חופשת חורף בפירנאים לזוג מבוגר

שאלה שנשאלנו במייל בנובמבר 2019 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

שם: דנה ושמעון

אימייל: danaXX@gmail.com
פנייה:
שלום,
אנחנו זוג בני 50+ ושוקלים נסיעה לפירנאים באמצע ינואר ל8-10 ימים.
חובבי שלג אבל לא עושים סקי. מחפשים חוויות שלג לא אקסטרים.
כמה שאלות:
איך הנהיגה באזור בחורף ברכב שכור רגיל? פתיחת כבישים בשלג/ בטיחות הנהיגה (היינו באוסטריה לפני שנה בשלג כבד והסתדרנו מצוין).
מספקים גלגלי חורף או צריך להזמין?
נשמח לקבל מסלול מומלץ עם כמה שיותר לבן בעיניים…
נחיתה בברצלונה, אזור מושלג עם פעילויות שלג, אנדורה?
תודה רבה
דנה ושמעון




תשובה

שלום דנה ושמעון,

קיבלתי את פנייתכם לגבי הפירנאים.
לדעתנו לא מומלץ כזה טיול… היינו ממליצים על נסיעה לפירנאים הקטלניים בחלק הנמוך בלבד, עד אזור עמק נוריה או ריפול, לא יותר פנימה מזה.

לכן שמונה ימים לאזור זה זה די הרבה בתקופה הזו של השנה. צריך לקחת בחשבון שאיגואסטורטס לדוגמה ובודאי אורדסה אינם נגישות למי שלא עושה טיולי היקניג רגלי ולא מתאים לביקור של תיירים ממוצעים. לכן גם רוב האטרקציות והעיירות לא פעילות.
לגבי הנסיעה והשכרת הרכב בחלקים הללו – הנסיעה לרוב נוחה יותר ורכבים רגילים יספיקו, מקסימום עם שרשראות שלג, כאשר נכנסים לעומק של הפירנאים יכולים לצוץ בעיות – כבישים שנחסמים אל מול מז”א וכדומה.
חשוב לי לציין שאף אחד מצוות האתר לא נסע שם בעצמו בחורף – מדובר במידע המבוסס על לשכת התיירות הספרדית ומפעילי התיירות המקומיים.
לרוב אנו לא בונים מסלולים אלא נותנים מענה ומשוב על תוכנית בנויה, במקרה הספציפי של טיול בפירנאים בחורף אנו לא רוצים לקחת על עצמנו את האחריות של התוכנית ואנו מפצירים להתייעץ עם חברה המתמחה בטיולים באזור זה בחורף, גם אם בתשלום.

עמק נוריה מנקודת תצפית קרובה – ניתן לראת את האגם, אזור הקמפינג, והמבנה של הקדוש גיל (צילום מקורי)עמק נוריה מנקודת תצפית קרובה – ניתן לראת את האגם, אזור הקמפינג, והמבנה של הקדוש גיל (צילום מקורי)

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על




מפה

[wpgmza id=”15″ cat=”5″ marker=”1707″ zoom=”10″]