירים שרוצים מלון נעים ללון בו ואז לטייל בעיר.
ביחס למלונות אחרים ברשת הוא קצת יותר יוקרתי וממוקם בנקודה מרכזית מאוד במדריד – בין העיר העתיקה לאזור הפראדו על יד הגארן ויה. מסיבה זו הוא עולה קצת יותר ממלונות אחרים ברשת.
אנו ממליצים לקרוא כאן על מלונות באזור: https://bit.ly/2DEA70Y

 
מתנצל על שגיאות הכתיב,
לכל שאלה, התייעצות ובקשה אפשר לפנות אליי במייל זה

Ohad Shaked  אוהד שקד
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על

תשובות נוספות שעלו לשאלה זו:

  • אנחנו היינו באלקלה והיה מעולה!
  • הפטיט מלון מקסים. מיקום מעולה, הכי מרכזי שיש, נקי, יחס אדיב וארוחת בוקר טעימה. בקשר לגודל החדרים. אין לי מושג מה הסטנדרטים שלך ל”חדר גדול”, החדר סביר לגודל חדר בבית מלון.
  • חדרים קצת קטנים, אבל מיקום הכי פצצה שיש. ארוחת בוקר מעולה וגם השירות וכמובן נקי. צריך להביא פן. לקחנו מהשדה מטרו, זה ממש פשוט. צריך להחליף 2 קווים אבל בעצם משלמים על נסיעה אחת. אנחנו ישנו בפטיט פאלס קליפר.יש שניים.
    • יש מוניות בכמויות ביציאה מהשדה. מחיר אחיד של 30€.
  • פטיט פאלאס רשת מצויינת. לגבי הגעה מהשדה ואל השדה, המטרו מצויין ועולה הרבה פחות ממונית. קו 8 משדה התעופה עצמו הישר לעיר.
  • המלון מעולה! המיקום מעולה! נקי מאוד. היינו בחדר עם מרפסת קטנטנה אז הוא גדול ונוח. קרוב מאוד להכל. ליד יש מסעדת טאקוס משהו משהו, ממש מומלץ. ארוחת בוקר סבבה לגמרי.
  • שהינו חמישה ימים במדריד במלון Petite palace alcala. זאת רשת של מלונות במדריד, אנחנו סגרנו את המלון עם המיקום הכי מרכזי שאפשר, ברחוב שמחבר בין הגראן ויה לפוארטה דל סול. ממש ממול המלון ממוקם סניף של סטארבקס ששירת אותנו היטב כל בוקר. השירות במלון מעולה וארוחת הבוקר גם כן. החדרים די קטנים, אבל היינו רק שתי בנות אז הסתדרנו. שווה את זה לגמרי!