סיורים בלונדון בעקבות סיפורים / ספרים / סרטים / מוזיקה – המדריך המקיף ביותר בעברית

הזמנת כרטיסים לסיור באולפני וורנר בעקבות הארי פוטר

בחרו ממגוון רחב של סיורים תרבותיים ייחודיים שיש ללונדון להציע

לונדון אמנם אינה בירת הקולנוע או המוזיקה העולמית, אך מתהדרת ברפרטואר עשיר של תרבות הכוללת מוזיקת רוק ופופ משובחת ומובילה, ספרות בריטית שהפכה לסרטי קולנוע מצליחים וסרטים שעומדים בפני עצמם וסדרות טלויזיה שהפכו למופתיות.

הזמנת כרטיסים לסיור באולפני וורנר בעקבות הארי פוטר
בין השמות המפורסמים – הביטלס, הרולינג סטונס, סדרת הטלויזיה דוקטור הו, שרלוק הולמס, ג’יימס בונס וכמובן – הארי פוטר. כשאתם מתכננים את הטיול, מומלץ מאוד לשקול להוסיף את אחד מהסיורים התרבותיים היחודיים הבאים, לפי טעמכם האישי:




מגוון הסיורים

סיור באולפני וורנר בעקבות הארי פוטר

סיור יומי שהוא חוויה מרגשת במיוחד באולפנים המפורסמים בלונדון. הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של הסרטים המצליחים בסיור מהנה ונוח במיוחד – כולל הסעה ממרכז לונדון. בין השאר תוכלו לקחת את הזמן ולסייר באולם הגדול, במשרדו של דמבלדור ובפינותיה של סמטת דיאגון. לפרטים נוספים – סיור באולפני הארי פוטר.

סיור לונדוני בעקבות הארי פוטר - עם הנחה בלעדית

במהלך הסיור שאורך כשעתיים וחצי תעברו בין אתרי צילום של הסרט בלונדון, בירת המוגלגים. בין האתרים – רציף בתחנת קינגס קרוס ורחוב דיאגון. תשמעו רכילות על הסרטים ממדריך מקצועי ותעברו בנקודות לונדוניות ששימשו השראה לכתיבת הספר ולסרטים שהגיעו בעקבותיו. הסיור מומלץ למעריצי הספרים והסרטים שגם מבינים אנגלית (על מנת להבין את הסברי המדריך).

סיור "Doctor Who" בקארדיף בירת ויילס

סיור פרטי ייחודי ומרתק לחובבי סדרת  המדע הבדיוני שיביא אתכם לאתרי הצילום המיוחדים בהדרכת מדריך שיהיה גם הנהג שיסיע אתכם מלונדון במונית שחורה וברחבי קארדיף, בירת ויילס, בה צולמה הסדרה. במהלך הסיור, שאורך יום שלם, תגיעו גם לתערוכת דוקטור הו וכמובן תזכו לצאת מלונדון ולגלות את בירת ויילס.

סיור שרלוק הולמס

סיור מלהיב של שעתיים במהלכו תגיעו לאתרי צילום של הסרטים על שרלוק הולמס (מ-1979 ומ-2009). הסיור הרגלי והמדריך המצויין יכניסו אתכם לאוירת הבלשות הלונדונית ולראשו של הבלש האנגלי המפורסם ביותר ותזכו לשמוע פרטי טריוויה מעניינים, שאולי גם המעריצים הוותיקים יגלו בפעם הראשונה.

סיור רדוף רוחות בעקבות ג'ק המרטש ושרלוק הולמס

סיור באוטובוס וינטג’ דו-קומתי וברגל בעקבות הסיפורים המצמררים והמרתקים על עולם הצללים של לונדון. הסיור מעניק מבט אל העבר הרדוף של העיר, עליו תשמעו ממדריך מקצועי וחברותי. תשמעו את האגדות על כנסיית אבי, על האופן שבו היו מוציאים להורג פושעים בפומבי בעברה הרחוק של העיר וכן תעברו באתרים מרכזיים מפחידים רבים נוספים, חלקם קשורים לסיפורים וחלקם בעלי היסטוריה שקרתה באמת. לאמיצים – ישנו סיור רגלי ארוך, מעמיק ומפחיד אף יותר בעקבות ג’ק המרטש בלבד – לחצו כאן לפרטים נוספים




סיור ג'יימס בונד

סיור מלהיב של שעתיים וחצי בעקבות סרטי האקשן המפורסמים על המרגל הלונדוני הכי מפורסם. את הסיור מלווה מדריך מומחה שילמד אתכם את כל מה שתרצו לדעת על הסוכן 007 ויוביל אתכם לאתרים שצולמו לסרטים המצליחים בסדרה.  את הסיור תתחילו בתוך Planet Hollywood שם תראו אביזרים מקוריים מהסרטים ומשם תמשיכו לאתרים נוספים בעיר.

סיור מהסרטים בלונדון

סיור קולנועי שאורך כשעתיים בעקבות הסרטים הלונדוניים המפורסים ביותר – יומנה של בריג’יט ג’ונס, שרלוק הולמס, ארבע חתונות ולוויה אחת, וכמובן והארי פוטר. במהלך הסיור תעברו באתרים שצולמו לסרטים שונים וכן תשמעו רכילות עסיסית ממדריך מקצועי וחביב במיוחד.

סיור מוזיקת רוק לונדונית

סיור מומלץ לכל אוהבי המוזיקה שיגלה לכם את ההיסטוריה של הרוק הלונדוני המפורסם. הסיור נערך בקבוצות קטנות ובמהלכו תגיעו לאיזורים רבים של העיר וביניהם סוהו בצפון העיר וקמדן טאון. ישנן מספר אפשרויות לסיור – סיור בוקר, אחר הצהריים או סיור כפול שאורך יום שלם. במהלך הסיורים תגיעו לנקודות ציון מוזיקליות של הביטלס, הרולינג סטונס, פינק פלויד, ג’ימי הנדריקס, אלטון ג’ון ורבים אחרים.

סיור בעקבות הביטלס

סיור מקצועי ומקיף של כ-3 שעות בעקבות הלהקה האנגלית המפורסמת ביותר, מומלץ מאוד למעריצים המושבעים של החיפושיות. המדריך המקצועי והחביב יוביל אתכם ברגל ברחבי העיר לאתרים המפורסמים הקשורים בלהקה ויספר לכם סיפורים רבים, שאת חלקם בטוח לא שמעתם. ישנה אפשרות לסיור בוקר או לסיור אחר הצהריים.

סיור ערב בעקבות הביטלס

במהלך הסיור המקיף תעברו ביותר מ-35 נקודות ציון הקשורות לביטלס במרכז לונדון במשך כשעתיים. במהלך הסיור המדריך החביב יגלה לכם פרטים מעניינים על הלהקה וחבריה באמצעות מוזיקה ותמונות. הסיור מומלץ מאוד למעריצים המושבעים שסובלים מהביטלמניה ומומלץ להזמין כרטיס לסיור בימי הקיץ הנעימים/פחות קרירים.




סיורים נוספים שאפשר לבצע בלונדון בעקבות סרטים, ספרים וסופרים. לא לכולם תמצאו מדריך אך את כולם אפשר לבצע עם ספר טוב ביד:

  • סיור בעקבות פיטר פן והכותב שלו (למסלול באזור המפסטד)
  • סיור בעקבות תוקפת כתבית ספרי נרניה (בעיקר אחרי התקופה ההסטורית שהובילה לכך שבני המשפחה המרכזיים בספרים הראשונים ברחו מלונדון בזמן הפצצת הנאצים – מידע נוסף תחת ההיסטוריה של לונדון).
  • סיור באזור בלומסברי – בעקבות חבורת בלומסברי של ורג’יניה וולף. כדי לחבר זאת עם המוזיאון הבריטי שהוא האתר הגדול ביותר באזור זה
  • סיור בעקסבות צ’רלס דיקנס וסמואל ג’ונסון באזור הולברן. כולל התחקות אחרי הסמטאות של אוליבר טוויסט וביקור בבתי הסופרים.
  • סיור בעקבות לונדון השקספרית – בדגש על ביקור בגלוב.
  • סיור בעקבות אוסקר ווילד (בדגש על המשפט ווהמאסר).
  • ארתור קונן-דויל  (לא רק בעקבות שרלוק הולמס אלא בעקבות הסופר).
  • סיור בעקבות ג’ורג’ אליוט (מרי אן אוונס) הקבורה בלונדון. סיור בעקבות יהדות, ציונות והחוזה הראשונה של מדינת ישראל לפני הרצל.
  • סיור בקבות לונדון של המעמדות וג’ורג’ ברנרד שאו – סיור בעקבות השורשים של גברתי הנאווה (מחזה זמר זה עובד לפי המחזה המקורי של שאו – פיגמליון).
  • כמובן שיש עוד רבים אחרים…