טיסות וחבילות ללונדון עם איסתא

מבט כללי על איסתא

איסתא היא אחת מחברות שיווק התיירות הגדולות והחשובות בארץ, היא מספקת שירותי תיירות בארץ ובעולם ומפעילה את שירותי איסתא ספורט, שמספקים חבילות ספורט ומוסיקה ברחבי העולם – כאשר לונדון היא יעד מרכזי שלה לסוג תיירות זה (ראה הופעות בלונדון). איסתא מציע לגולש מגוון חבילות נופש בלונדון במגוון רמות של מלונות, בעיקר בין שני כוכבים ועד ארבעה כוכבים.

איסתא מספקת מערכת נוחה במיוחד לחיפוש טיסות (כולל חיפוש גמיש), ומציעה לא פעם הצעות מחיר משתלמות ביותר. תוכלו להזמין חבילה באתר איסתא (לפעמים משתלם ולפעמים לא – אפשר להתייעץ ובכלל לבקש עזרה בהזמנה בטופס מתחת) או להזמין טיסה באתר ומלון בנפרד (תוכלו להיעזר במנוע חיפוש המלונות שלנו שיקל עליכם במציאת המלון המתאים לכם).

לאיסתא יש שירות לקוחות לזמן חירום – שלקוחות שנמצאים בעיר יכולים לפנות אליה בכל בעיה בזמן השהות בעיר.




סוגי חבילות של איסתא ללונדון

איסתא משווקת חבילות רגילות (מלונות הנעים בין שני כוכבים לארבעה כוכבים), חבילות נושא כמו חבילות ספורט (למשחקים בליגה האנגלית, ראה גם כדורגל בלונדון) וחבילות הופעות ומחזות זמר.

חברות הטיסה עימן עובדת החברה לטיסות ללונדון

  • בריטיש איירלינס (British Airways):

​חברת התעופה הלאומית של בריטניה מקיימת טיסות סדירות ללונדון על בסיס יומי.

  • אייר פראנס (Air France):

​ אייר פראנס היא חברת הטיסות הלאומית של צרפת. החברה מפעילה קו כמעט ויומי מתל אביב (ישראל) ללונדון (אנגליה). המחירים לרוב מאד משתלמים לצד איכות טיסה ושירות גבוהים.

איסתא משווקת טיסות אל- על ללונדון. הטיסות יוצאות על- בסיס כמעט ויומי. שימו לב שטיסות אל -על הן לרוב טיסות ישירות, ללא עצירות ביניים.

  • טורקיש איירליינז (Turkish Arilines):

​איסתא משווקת חבילות רבות וזולות של החברה הלאומית התורכית. שימו לב שמדובר באיכות שירות נמוכה יותר מזו האירופאית המוכרת לנו ולעיתים קרובות כוללת עצירת ביניים בשדה התעופה של איסטנבול

  • יוקריין אינטרנשיונאל (Ukraine International):

​זוהי חברת התעופה הלאומית של אוקראינה. איסתא משווקת את הטיסות של החברה הנ”ל, שהן לרוב הזולות ביותר שתוכלו למצוא ללונדון. שימו לב שבכמעט כל הטיסות שמציעה החברה הנ”ל יש עצירת ביניים בקייב (עיר הבירה של אוקראינה) חלקן גם עם עצירות בוארשה.

המלונות המרכזיים איתם איסתא עובדת בלונדון

רשימת המלונות המרכזיים בלונדון איתם איסתא עובדת בחבילות הנופש שלה בעיר (לכל מלון יש קישור למידע בעברית והשוואת מחירים להזמנתו בנפרד על מנת שתוכלו לחשב ולבחור האם להזמין חבילה או מלון וטיסה בנפרד).

מלון שלושה כוכבים, הממוקם ברחוב שקט לצד מרכזי קניות. מציע חופשה רגוע לצד מגוון גדול מאד של חנויות, מסעדות ובארים. במקום חדר כושר ובריכה מפוארים. המלון ממוקם באזור הקמדן שבלונדון, שהוא אזור תיירותי ומרתק. מומלץ למי שרוצה ללון בתוך העיר במחיר שפוי! (למידע על המלון ולהשוואת מחירים עליו במערכת שלנו).

מלון שני כוכבים, אך תואם את הסטנדרט הלונדוני. המלון כולל כניסה מפוארת ובר יינות מהודר. מתאים למי שמעוניין לחסוך בחופשה אך להינות מקרבה למגוון אטרקציות. (למידע על המלון ולהשוואת מחירים עליו במערכת שלנו).

מלון המתאים בעיקר למי שמחפש לתור את לונדון ולהנות ממגוון האתרים והאטרקציות הנמצאות באזור. המלון סמוך למגוון אטרקיות כגון הקובנט גארדן ורחוב אוקספורד מלא החנויות. מומלץ למי שרוצה ללון ממש בתוך העיר ומוכן לשלם יותר עבור מלון עם מגוון שירותים גדול. (למידע על המלון ולהשוואת מחירים עליו במערכת שלנו).

מלון נוסף המתאים עבור המחפשים קירבה לאתרים תיירותיים בלונדון. מדובר במלון המציע אירוח מפנק, ברמה של 4 כוכבים, לצד קירבה למגוון אתרים בלונדון כגון: מוזיאון אולימפיה וגני קנזינגטון. מומלץ למי שמעוניין לשהות זמן רב במלון! (למידע על המלון ולהשוואת מחירים עליו במערכת שלנו).

נקודות נוספות

  • גם אם אתם לא מזמינים את הטיסה / חבילה מאיסתא – מומלץ מאוד להוציא אצלה כרטיס צעיר או כרטיס סטודנט (למי שהדבר מדבר אליו) בניגוד ליעדים אחרים בארופה – בלונדון כרטיס זה משתלם מאוד.

האם החבילות של איסתא אכן יוצאות זולות?

מבדיקה שלנו חבילות של איסתא יצאו ב83% מהפעמים זולות יותר מהזמנת טיסה ומלון דומים בנפרד! בנוסף, החבילות של איסתא ללונדון הן מהפופולאריות בשוק.

לקריאה נוספת:

טיפים לשימוש יעיל במערכת של איסתא

1. מומלץ מאוד להשתמש בחיפוש הגמיש. הוא נוח מאוד ומאפשר להוזיל את מחירי הטיסות.

2. איסתא מאפשרת השלמה של הזמנת רכב והזמנת מלון בנפרד. אנו חושבים שבניגוד לטיסות, חבילות וטיולים מאורגנים שבהם איסתא נותנת שירות מצוין, בנושא זה השירות שלהם לוקה בחסר (ראו מלונות בלונדוןהשכרת רכב בלונדון והשכרת רכב באנגליה).

3. נצלו את מערכת הסינון של איסתא בצד ימין על מנת למצוא את הטיסה המתאימה לכם.

4. שימו לב לטיסות בהם פתוחה רק רשימת המתנה. המשמעות היא שאתם נרשמים ותצורפו לטיסה רק אם יתפנה מקום.

 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: