מתי הרכבל במדריד פעיל?

שאלה שנשאלנו במייל בנובמבר 2021 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

שם: אביחי

אימיילzeltXX@gmail.com

פנייה: ראיתי באינטרנט על הרכבל במדריד, ולא הצלחתי להיכנס לאתר ולראות מתי הוא פתוח ואיך להזמין כרטיס, ולא הבנתי אם בחורף הוא עובד. הייתי שמח לקבל תשובות.




תשובה

שלום אביחי,

קיבלתי את פנייתך לגבי מדריד.
הרכבל של מדריד לא פועל בחודש נובמבר כלל ובחודש דצמבר הוא פועל בימים מסוימים בלבד. מצרפת קישור לאתר הרכבל (בספרדית בלבד לצערי) בו תוכל לראות את התאריכים בהם הרכבל פעיל ובאילו שעות. תאריך הצבוע בתכלת – זהו יום בו הרכבל לא פעיל, תאריך שצבוע באדום אומר שהרכבל פעיל בו בשעות 16:00-11:00, תאריך שצבוע בירוק אומר שהרכבל פעיל בו בשעות 18:00-11:00.
ניתן לרכוש כרטיסים לרכבל בקופות הרכבל בתחנת Rosales and Casa de Campo stations.

שאלה

תודה רבה.
הייתי שמח לקבל אולי המלצות אחרות לגבי דברים נחמדים במדריד ל2 אחים- בן 22 ואח בן 14.
בנוסף לגבי הגן חיות והאקווריום של מדריד- מה השעות פתיחה שלו בחודש נובמבר?

תודה והמשך יום טוב.

תשובה

היי אביחי,

גן החיות והאקווריום של מדריד פתוחים בכל ימות השבוע בחודש נובמבר. בימים שני עד שישי בין השעות 17:00-11:00, ובימים שבת וראשון בין השעות 18:00-11:00.
מבחינת מה לעשות במדריד – יש א מעט מקומות ללכת אליהם ולראות בעיר עצמה וגם מסביבה, אנו לא בונים מסלולים וקשה לי להמליץ על מקום מסוים בלי לדעת מה מעניין אתכם ומה אתם רוצים לראות בעיר.
ממליצה להסתכל בעמוד אתרים מרכזיים במדריד – תחתיו תוכלו לראות את כל האתרים בעיר ובסביבתה שערכנו עליהם סקירה, אותו הדבר תקף גם לגבי העמוד אטרקציות במדריד. בנוסף ממליצה להסתכל בסיכומי הטיולים שגולשי האתר כתבו לאחר ביקור בעיר ובמיוחד:

המלצות ומסלול טיול – מורן וידלץ
טיול משפחתי במדריד – ליבנת לברן

גן החיות של מדריד - בין המקומות הבודדים באירופה שתמצאו דובי פנדה ענקיים  (צילום: מתוך האתר הרשמי של גן החיות)גן החיות של מדריד – בין המקומות הבודדים באירופה שתמצאו דובי פנדה ענקיים (צילום: מתוך האתר הרשמי של גן החיות, רישיון)

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על




מפה

[wpgmza id=”2″ cat=”5″ marker=”326″ zoom=”15″]