אוטובוס התיירים בלונדון – כרטיסים בהנחה וסקירת מומחים מקיפה | Hop On Hop Off Bus

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של לונדון עם הנחה (קוד קופון - HAKO5)

סיורים באוטובוס ממוזג ונוח ברחבי לונדון

הסיור באוטובוס התיירים של לונדון מספק היכרות עם העיר לונדון באוטובוס ממוזג וברוב המקרים המאפשר עלייה וירידה בכל האתרים. יש מספר צרות רב לקיום של סיור כזה בלונדון מהסיור הסטנדרטי (Hop-on Hop-off ) והמפוסם (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על), דרך הקומבינציות הפולפלאריות של הסיור עם שיט על התמזה (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על) ועד סיורים מיוחדים שמתאימים למתקדמים כמו הסיור באוטובוס הכולל ארוחות גורמה (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על) והסיור הלילי (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על).

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של לונדון עם הנחה (קוד קופון - HAKO5)
  • שימו לב (1) – מי שמחפש סיורים בהם אפשר לרדת ולעלות באתרים השונים בהם האוטובוס עובר, לוודא שהסיור הנבחר מוגדר: Hop-on Hop-off אחרת מדובר בסיור רציף עם נקודת התחלה ונקודת סיום ואין אפשרות לרדת ולעלות בדרך.
  • שימו לב (2) – אוטובוס תיירים בלונדון (הכול Hop-on Hop-off) או אופציה פופלארית מאוד לטיול בעיר בגלל הגודל שלה והרבה תיירים שיוותרו על אטרקציה זו בערים אחרות יבחרו בו בביקור בלונדון. מאוד פופלארי לשלב אותו עם הלונדון טאוור (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על), ואזור הלונדון סיטי ופעמים רבות עושים זאת עם שיט על התמזה (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על) בין ווסטמינסטר לטאוור לאחד הכיווונים. יכול להיות שמי שבוחר בשלושת האופציות הללו יבחר גם לקחת את הלונדון פאס
  • (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על) כיוון שהוא הופך להיות משתלם ליום כזה של טיול.

*היכן שכתוב הנחה לגולשי הכל על – קוד הקופון הוא HAKO 5

עדכון אביב 2024

האביב המגיע אל הרחובות בלונדון משרה אווירה אחרת על העיר, אך איתו מגיע גם מזג אוויר לא צפוי - ויום אחד יכול להיות גשום מאוד ויום אחר שימשי. אוטובוס התיירים הוא דרך נפלאה לראות את המקומות המרכזיים של העיר כך או כך, ועובר ליד המקומות האהובים ביותר בעיר כמו ארמון בקינגהאם אך בלי צורך ללכת בגשם או בשמש, אלא לשבת בנוחות באוטובוס ולשמוע את ההסברים על המקומות השונים לידם תעבור באוזניות. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

סוגי כרטיסים לאוטובוס התיירים בלונדון

אוטובוס התיירים הקלאסי בלונדון

כרטיס של אוטובוס התיירים מתאים למי שמעוניין בחוויה של אוטובוס התיירים ונסיעה בו ברחבי העיר. במקרה זה, הכרטיס מקנה גם כניסה לשיט בנהר התמזה. כרטיס זה זול יותר, משתלם וחוסך בעלות בהשוואה לרכישת כל כרטיס בנפרד באתר הרשמי.

להזמנת הכרטיס עם אפשרות לביטול חינם לחצו כאן

אוטובוס התיירים פרימיום

כרטיס לאוטובוס התיירים פרימיום מתאים למי שמעוניין בכרטיס לאוטובוס התיירים בלונדון שתקף ליומיים, ומעוניין בסיור לילי באוטובוס ובשייט בנהר התמזה.

להזמנת הכרטיס מהאתר הרשמי לחצו כאן

אוטובוס התיירים דלוקס

כרטיס לאוטובוס התיירים דלוקס מתאים למי שמעוניין בכרטיס שתקף לשלושה ימים לאוטובוס התיירים, ובסיור לילי באוטובוסושייט בנהר התמזה.

להזמנת הכרטיס מהאתר הרשמי לחצו כאן

סיור לילי בלונדון

הכרטיס לסיור לילי באוטובוס התיירים בלונדון מתאים למי שמעוניין בחוויה לילית בעיר. כרטיס זה זול יותר, משתלם וחוסך בעלות בהשוואה לרכישת הכרטיס באתר הרשמי של האטרקציה, כשרוכשים עם קוד ההנחה של הכל על. בנוסף ניתן לבטל בחינם עד 72 שעות לפני תאריך הסיור שהזמנתם.

לחצו כאן להזמנה עם 5% הנחה בהזנת קוד HAKO5

סיור לילי אורות כריסמס

הכרטיס לסיור אורות הכריסמס בלונדון מתאים למי שמעוניין בחוויה לילית בעיר בתקופת הכריסמס. כרטיס זה זול יותר, משתלם וחוסך בעלות בהשוואה לרכישת הכרטיס באתר הרשמי של האטרקציה, ובנוסף הוא מאפשר גם ביטול חינם עד 24 שעות לפני תאריך הסיור שהזמנתם.

שימו לב כי אטרקציה זו פעילה רק בתקופת הכריסמס

להזמנת הכרטיס עם אפשרות לביטול חינם לחצו כאן

כרטיס משולב אוטובוס התיירים ומוזיאון מאדאם טוסו

כרטיס משולב של אוטובוס התיירים ומוזיאון מאדאם טוסו מתאים למי שמעוניין גם בחוויה של אוטובוס התיירים ונסיעה בו ברחבי העיר, וגם מעוניין בכרטיס כניסה למוזיאון. כרטיס זה זול יותר, משתלם וחוסך בעלות בהשוואה לרכישת כרטיסים בנפרד בעבור אוטובוס התיירים ולמוזיאון מאדאם טוסו.

להזמנת הכרטיס מהאתר הרשמי לחצו כאן

כרטיס משולב אוטובוס התיירים וכנסיית סיינט פול

כרטיס משולב של אוטובוס התיירים וכנסיית סיינט פול מתאים למי שמעוניין גם בחוויה של אוטובוס התיירים ונסיעה בו ברחבי העיר,וגם להיכנס לכנסייה. כרטיס זה זול יותר, משתלם וחוסך בעלות בהשוואה לרכישת הכרטיסים בנפרד בעבור אוטובוס התיירים ולכנסיית סיינט פול.

להזמנת הכרטיס מהאתר הרשמי לחצו כאן

כרטיס משולב פרימיום אוטובוס התיירים וכנסיית סיינט פול

כרטיס משולב של אוטובוס התיירים פרימיום וכנסיית סיינט פול מתאים למי שמעוניין גם בחוויה של אוטובוס התיירים למשך יומיים, וגם מעוניין להיכנס לקטדרלת סיינט פול. כרטיס זה זול יותר, משתלם וחוסך בעלות בהשוואה לרכישת הכרטיסים בנפרד בעבור אוטובוס התיירים פרימיום והכנסייה.

להזמנת הכרטיס מהאתר הרשמי לחצו כאן




הכרטיס לאוטובוס התיירים כולל בתוכו גם סיור “עלה ורד” (hop on hop off) חינם על הסירה של נהר התמזה (River of Thames), ובנוסף שלושה סיורי הליכה חינמיים: חילופי משמר, סיור רוקנרול בעקבות הביטלס, הרולינג סטונס ודיוויד בואי, וסיור ג’ק המרטש בעקבות הרוצח הסדרתי הידוע לשמצה.

אוטובוס התיירים (צילוום מקורי)

הנסיעה באוטובוס מאפשרת לשנות את מסלול הסיור. הנוסעים יכולים לרדת ולעלות מהאוטובוס בכל תחנה כמה פעמים שיחפצו.

מה הסיור כולל?

האוטובוס כולל מספר מסלולים. המסלול הצהוב כולל הדרכה חיה על האוטובוס. למטיילים עם משפחות המסלול האדום כולל “מועדון ילדים” וערכות הפעלות חינמיות לילדים.




המלצות גולשים על אוטובוס התיירים בלונדון

המלצות טיפים ותגובות שעלו בקבוצה שלנו – הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה

  • למשפחות עם ילדים- מומלץ לשלב חלק מהאטרקציות עם אוטובוס התיירים, שמאפשר “לסמן וי” על כמה מקומות, וגם נותן זמן מנוחה לרגליים הקטנות :). שימו לב שהכרטיס תקף ל- 24 שעות מרגע העליה. אם קניתם כרטיס משולב לאוטובוס עם אטרקציה X בכלל נוח להגיע אליה…. רק שימו לב שזו ממש לא האופציה המהירה להגיע ממקום למקום, לונדון די פקוקה גם באמצע היום. רוצים להגיע מהר? קחו את הרכבת התחתית. (המלצתו של רמי להב). למידע נוסף על לונדון עם ילדים.
  • מישהו פה לקח את אוטובוס התיירים ? כמה זמן נסיעה ? הוא עובר בכל המקומות השווים? מה אומרים כדאי?
    • בטח שכדאי עובר בכל המקומות ניתן לרדת בכל מקום ולעלות לאוטובוס הבא
    • בפעם ראשונה שווה… עם הילדים מאוד שווה… שווה לעשות סיבוב אחד מלא של על קו… ואז להשתמש כתחבורה ממקום למקום
    • לא מומלץ…מלא פקקים לא נהניתי
  • טיול באוטובוס תיירים חובה או מיותר ?
    • אור: מיותר למדי
    • מאיר: זה מתאים למי שנמצא פעם ראשונה בחו”ל או לילדים קטנים, זו דעתי.
    • סמדר דרור: לפעם ראשונה בלבד, נחמד
    • ריקי: אוטובוס תיירים מיותר אפשר לקחת כל אוטובוס במחיר נסיעה רגילה ולהסתובב בעיר במיוחד אם יושבים בקומה העליונה מקדימה.
    • שמעון כהן: חלופות ציבוריות לאוטובוס התיירותי הם האוטובוסים האדומים , בעיקר קוים 9,17,22,35,139 . מחיר 1.65 £ לשעה כולל החלפות קוים.
      כל אחד מהקווים נוסע באזור מסוים .

אופציות שונות לכרטיסים לאוטובוס התיירים בלונדון

המלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו לונדון למטיילים – London for travelers

  • אוטובוס התיירים. מה ההבדל בין החברות השונות? ראיתי שחלק מקנות שיט או סיור. במה מדובר? 24 שעות יכול להיות בשימוש מהערב עד למחרת?
    • חלק מהחברות נתנות יומיים במחיר של יום כולל שייט וסיור נושא רק בהרשמה אונליין. הנה הקישור.
    • אנחנו לקחנו יומיים עם ה- big bus tours ובכרטיס של יומיים יש הפלגה. מומלץ כי גם אין עיכובים, לא חיכינו יותר מחמש דקות לאוטובוס וגם מאוד מאוד נוח בגלל הפריסה. לנו היו רק ארבעה ימים מלאים וזה היה נהדר, כי כיסינו שטח גדול.
    • הכרטיס של ה- 24 שעות תקף ל- 24 שעות מקניית הכרטיס, אז אם את קונה בערב הוא תקף עד ערב למחרת. אבל, אם יש לך טראוול קארד יש 1+1 על אוטובוס תיירים של יום אחד (בלי 24 שעות, תקף ליום הקנייה).
  • באופן אישי הייתי מוותרת (אגב, גם זה במבצע של 1+1). בן זוגי לא לחלוטין מסכים איתי. לקחנו את אוטובוס התיירים ליומיים אז השתמשנו בו קצת להקפצות וגם עשינו את השיט לגריניץ’ שהיה כלול במחיר. אז פעם אחת קפצנו איתו לגשר המצודה.

 

מפת הקווים והתחנות של אוטובוס התיירים בלונדון

[wpgmza id=”6″ mashup=true mashup_ids=”6,5″ parent_id=”6″ cat=”5,7″ zoom=”13″]