לונדון סיטי קארד – סקירת מומחים והמדריך המקיף ביותר בעברית | London City Card

לחצו כאן להזמנת כרטיס לונדון סיטי קארד עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5)

כרטיס לונדון סיטי קארד (London City Card) הוא כרטיס משולב המעניק כניסה לאתרים מצודת לונדון, לונדון איי ושיט בתמזה. בנוסף, מקבלים מדריך קולי מעודכן על לונדון. את הכרטיס מקבלים במייל וניתן להציגו בסמארטפון באתרים הכלולים בכרטיס (לפרטים והזמנה בהנחה לגולשי הכל על – קוד  קופון  HAKO5). מדובר באחד הכרטיסים היותר פופלאריים להנחות לתיירים המבקרים בלונדון.

 

לחצו כאן להזמנת כרטיס לונדון סיטי קארד עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5)

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




האם כרטיס לונדון סיטי קארד משתלם?

בדומה לכרטיסים משולבים אחרים, הכדאיות של הכרטיס תלויה בהאם תכננתם להיכנס (ואכן תיכנסו) לכל האתרים שכרטיס לונדון סיטי קארד מציע.
במידה ותכננתם להגיע לכל האתרים, דעו שהחיסכון בקניית כרטיס משולב הינו יחסית נמוך:
עלות כרטיס למצודת לונדון הינה 35.59€
עלות כרטיס ללונדון איי הינה 42.85€
עלות השיט בתמזה הינה 25€

העלות של כלל האטרקציות הכלולות בכרטיס בנפרד הינה 103.44€, לעומת עלות הכרטיס המשולב שהינה 102.25€, כלומר חיסכון של קצת יותר מיורו- לא חסכוני במיוחד ולכן לא מומלץ במיוחד לרכוש כרטיס משולב זה ו”להתחייב” לאתרים שלו. עם זאת, לעיתים קרובות יש הנחה על כרטיס הלונדון סיטי קארד ואז החיסכון יהיה מעט גדול יותר, ועבור קבוצות גדולות כמו משפחות לדוגמה, רכישה של מספר כרטיסים משולבים תעניק בסך הכל הנחה נחמדה ומשתלמת יותר.

כל המחירים המצוינים לעיל הם נכונים לשנת 2022. היות והצעות ומחירים משתנים עם הזמן (לא תדיר אך קורה, ומדי פעם יש גם הצעות ייחודיות למחירים נמוכים יותר) אנו מציעים לגולשינו תמיד לבצע בעצמם את הבדיקה העדכנית ולבחון את כדאיות הכרטיס אל מול המחירים של האתרים הכלולים בכרטיס.

הזמנת כרטיסי הנחות משולבים לאטרקציות בלונדון




המלצות "הכל על"