האם כדאי למשפחה עם ילדים לרכוש אויסטר כשישנים בzone 4?

שאלה שנשאלנו במייל בינואר 2020 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

שם: יאנה

אימייל: XX@gmail.com

פנייה: 
שלום,
ראשית כל תודה רבה על האתר! מעוניינת לשאול שאלה בקשר לאויסטר . אנחנו זוג + 2 ילדים מתחת לגיל 12. המלון שלנו נמצא בZONE 4  . האם כרטיס האויסטר מכסה את האיזור או לא ? מה זה הכרטיס השבועי ? ואיך ניתן לצרף אותו לאויסטר ? 
תודה




תשובה

שלום יאנה,

קיבלתי את פנייתך לייעוץ ללונדון.

באופן כללי, ילדים מתחת לגיל 11 אינם מחויבים בתשלום בתחבורה הציבורית בלונדון וילדים בין גיל זה לבין גיל 16 זכאים לחצי מחיר.

מבחינת כרטיסי הנסיעה: בלונדון שני כרטיסי נסיעות עיקריים – אויסטר וטראוול קארד. מבחינת איזה מהם הכי עדיף ומשתלם הדבר תלוי בעיקר בכמות הנסיעות שאתם מתכננים לעשות ביום. כאשר מדובר על מעל לשלוש נסיעות ביום במשך חמישה ימים רצופים כרטיס הטראוול קארד השבועי יוצא משתלם יותר פייר נסיעה מאשר כרטיס אויסטר. השילוב של שניהם הוא פשוט תוכנית של טראבל קארד אשר טעונה על גבי כרטיס אויסטר.

יש לקחת בחשבון שלכל כרטיס יש גם את היתרונות שלו – האוסיטר לא מוגבל לנסיעה גם בשעות שיא והטראוול קארד (כאשר רוכשים אותו בתחנת הרכבת העילית) יכול להקנות כניסה במחיר 1+1 לכמה מהאתרים המרכזיים בעיר. מצד שני לכל כרטיס יש גם את החסרונות שלו – קבלת כרטיס אויסטר מותנת בפיקדון אותו מקבלים כשמחזירים את הכרטיס, ועל מנת להוציא את הטראוול קארד יש להגיע עם תמונת פספורט.

לכן אין המלצה גורפת על איזה מבין הכרטיסים עדיף והדבר תלוי באופן ספציפי בתוכנית שלכם לביקור ולתדירות השימוש שתעשו בתחבורה הציבורית.

כך או כך רוב האתרים המרכזיים נמצאים באזורים 1-2 (מלבד גריניץ’ ושדות התעופה) אבל מאחר והמלון נמצא באזור 4 ניתן לרכוש כל אחת מהאפשרויות האלו בעבור אזורים 4-1.

תוכל לקרוא עוד על כרטיסי הנסיעה ועל תחבורה ציבורית בלונדון בקישור הזה.

 

למתכננים חופשה בלונדון, אנו ממליצים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה

מומלץ להציץ גם בעמוד זה: ריכוז הנחות וקישורים מומלצים לחופשה בלונדון

רכבת בתחנת טיוב של לונדון  (צילום מקורי)רכבת בתחנת טיוב של לונדון (צילום מקורי)

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על

הזמנת כרטיסי הנחות משולבים לאטרקציות בלונדון




מפה

[wpgmza id=”5″ cat=”5″ marker=”507″ zoom=”13″]