תכנון גיחה לפירנאים מברצלונה ליומיים בתחבורה ציבורית

שאלה שנשאלנו במייל בינואר 2019 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

שם מלא:
מאיה עמיר

אטרקציה / כרטיסים / דילוג על התור:
פארק גואל וסגרדה ופמיליה

פירוט – נסו לפרט ככל ניתן, על מנת שנוכל לעזור לכם בצורה הטובה ביותר:
שלום,
אני וחבר שלי מתכננים לטוס לברצלונה למשך 3 וחצי ימים.
התכנון לאחד הימים היה ללכת לביקור בסגרדה פמיליה ובפארק גואל (שני אתרים באותו יום). באתר היה רשום המלצה לקנות כרטיסים מראש שמאפשרים דילוג על התור לכל אתר וכניסה בתשלום מראש. בבדיקה נוספת באתר ראיתי גם את כרטיס האטרקציות של ברצלונה שגם הוא נותן הנחות לכניסה לשתי אתרים אלו.
רציתי לשאול האם גם בכרטיס ישנה אופציה של דילוג על התור ומה המחיר של הכרטיס כולל הקנייה של האתרים לעומת הקנייה הרגילה של הכרטיסים מראש לאתרים.

ועוד שאלה. הזמנו טיסה ל6 ימים. התיכנון היה להיות 4 ימים בברצלונה ועוד יומיים לטייל מחוץ לעיר.
רצינו לשאול על המלצות לטיולי טבע ונוף (אזורים הררים וירוקים) מחוץ לעיר שמשלבים לינה, קרובים לברצלונה (עד שעתיים וחצי נסיעה) ונגישים ואפשר להגיע אליהם עם תחבורה ציבורית?
**חשוב לציין שהתקציב שלנו מוגבל אנחנו בני נוער…

נשמח לשמוע המלצות!:)
תודה רבה והמשך יום טוב!




תשובה

שלום מאיה,

קיבלתי את פנייתך לייעוץ לברצלונה.
בברצלונה מספר כרטיסים ייעודים לאתרים ואטרקציות (ברצלונה קארד, ברצלונה קארד אקספרס, כרטיס האטרקציות של ברצלונה וכרטיס המוזיאונים של ברצלונה Barcelona Museum Pass) חלק מהכרטיסים כוללים רק הנחה וחלק מקנים גם דילוג על התור. מעבר לכך, לא כל הכרטיסים משתלמים בעבור כל התיירים. אם תרצו תוכל לשלוח לי רשימה מפורטת של האתרים בתשלום אליהם אתם מעוניינים להגיע ואחזור אליך עם תשובה האם ואיזה כרטיס כדאי עבורכם והאם הוא כולל דילוג על התור בסגרדה פמיליה.

לגבי נסיעה אל מחוץ לברצלונה בתחבורה ציבורית מומלץ לקרוא את העמוד 5 אפשרויות “בקטנה”, ליום טיול מחוץ לברצלונה בקישור הזה.
מומלץ גם לקרוא את עמוד רכבות בספרד ועמוד תחבורה והתניידות בברצלונה

שאלה


‬היי,

בעיקרון האתרים בתשלום שחשבנו עליהם היו הסגרדה פמיליה ופארק גואל, ואם משתלם באותו כרטיס אז גם האקווריום (אבל זה ממש עוד לא בטוח, תלוי במחיר יחד עם הכרטיס).
בעיקרון הכרטיס שנרצה זה כרטיס שגם כולל דילוג על התור וגם הנחה לסגרדה פמיליה ולפארק גואל. האם יש כרטיס כזה? ומה עוד הוא כולל חוץ משני אתרים אלו?

ועוד דבר נוסף, רצינו לעשות טיולים עם 2 לילות מחוץ לעיר ו2 וחצי ימים בסה”כ. איזה מהטיולים בקישור ששלחת לי יכולים לכלול לינה והגעה בתחבורה ציבורית ולא רחוקים מאוד מברצלונה?
בנוסף, שמענו על אופציה של קוסטה בראווה. השאלה היא כמה זמן נסיעה מברצלונה, האם האזור נגיש והאם אפשר לעשות טיולי כוכב מוסדרים בהרים שמקיפים את האזור? ובכללי מה יש לעשות באזור קוסטה בראווה שכולל טבע ונופים?

תשובה


היי מאיה,

אנו מציעים לכם לבחור מוקד אחד שיאפשר לכם להינות בו, אחרת אתם תתפזרו מאוד.
אופציה אחת זה לנסוע לעיירה כמו ריפול ממנה אפשר לראות את הנופים של הפירנאים ולצאת לטיולים רגליים שונים. היתרון הוא שקל להגיע אליה עם תחבורה ציבורית. אם אתם רוצים קוסטה בראווה – אתם חייבים להבין שבתחבורה ציבורית מאוד קשה להיות במקום שהוא עם נופים ומאפשר בריחה לטבע. בקוסטה בראווה אנחנו ממליצים על טוסה דל מאר, או טאמריו. אתם צריכים רק לקחת בחשבון שיקח לכם כמעט יום שלם להגיע, וכמעט יום שלם לחזור.
הצעה שלנו בטיול כמו זה, היא לשנות גישה. לבוא לברצלונה להיום שם בלי להחליף מלון או משהו בסגנון ולקחת טיול יום עם אחת החברות או יום אחד לפירנאים, או יום אחד לקוסטה בראווה או יום אחד כזה ויום אחד כזה. נכון זה קצת יותר יקר מלנסוע לבד באוטובוסים – אבל הרבה יותר יעיל.

מעיינות בעמק ריפול   (צילום מקורי)מעיינות בעמק ריפול (צילום מקורי)

שאלה


תודה רבה!
כנראה הולכים על ריפול בסופו של דבר וגיחה של יום לעמק נוריה:)
שאלה נוספת ואחרונה- באיזה אתרים ניתן להזמין כרטיסי נסיעה לריפול מראש?
עד עכשיו ראינו שאפשר להזמין כרטיסים רק באותו יום לאותה הנסיעה.

תשובה


היי מאיה,

תנסי להיעזר בקישור הזה.

שאלה


שלום,

בהמלצתכם בסוף החלטנו לעשות גיחה של יומיים וחצי מברצלונה לריפול ומשם לצאת לטיולי כוכב יומיים.
אם אפשר אשמח להיעזר בכם לכמה שאלות קצרצרות ואחרונות:)

אז בעצם התיכנון שלנו הוא יציאה של יומיים וחצי מברצלונה לעבר העיר ריפול בתחבורה ציבורית. כאשר מריפול התיכנון הוא לעשות טיולי כוכב- יום אחד בעמק נוריה ועוד יום אחד באזור של ריפול עצמה.
השאלות שלי בעצם הם כאלה:
1) מה הדרך להגיע מריפול לריבס דה פרסייר בתחבורה ציבורית? ואיפה ניתן לראות את התחבורה הציבורית לשם? (הבנתי שמריבס דה פרסייר ניתן לקחת את הרכבת הרים לעמק נוריה) ובנוסף, איזה מסלולים מומלצים ניתן לעשות בעמק נוריה?
2) שאלה שנייה והכי חשובה- אילו טיולי יום ניתן לעשות באזור ריפול (לא טיולים קשים מאוד למטיבי לכת אבל גם לא טיולים מאוד קלילים. שיתפסו יום שלם…) בעיקר טיולי נופים והרים שניתן להגיע אליהם בקלות מריפול? הבנתי שבריפול יש מגוון טיולים אבל לא כלכך הצלחתי למצוא דברים לעשות לכן אשמח לשמוע המלצות!:)

אשמח לעזרה ומעבר לזה אם יש לך עוד המלצות לכל מיני טיולים נשמח לשמוע!
תודה רבה על העזרה עד כה והמשך יום טוב:)

תשובה


היי מאיה,

מריפול לריבר דה פרסר, ישנן מוניות שעובדות עם המלונות באזור. זה יהיה לכם הכי פשוט לדעתנו. יש גם אוטובוסים ציבוריים, לדעתנו לא כדאי להסתמך עליהם בגלל הדחיפות המעטה.
באזור ריפול יש לא מעט מסלולים. לא בדקנו את כולם, מדובר באזור נרחב של מסלולים רגליים, מסלולי אופניים, סיורי קטיף פטריות וכו’. אנו לא סגורים על כל מה שיש וכל אופציה, ולא בדקנו כל אחד מהם בנפרד.
תסתכלו למשל על: ‪Parque Del Castillo de Montesquiu‬, ‪Ruta del 7 Gorgs‬, ‪Gorg de la Malatosca ‬
מומלץ מאוד גם להתייעץ עם בעל המלון לקבל רעיינות נוספים.

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על




מפה

[wpgmza id=”15″ cat=”5″ marker=”1707″ zoom=”10″]