מלונות מומלצים למעשנים בלונדון

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור למעשנים למצוא את המלון המתאים ביותר בלונדון: מלונות מומלצים, למה לשים לב? ומה החלופות לחדר מעשנים?

4 מלונות מומלצים למעשנים בלונדון

Holiday Inn London Bloomsbury

⭐⭐⭐⭐
מלון הולידיי אין לונדון בלומסברי (Holiday Inn London Bloomsbury) ממוקם בין הווסט אנד (West End) ובין הסיטי של לונדון (City of London), במרחק של כ-1.1 ק”מ מתחנת הרכבת סנט פנקראס (St Pancras). למידע נוסף…

Holiday Inn Express London – ExCel

⭐⭐⭐
מלון הולידיי אין אקספרס לונדון – אקסל (Holiday Inn Express London – ExCel) ממוקם בלב הדוקלנדס (Docklands) בלונדון, במרחק של 10 דקות הליכה ממרכז התערוכות אקסל (ExCel) ובמרחק של 20 דקות נסיעה ברכבת מנמל התעופה לונדון סיטי (London City). למידע נוסף…

Sanderson, A Morgans Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון סנדרסון, אה מורגנ’ס (Sanderson, A Morgans Hotel) בעל העיצוב הייחודי המדהים, נמצא במרחק של כ-2 דקות הליכה מרחוב אוקספורד (Oxford). חדרי המלון המרווחים והמעוצבים מתפארים בנוף פנטסטי ייחודי של לונדון, טלוויזיות HD וסדינים מכותנה מצרית. למידע נוסף…

The May Fair Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון דה מיי פייר (The May Fair Hotel) הינו מלון מפואר, ברמה של 5 כוכבים. המלון ממוקם בליבה של שכונת מייפייר (Mayfair) אשר נמצאת בצפון לרובע ווסטמינסטר (Westminster). למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב הגיע ואיתו כמות הולכת ועולה של תיירים המגיעים לחופשה בלונדון והביקוש למקומות לינה עולה גם הוא - במיוחד באזורים הנחשבים, בסופי שבוע וסביב חג הפסחא בסוף מרץ. על מנת להישאר עם מגוון אופציות לבחירה כדאי להזמין מקום לינה מראש, במיוחד אם מחפשים מקום לינה אשר מאפשר עישון - בין אם באזור עישון או במפרסת. אנו ממליצים להזמין מראש בקישור הזה בו מקומות לינה עם אפשרות ביטול בחינם, כך שתוכלו להיות בראש שקט שמצאתם מקום שמתאים לכם, אבל לשמור על גמישות במידה ויהיו שינויים בחופשה או אם תמצאו מקום לינה אחר שמתאים לכם יותר.

מידע כללי על מלונות מומלצים למעשנים בלונדון

בשנים האחרונות אירופה בכלל וגם לונדון בפרט מתנקה ממעשנים, ולמצוא חדר במלון המאפשר עישון הופך למשימה לא פשוטה בכלל. גם בגלל ביקוש ושל לקוחות לחדרים ללא עישון וגם בגלל גלאי העשן המותקנים ברוב החדרים ואינם מספיק רגישים להבחנה בין סיגריה לבין שריפה.
כיום רוב המלונות בלונדון כלל לא מאפשרים את האופציה לעשן בחדרים ולרוב תאלצו להסתפק באזור מעשנים במקרה הטוב, או לצאת החוצה במקרה הפחות טוב.

אז מה האופציות העומדות בפני האורח חובב הסיגריות?
במקרים מעטים מאוד תצליחו למצוא חדר ובו קיימת האפשרות לעשן בתוך החדר, כמו מלון הולידיי אין לונדון קינגס קרוס / בלומסברי (Holiday Inn London Kings Cross / Bloomsbury) המציע חדרים ייעודיים למעשנים וללא מעשנים. חשוב מאוד לסמן בהזמנה שאתם מעוניינים בחדר למעשנים. לרוב במלונות בהם קיימת מרפסת בחדר אין בעיה לעשן, אך העישון מותר רק במרפסת, ולא בשטח החדר.
אפשרות נוספת היא אזור עישון שמוגדר מראש ככזה (לעיתים בכל קומה יהיה אזור שכזה, לעיתים רק במיקום אחד ספציפי בבניין). אך שימו לב, יש גם מלונות שלא יאפשרו כלל עישון בשטחם ויבקשו מכם לצאת אל מחוץ למלון, מה שהופך להיות לא כל כך נחמד בימי הגשם הכבד של לונדון.
במידה והינכם מעשנים – מומלץ לבדוק טרם ההזמנה אם קיים במלון אזור המיועד לעישון.

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות למעשנים בלונדון

מלונות מולמצים למעשנים על ידנו באיזור לונדון סיטי הינם:
(בכל המלונות חל איסור עישון בחדרים אך המלונות הללו מציעים חדרים עם מרפסת.)

Crowne Plaza London Kings Cross - ממוקם צפונית ללונדון סיטי, ברדיוס של 10-15 דקות הליכה ממוקמות 5 תחנות טיוב שונות.

Apex Temple Court Hotel - ממוקם בלונדון סיטי, 10 דקות הליכה מנהר התמזה. 8 דקות הליכה מתחנת הטיוב Temple בה עוברים 2 קווים.

Apex City Of London Hotel - ממוקם גם בלונדון סיטי, אבל קצת יותר קרוב אל מצודת לונדון וגשר לונדון. 4 דקות הליכה מתחנת הטיוב Tower Hill בה עוברים 2 קווים. מבחינת מיקום - הוא הכי אטרקטיבי מכל המלונות המוצעים פה.

מלונות מומלצים על ידנו למעשנים באיזור ההייד פארק:
(לכל המלונות הללו יש איסור עישון בחדרים אך הם מציעים חדרים עם מרפסת.)

DoubleTree by Hilton London - Hyde Park - ממוקם בחלקו הצפון-מערבי של הייד פארק, 5 דקות הליכה מתחנת הטיוב Notting Hill Station בה עוברים 3 קווי טיוב שונים.

The Leonard Hotel :
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מהייד פארק, 2 דקות הליכה מרחוב אוקספורד, רבע שעה הליכה ממוזיאון שרלוק הולמס ו20 דקות הליכה מפארק ריג'נטס ומוזיאון מאדאם טוסו.

המלונות המומלצים על ידנו למעשנים באזור רחוב אוקספורד הינם:
(בכל המלונות חל איסור עישון בחדרים אך המלונות הללו מציעים חדרים עם מרפסת.)

Amba Hotel Marble Arch:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מרחוב אוקספורד, 5 דקות הליכה מהייד פארק, ו15-25 דקות הליכה ממוזיאון שרלוק הולמספארק ריג'נטס וגרין פארק.

The Mandrake Hotel:
מדובר במלון בעל דירוג של חמישה כוכבים. המלון נמצא במרחק שתי דקות הליכה מרחוב אוקספורד, 5 דקות הליכה מאזור הסוהו, 9 דקות הליכה מהמוזיאון הבריטי, 13 דקות הליכה מכיכר לסטר, רבע שעה הליכה מהגלריה הלאומית וכיכר טרפלגר.

The Leonard Hotel :
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 2 דקות הליכה מרחוב אוקספורד, 5 דקות הליכה מהייד פארק, רבע שעה הליכה ממוזיאון שרלוק הולמס ו20 דקות הליכה מפארק ריג'נטס ומוזיאון מאדאם טוסו.

המלצות על מלונות למעשנים בלונדון

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com