מלונות מומלצים בליאבורסי

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בליאבורסי שבפירנאים: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים בליאבורסי

Hotel De Rei

⭐⭐
מלון דה ראי (Hotel De Rei) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hostal Noguera

בית ההארחה נוגוארה (Hostal Noguera) – בית הארחה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Riberies & SPA

⭐⭐⭐⭐
מלון ריברייס (Hotel Riberies & SPA) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Nadal Apartaments

מקום האירוח נדאל אפרטמנטס (Nadal Apartaments) – דירה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Abadía de Montenartró Apartamentos

דירות אבדיה דה מונטנרטרו (Abadía de Montenartró Apartamentos) – דירה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

הביקוש ללינה החודש בליאבורסי הופך גבוה יותר במהלך החודש. בעוד שקל יחסית למצוא מקומות לינה בתחילת החודש, אפילו ברגע האחרון, ככל שנתקרב לסופו הדבר יהיה קשה יותר - במיוחד מאחר ובסוף החודש חל חג הפסחא השנה. לכן, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון אפשרויות המציעות ביטול בחינם. בנוסף, מאחר ומידת הביקוש עדיין לא גבוהה כמו בקיץ ישנם מקומות המציעים הנחות, תוכלו לחפש הנחות רלוונטיות עבורכם כאן.

מידע כללי על מלונות בליאבורסי

ליאבורסי (llavorsi) כפר קטן באזור עמק ליידה. הכפר נמצא באזור בו יש תיירות קיץ וחורף. בחורף ניתן לעשות סקי ובקיץ ניתן ליהנות ממגוון של טרקים שונים וראפטינג בנהר.
המגיעים ללון בעיירה ליאבורסי לרוב מחפשים את אטרקציות הטבע המוצעות בה כמו טרקים בהרים וביערות וראפטינג, בנוסף ליאבורסי משמשת גם כתחנת מעבר להמשך סיור בפירנאים הספרדיים.

העיירה עצמה מציעה כשישה מקומות אירוח, ביניהן מלונות בדירוג של שניים או ארבעה כוכבים. מלבד זאת תוכלו ליהנות מאפשרויות לינה טובות ונוחות אחרות בליאבורסי וסביבתה כמו בתי הארחה, דירות, בתי נופש ואתרי קמפינג.




המלצות על מלונות בליאבורסי



Booking.com